Saturday, October 03, 2009

Har| |n| JaLan RaYa Leb|h JauH Dar| B|asa...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:41 AM
Wah!! Macam mahu pergi beraya ke Sabah Sarawaklah pula. Ekekekekkeke.. Tapi jauhlah dari biasa pergi itu.

Hari ini mahu beraya ke Bagan Pinang (bukan mahu melawat tempat pengundian) dan ke Teluk Kemang. Eh! Tahukah di mana? Di Port Dickson, Negeri Sembilan. Dua tempat yang mengajar aku erti kehidupan. Dua tempat yang menjadi taman permainan aku. Banyak kenangan pahit dan manis walau hanya waktu itu aku masih kanak-kanan yang 'komeng' dan selekeh dengan hingus.

Okey!! Kami mahu gerak dalam pukul 10.30 pagi. Tapi tidak sempat nampaknya untuk ke SPCA. InsyaAllah hari Isnin nanti.

Nota kakitanganku : Doakan kami selamat pergi dan pulang. Pertama kali memandu jarak jauh sedikit dari biasa dan luar dari Melaka. He he he..



32 kUs-kUs:

PROFkusut on October 3, 2009 at 10:15 AM said...

selamat pegi balik tediiii!!
kalo gi SPCA nanti kirim salam pada ibu dan adik2 dak oyen sobbs amik gambo terbaru dowang...

tengku_fir21 on October 3, 2009 at 10:57 AM said...

have a save journey

cHeRyNa PiReS on October 3, 2009 at 10:58 AM said...

mesti arinieh jam kan...td tgk tv katanye hari penamaan calon. gatal2 gak sha ajak ke pd, konon nak mandi laut..tp ujan plak. kalo tak leh kita tgk tuan punya blog:)

* mesti dah gerak nieh:)

mamai on October 3, 2009 at 11:05 AM said...

kau dah cuba ikut jalan pintas tak

ashie023 on October 3, 2009 at 11:15 AM said...

selamt pegi dan balik..kalu ader jual laksa penang, tolong belikan untuk aku ye..ahah

♥S@R@♥ on October 3, 2009 at 11:23 AM said...

nak ikuttt..hehe

drive elok..ingatlah org tersyg terutama sekali kwn2 blog ni..hehe

semoga perjlnan tedi selmt.. ;)

Fatt Chin Choy on October 3, 2009 at 12:19 PM said...

ada peluang nak jumpa skandal lama ke?

ASYIQ on October 3, 2009 at 1:14 PM said...

Drive elok2...insyaAllah selamat!

Precious on October 3, 2009 at 1:20 PM said...

Selamat memandu jarak jauh pertama kali. Nak pegi PD gakkk ...

QieFLy si Dolce on October 3, 2009 at 3:08 PM said...

smoga slamat pergi dan kembali

imHepPie on October 3, 2009 at 4:15 PM said...

igtkan kt bagan, pulau pinang tu...

sharamli on October 3, 2009 at 5:46 PM said...

d0akan kamo0 selamat...insyaallah

bUaL kEnTaNg on October 3, 2009 at 5:49 PM said...

selamat pegi dan selama balik cik Tedi.. hehe..
ingatlah org tersayang...
dak uteh tak bawak?? haha

Naff said...

Berhati-hati.....

Ayu on October 3, 2009 at 7:54 PM said...

dah balik lum?? aku ari ni plak gi mkn kenduri kawen dua buah umah... sampai lupa nk bwk ubat... seharian x mkn ubat.. balik badan dah jadik letih.. ahh..

Solehah on October 3, 2009 at 9:33 PM said...

dah balik ke blm?

sI tEDI on October 3, 2009 at 11:05 PM said...

terima kasih proffy. alhamdulillah.. lancar perjalanan..

sI tEDI on October 3, 2009 at 11:05 PM said...

terima kasih fir

sI tEDI on October 3, 2009 at 11:06 PM said...

ekekeke sha.. betul jam ari ni..

sI tEDI on October 3, 2009 at 11:06 PM said...

mamai : pintas lah ni.. aku lalu kuala sg baru.. :)

sI tEDI on October 3, 2009 at 11:06 PM said...

ko kirim selepas aku dah pergi dah ashie. ekekekeek

sI tEDI on October 3, 2009 at 11:07 PM said...

ekkekekek sara : sentiasa ingat

sI tEDI on October 3, 2009 at 11:07 PM said...

FCC : xde skandal. msa tu aku kanak2 lg. x pakai baju pun ok. ekekekeke

sI tEDI on October 3, 2009 at 11:07 PM said...

cikgu ashiq : terima kasih

sI tEDI on October 3, 2009 at 11:08 PM said...

precious : kalau nak mandi2 PD bukan pilihan tepat :)

sI tEDI on October 3, 2009 at 11:08 PM said...

TQ qief

sI tEDI on October 3, 2009 at 11:09 PM said...

jauh tu mimie.. maunye aku pengsan drive. ekekekeke

sI tEDI on October 3, 2009 at 11:09 PM said...

sharamli : TQ

sI tEDI on October 3, 2009 at 11:10 PM said...

TQ bual kentang. dak utih x ikut pun. ekekkekkeke

sI tEDI on October 3, 2009 at 11:10 PM said...

TQ naff

sI tEDI on October 3, 2009 at 11:10 PM said...

ayus : lain kali set alarm bila tiba time makan ubat

sI tEDI on October 3, 2009 at 11:11 PM said...

alhamdulillah solehah. selamat balik