Tuesday, October 27, 2009

SuSpek BerJaya MeLoLoskaN D|r|...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:35 AM
Aduhai.. Dalam aku berjaga-jaga dia terlepas juga. Dalam aku membuat kawalan ketat dia berjaya meloloskan diri. Ini betul-betul mendatangkan kemarahan.

Selepas Maghrib tadi aku tertidur. Mungkin terlalu letih di siang hari berlawan dengan cuaca panas. Sedar-sedar sahaja hampir pukul 11.00 malam.

Suspek utama tidak kelihatan. Mencari-cari keliling rumah tidak berjumpa. Sah! Dia berjaya kali ini setelah cubaannya sebelum ini gagal. Budak itu memang degil.

Budak itu memang tidak sedar diri!!

Aku keluar rumah menjadi seperti seorang 'pontianak' merayap di tengah malam teraba-raba mencari dalam gelap. Hasilnya hampa. Kecewa! Memang mahu kena belasah bila dia balik nanti!!

Ubat pun belum makan lagi untuk sesi malam.

Eeeee!! Memang degil budak hitam ini!!

Nota kakitanganku : Jangan kaki kamu tercabut tengah jalan sudah!!!








29 kUs-kUs:

aNiSa hANg tUaH on October 27, 2009 at 1:26 AM said...

hihih.degilnyee budak itam ni..
kalau dapat..
siap la die kn?

:)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr on October 27, 2009 at 1:27 AM said...

kalo dpt wat gulai

eh

silap2...

hehe...

mier@merr on October 27, 2009 at 1:38 AM said...

kawalan perlu diketatkn lagi pasni....

sungguh tidak sedar diri itu dak itam...

farah on October 27, 2009 at 1:49 AM said...

dak itam pegi merayau kat mana tu?

cahayachenta on October 27, 2009 at 1:57 AM said...

dah lama tak jmpa makwe dia la tu... haha~~~ rindu beb...

miSs siv on October 27, 2009 at 2:13 AM said...

kalo buat satay kucing, jemput aku k!
=p

Noorlaila Mohamed Nor on October 27, 2009 at 2:38 AM said...

ikat dia!
ikat dia!
yeayy
*kejam!

Fatt Chin Choy on October 27, 2009 at 2:38 AM said...

ala
cr bini mana boleh ko tahan
keke

Watierman on October 27, 2009 at 7:37 AM said...

Tedi...yer pun marah...jangan le sebut yang last tu...ngeri tau dak...doakan moga si Dak Itam....balik berlenggang lenggok dengan selamat....naluri kucing jantan....mana bisa disekat-sekat....ini species yg kena keluar....mencari tikus...mungkin!!!!

Solehah on October 27, 2009 at 8:50 AM said...

isk..dia lari drp rumah takmo mkn ubat ye..huhu..skg dah mkn la kan?

sharamli on October 27, 2009 at 10:06 AM said...

dia dah xleh tahan sgt dah tu...
biarlah...

Softtouch [Hanim] on October 27, 2009 at 10:28 AM said...

terlepas jgk ye dia...dia dah gian sgt nk kuar tu tedi tp tulah kita yg risau dia kuar kan..takut dia cedera lg

@--- Sueanne ----@ on October 27, 2009 at 10:38 AM said...

abisla dak itammmm...bos tgh marah tue..hahahh

GiGGLe GaL on October 27, 2009 at 1:09 PM said...

ted, tambat dgn tali ler dulu untuk sementara waktu ni..ko g beli chain untuk kucen..bahaya la..dak itam tu tak sehat sgt lg.. dak utih pun satu..tah kemana..tak dijaganya dak itam nih..

tetiba je dak utih..ekekek.

sI tEDI on October 27, 2009 at 3:00 PM said...

anisa : sakit2 pun dia merayap

sI tEDI on October 27, 2009 at 3:01 PM said...

GKSB : sampai hati :(

sI tEDI on October 27, 2009 at 3:01 PM said...

miera : kena tambat ni!

sI tEDI on October 27, 2009 at 3:01 PM said...

farah : ntah mana2 ntah

sI tEDI on October 27, 2009 at 3:02 PM said...

CC : agaknye

sI tEDI on October 27, 2009 at 3:02 PM said...

miss siv : grRRrrr...

sI tEDI on October 27, 2009 at 3:02 PM said...

noorlaila : mungkin akan di ikat ni

sI tEDI on October 27, 2009 at 3:03 PM said...

FCC : aduhai.. sabaulah sehingga sihat

sI tEDI on October 27, 2009 at 3:03 PM said...

kakwatie : ekekek.. terlepas.. :P

sI tEDI on October 27, 2009 at 3:03 PM said...

solehah : belum lg.. tdo lom bangun!

sI tEDI on October 27, 2009 at 3:03 PM said...

sharamli : x tahan apa ek?

sI tEDI on October 27, 2009 at 3:04 PM said...

hanim : takut die bergaduh

sI tEDI on October 27, 2009 at 3:04 PM said...

sueanne : semalam x balik. pg baru balik.. geram sungguh

sI tEDI on October 27, 2009 at 3:04 PM said...

mrs giggle : aku ni jenis x sampai hati

nj on October 27, 2009 at 5:08 PM said...

sitedi...

kasi ikat kaki dia...biasa ye!!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting