Wednesday, October 21, 2009

D| Mana-Mana sahaJa aDA KamU...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:37 PM
Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Ini gambar anak dan ibu kucing yang aku jumpa dekat kedai makan bersebelahan tandas mewah tengah hari tadi. Aduhai.. Lepas ini pasti 1-2 bulan aku tidak akan ke kedai itu. Tidak sampai hati mahu tengok anak-anak kucing itu.

Satu lagi tempat yang selalu ada kucing ialah di tempat letak kereta aras atas Jusco Melaka. Aku rasa mahu sahaja aku amuk dengan jaga di situ. Mustahil mereka tidak nampak kucing yang berkeliaran di sekitar tempat letak kereta. Boleh mengudang kemalangan okey? Malaun mana yang buang kucing di Jaya Jusco?? WTH!!


Okey!
Berkenaan dengan tandas mewah itu, menurut abang tuan punya kedai makan, katanya bayaran untuk masuk ke tandas itu adalah RM 2.00. Aku pun tidak tahu. Betul atau tidak. Sebab itulah makcik itu cakap, baik beli air dari buang air. Ekekekekek..

RM 2.00? Aku lebih rela menahan dari membuang... Ha ha ha ha...

Nota kakitanganku : Tandas orang kaya!!








39 kUs-kUs:

chotz on October 21, 2009 at 8:29 PM said...

dah cam toilet kat dalam klcc dah harga dia tu

miera a.k.a merr on October 21, 2009 at 8:55 PM said...

humangai... bek aku p pekena teh o ais n sbungku nasi lomak...

nak membuang blk uma..hehe

Samaira on October 21, 2009 at 9:14 PM said...

isk btol tu
x bley la tgk kucing2 terbiar sedey arr huhu

messyremo on October 21, 2009 at 9:15 PM said...

giler sian wei...

erk..rm 2?
baik beli beger..perut pun kenyang..hehe

Faarihin on October 21, 2009 at 9:22 PM said...

salam..
memang tandas orang kaya btul lah..
leh beli air dua botol tu.. huhuhu.. (^__^)

ber_uwang on October 21, 2009 at 9:24 PM said...

meow meow

zeqzeq on October 21, 2009 at 9:27 PM said...

insan penyanyang..

"insan yang sayang kucing akan dijauhi sakit"..deman..

sila ingat ayat ini beberapa tahun kemudian

..::..ein..::.. on October 21, 2009 at 9:29 PM said...

tedi...........
wahahhaa...comey nye baby2 kucing 2..geram nye...arini ein g klinik haiwan biasa..igt nak bli ubt utk diorg 2...tp diorang suh bw kucing lak...adeeiii, klo bw, kompem, beratus kena caj...tp vitamin, insyaallah, ein bli nnt

Ayu on October 21, 2009 at 10:07 PM said...

wehh. gila per rm2.00?????

farah on October 21, 2009 at 10:41 PM said...

2.00?
mahalnya.

isk.

ZARA 札拉 on October 21, 2009 at 10:52 PM said...

Choi!!!!

mahal gilaks!!!

oranglidi on October 21, 2009 at 11:15 PM said...

wa dah agak dah. msti pasal kucing.

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:15 PM said...

chotz : klcc kena bayar ke?

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:16 PM said...

miera : kalau umah dekat oklah.. kalau jauh?

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:17 PM said...

samaira : yup!//. kalau aku x jumpapun x pe..

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:17 PM said...

messy : banje aku beger

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:17 PM said...

faarihin : ekekekekekke.. yup! tandas VVVIp

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:17 PM said...

beruwang : bunyi kucing lak?

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:18 PM said...

zeqzeq : InsyaAllah

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:19 PM said...

ein : better bawa kucing sekali/ baru dia tahu ubat apa yg sesuai.. g jabatan haiwan ke?

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:19 PM said...

ayus : ekekekekke.. baru rancang kot

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:20 PM said...

farah : kita boikot tandas cenggitu

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:20 PM said...

dak zara : baik beli apam balik

sI tEDI on October 21, 2009 at 11:20 PM said...

oranglidi ; erk

cahayachenta on October 21, 2009 at 11:41 PM said...

gila la rm2.. baik aku tahan pi cari toilet yg lain... uishhh setakat nk masuk seminit dua je pn... awatnya diorg guna air mineral ke??? haha~~~

mamai on October 21, 2009 at 11:48 PM said...

baik buang kat rumah duit tu masuk tabung lagi baik or sedekah kat masjid... tak eet purpose punnya kerja

ashie023 on October 21, 2009 at 11:53 PM said...

2 henget?hehhee..aku cuma tersengih jelah..budaya mende nih?

sharamli on October 22, 2009 at 12:10 AM said...

xel0k tahan2....ha3

cik syazni on October 22, 2009 at 12:35 AM said...

mahalnye toilet rm2??

baik gi karoke....dapat nyanyi 2 lagu..ngahahah!

sI tEDI on October 22, 2009 at 12:51 AM said...

CC : gayung emas kot

sI tEDI on October 22, 2009 at 12:52 AM said...

mamai : org yg kutip duit pakai tali leher agaknya

sI tEDI on October 22, 2009 at 12:52 AM said...

dak ashie : ini baru cadangan

sI tEDI on October 22, 2009 at 12:52 AM said...

sharamli : ha ha ha ha..

sI tEDI on October 22, 2009 at 12:52 AM said...

cik syazni. ekekekekek... a'akan

miSs siv on October 22, 2009 at 2:40 AM said...

giler mahal.
baik aku topup maxis rm2.
hahahaha

Fatt Chin Choy on October 22, 2009 at 4:57 AM said...

cekik darah!!!

sI tEDI on October 22, 2009 at 11:21 PM said...

miss siv : ekkekekeke.. tau x pe

sI tEDI on October 22, 2009 at 11:21 PM said...

FCC : darah pun x tercekik!

Alimaz-Kembara Terasing on October 23, 2009 at 9:29 AM said...

ceh.....baik beli sardin untuk dak utih n itam

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting