Monday, October 19, 2009

|ng|n Ber|tahU Apa YanG SeLaLu D| Ber|tahU..

cOrat cOret Oleh : myQza pada 3:20 PM
..autopublish..

Aku malas mahu memberitahu, tapi mahu beritahu juga. Walaupun sebelum ini aku selalu beritahu tetapi apa yang aku beritahu selalu sahaja tidak jadi. Tapi kali ini aku mahu beritahu lagi seperti selalu.

Okey!!
Aku mahu beritahu kamu sekarang bahawa petang ini aku merancang untuk menonton PAPADOM! Harapnya apa yang aku beritahu kamu buat sekian kalinya ini dapat aku laksanakan. Tidak mahu asyik selalu memberitahu tetapi tidak dapat laksanakan apa yang selalu di beritahu.

Takut juga di lain kali kamu sudah tidah mahu membaca apa yang aku beria-ia beritahu.

Nota kakitanganku : Beritahu sahaja....






23 kUs-kUs:

Ries Lee on October 19, 2009 at 3:40 PM said...

berape kali ko update blog dalam sehari ek?

wh0se on October 19, 2009 at 3:43 PM said...

orang kata sedap cite tu..tak tahula whose..nanti kongsi2 cite pasal papadom kat whose k...tahnkz

@rE-LonG on October 19, 2009 at 3:45 PM said...

kT da tgOk citer PapadOm dgn tunaG kt!!

tgk sbtu aritu..
best gak..leh glak2..
gelak sakan tunaG kt tue..hihi..

tp xpndai nk wat conclusion..jd biar tedi da tgk nnti wat kn conclusion k..hihi

anyway..best gak citer tu.. ^_^

itafukada on October 19, 2009 at 3:46 PM said...

selamat menonton papadom..
besh cite tu.x rugi gi tgk..

pomot2..papadom besh!!

Precious on October 19, 2009 at 3:57 PM said...

Ko beritau, aku tahu. Sebaliknya kalau ko tak beritau, aku tak tau. Hih hiii ...

ashie023 on October 19, 2009 at 3:57 PM said...

ok ok...aku tau dah..petang ni ko nak g tgk wayang erk??ok..pah ni kang cite sipnosis ye..hehe

ber_uwang on October 19, 2009 at 4:07 PM said...

nak itot leh

miera a.k.a merr on October 19, 2009 at 4:09 PM said...

hah,,,cepat2 p tgk....
sy da tgk...!!

Samaira on October 19, 2009 at 4:19 PM said...

minta2 kali ni jadi kamu tkg papadom amin..

Tinie a.k.a Ibu Fatin on October 19, 2009 at 4:21 PM said...

bestnya tgk papadom
aku msh tidak berkesempatan untuk menonoton..

blh tak ko tlg jaga kan fatin untuk 2 jam?? aku nak menonton wayang???
boleh? boleh??

Tinie a.k.a Ibu Fatin on October 19, 2009 at 4:21 PM said...

bestnya tgk papadom
aku msh tidak berkesempatan untuk menonoton..

blh tak ko tlg jaga kan fatin untuk 2 jam?? aku nak menonton wayang???
boleh? boleh??

eyena on October 19, 2009 at 4:23 PM said...

adeeh aku mau ikot ni.. aku dah beritahu..ngeee

zeqzeq on October 19, 2009 at 4:26 PM said...

beritau semua termasuk ..yang rahsia..

@--- Sueanne ----@ on October 19, 2009 at 4:39 PM said...

semoga berjaya..heeeee

Alimaz-Kembara Terasing on October 19, 2009 at 4:51 PM said...

ok selamat menonton...

dotblogspotdotkom on October 19, 2009 at 5:27 PM said...

tgk dvd je.... huhuhuh.. tak pun tunggu raya puasa thn depan.. klr la tu kat tv.. kalu bernasib baik... tunggu je raya haji nanti... huhuhuhu

aku mmg tak menyokong industri filim... teruknye akuuu

Wanita Itu on October 19, 2009 at 5:30 PM said...

TED| ~

kiter dah tgk 2 kali..

mmg best!!!

tak rugi tau :)

cHeRyNa PiReS on October 19, 2009 at 5:38 PM said...

cepatlah tgk tedi...aku nak sangat share cerita papadom ngan ko. dan aku ade berita nak bagitau dirimu tak lama lagi:)

Liliyuli on October 19, 2009 at 6:48 PM said...

ok2...sila duduk dalam wayang tu dengan sopan ye..

NURA on October 19, 2009 at 6:54 PM said...

salam sobat
kenapa malu memberi tahu sih,,,
memang apa ..beritahu saja pada saya,,he,,he

capri on October 19, 2009 at 7:57 PM said...

alaaa..
setem lg besh dr papadom..
tp g la tgk..
hhehehe..
citer papadom cam taley nk piling sgt coz citer die sedey hepi..
tak sempat nk amek piling epi,,
da sedey..
hauhuahua

sI tEDI on October 20, 2009 at 12:00 AM said...

ries lee : 4 kali :)

whose : dlm entry terbaru :)

arelong : suka sgt lah tunang tu tgk ek

itafukada : terbaik dr ladang

precious : aku dah beritahu

dak ashie : x tau tulis sinopsis

beruwang : dah balik dah

miera : dah tgk :)

samaira : alhamdulillah

tinie : aku sewa fatin 2 hari okey?

eyena : aku dah balik. ekkekeke

zeqzeq : ada rahsia?

sueanne :alhamdulillah

alimaz : TQ

pakcik : kena sokong

te : yup! mmg best

cheryna pires : apakah berita itu?

liliyuli : aku duduk bersila. la la la

kaknura : sudah beritahu

capri : yup! setem lg menyengat :)

ustazah dyLLa on October 20, 2009 at 3:44 PM said...

:p

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting