Saturday, October 17, 2009

MemanG T|aDa tUaH unTUk DapaT NombOr bertUah!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 5:20 PM
Alahai... Muffin tidak sempat buat. Menggoreng 10 kg mee, dan satu setengah plastik besar mihun buat aku kesuntukan masa.

Dalam pukul 2.30 petang bergerak ke chalet yang menjadi tempat jamuan berlangsung. Tunggu punya tunggu punya tunggu zaradgreat tidak nampak batang hidung. Pemalulah konon!! Ekekekekeke.. Aku mahu hantar karipap pun segan. He he he he

Photobucket

Jamuan di adakan di Chalet kampung aku. Pangkin itu tempat kaum wanita menghidang!!

Photobucket

Rumah tumpangan yang comel-comel.

Photobucket

Budak comel ini pun tidak boleh duduk diam. Boleh kurus aku jadinya bila mengejar.

Photobucket

Kagum aku melihat pokok ini. Gemuk!! Ekekekeke...

Photobucket

ABah jadi Pengerusi Majlis. Acara akhir penyampaian hadiah untuk cabutan bertuah. Aku memang tidak bertuah hari ini. Tidak dapat apa-apa. Cuma Adik sahaja dapat hamper yang dia sendiri bungkus. Ekekekekeke...

Balik dalam pukul 4.30 petang. Lepas ini mahu ke Keluargaku pula. Apa keluarga itu?

Cuba teka...

Nota kakitanganku : Malam ini ada 'murid' yang mahu datang belajar akaun di rumah!Ekekekeke....






19 kUs-kUs:

zaradgreat on October 17, 2009 at 5:37 PM said...

Aku mahu hantar karipap pun segan. He he he he


haish tedi
ko pun penyegan gak ke??
hahahaa

aler.sory aa tedi.
aku cakap bleh then aku tertido.
hohohoo
sory2

tengku_fir21 on October 17, 2009 at 5:40 PM said...

huhu..
best nyerr...


*pokok tu amat comel

cHeRyNa PiReS on October 17, 2009 at 6:04 PM said...

ko kalau tgk aku besok jangan kagum plak...aku pon gemuk tau tedi!

10 kg mee....perrgghhh...gile aaa!!!

en.alierostam on October 17, 2009 at 6:13 PM said...

kt mana nie ye?

Ayu on October 17, 2009 at 6:48 PM said...

huuhuhu.. sungguh meriah ada chalet arr.. aku nk gi umah ko la.. aku nk gi kampung ko la.. aku nak gi.. aku nk gi..

NuR on October 17, 2009 at 7:24 PM said...

aaa.. nur pun kagum tgk pokok tu
baja organik ape pakai
tu yg gebu je..
tapi tu pokok ape?

ustazah dyLLa on October 17, 2009 at 7:30 PM said...

ahaks...hebat 2...pokok mcm ade yg tersembunyi dlm diri akak je...hahahaha

miera a.k.a merr on October 17, 2009 at 7:35 PM said...

nak ikut kak ayu lh g kg kakak tedi.. jom g ramai2~!! :)

Ayu on October 17, 2009 at 7:38 PM said...

jom miera.. kita wat rombongan cik kiah ke kampung tedi.. hehe

messyremo on October 17, 2009 at 9:40 PM said...

uwaaa~~~

aku kagum tengok pokok yg gumuk itu...

sama cm aku..tapi aku tinggi sikit la..hehe

Nakamura Kazuki on October 17, 2009 at 9:59 PM said...

hahaha..tedi nape tak tunjukkan mee dan mihun yang di masak..ambe tengah lapar ni..hahaha

eyena on October 17, 2009 at 11:10 PM said...

ingatkan dak utih nak ikot sama utk dapat cabutan bertuah.. hua hua hua

miSs siv on October 17, 2009 at 11:12 PM said...

comel pokok tu!
hahaha

keluarga tu restoren ke?

ZARA 札拉 on October 17, 2009 at 11:28 PM said...

hehehe~


comel budak itu~


eh, cikgu, nak belajar masak~

DaliaLiyana on October 18, 2009 at 12:02 AM said...

ala..gemok kan cumeyyy...:)

Ries Lee on October 18, 2009 at 2:53 AM said...

cube bagi pokok tu makan meehun mesti makin gemok kan...
hahaha......

Faarihin on October 18, 2009 at 2:54 AM said...

Salam Cik Tedi..

Meh saya tolong jawabkan bagi mereka-mereka yang tak tahu apa itu Keluargaku.. (^__^)

Keluargaku itu adalah gedung pakaian.. Macam-macam pakaian ada kat sana.. Siapa-siapa yang berhajat nak cari baju raya haji kat situ.. sila-sila la minta cik tedi belikan.. huhuhu.. (^__^)

sepanjang berada di negeri bersejerah ini, tidak pernah saya menjejaknya lagi.. hanya setakat memandang perkataan Keluargaku yang terpampang megah di badan bangunan itu aje.. sedih..

cik tedi kat kg mana kah itu?

@--- Sueanne ----@ on October 18, 2009 at 10:13 AM said...

kat kampung kamu ada chalet ted??..
wahh..bestnyee..hehhe..comel2 lak tue..

siap ada wat jamuan makan2 lak tue..
mesti meriahkann..bestnyee...

a'ah la besarnye pokok tue..pelik tul..pokok ape tue?

Alimaz-Kembara Terasing on October 18, 2009 at 10:28 AM said...

wwwaaaaaaaaaa kat kg tedi ada chalet best rrr...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting