Sunday, October 04, 2009

Allah Ber| KegeMB|raaN DengaN |n|...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:06 AM
Gambar-gambar ini semua di ambil semalam semasa ke Bagan Pinang dan dalam perjalanan balik. :)

Ini jawapan soalan gambar nombor 1.

Photobucket

Yup! Seperti kata cikgu Ashiq ada kucing warna hitam kekelabuan di bawah rimbunan pokok ubi itu. Kucing yang gemuk!! He he he..

Jawapan nombor 2.

Photobucket

Ada kucing putih gemuk juga sedang tidur mengiring. He he he...

Photobucket

Kucing-kucing ini menyambut kehadiran kami semasa kami baru sampai ke destinasi. Kagum melihat mereka semua yang gemuk-gemuk dan sihat.

Photobucket

Ini lagi.Adik beradik mereka mungkin. Nampak warna oren ada 2 ekor itu? Semuanya gemuk-gemuk!!

Photobucket

Kucing putih dalam gambar nombor 2 dengan yang ini kucing tuan rumah.

Photobucket

Ini pula kucing hitam gemuk berbulu lebat mungkin jenis 'Domestic Medium Hair' yang aku jumpa di Restoran D'Sawit semasa singgah makan di Sungai Udang!

Allah beri kegembiraan sepanjang perjalanan dengan melihat ini semua. Syukur. Hati bertambah terubat.....

Nota kakitanganku : Banyak lagi kucing yang aku nampak di rumah-rumah sekeliling Makcik tuan rumah. Tetapi tidak sempat ambil gambar. Kagum! Kucing semua gemuk macam telah di 'kasi'.





34 kUs-kUs:

GiGGLe GaL on October 4, 2009 at 11:57 AM said...

ted..ko letak gambar kucen lain ni..dah mintak ijin dak utih? mana beliaw? sonyap yoo.. bersosial ka?

ZARA 札拉 on October 4, 2009 at 12:01 PM said...

errkk~

mana dak utih?

mana beliau?

tokder on October 4, 2009 at 12:05 PM said...

berbahagialah ko tedd kerana diberi kasih sayang terhadap haiwan.. :)

tokder on October 4, 2009 at 12:05 PM said...

berbahagialah ko tedd kerana diberi kasih sayang terhadap haiwan.. :)

imHepPie on October 4, 2009 at 12:08 PM said...

addict tul ko ngan kucing eh..haha

sue_pinky on October 4, 2009 at 12:12 PM said...

wah hbt tul kmu ske kucing..
kite pn ske kucing
tp xde la hbt sgt cm ted..

Koyuki on October 4, 2009 at 12:49 PM said...

erkk!!

banyaknye kucing..

meowww...

ashie023 on October 4, 2009 at 12:54 PM said...

kay mana tuh tedi?

dak utih x ikut skali ke?

mamai on October 4, 2009 at 1:17 PM said...

mesti kucing itu dalam kegembiraan

mamai on October 4, 2009 at 1:17 PM said...

mesti kucing itu dalam kegembiraan

Precious on October 4, 2009 at 1:56 PM said...

Haku suke tengok kucing tp kalau nak bela, tak sanggup. eiii ...

sI tEDI on October 4, 2009 at 1:57 PM said...

mrs giggle : dak utih dr jumaat malam baru pg ni balik. tak lumpur mana dia redah. aku mandikan dia. nanti aku tepek gambo dia mandi..

sI tEDI on October 4, 2009 at 1:58 PM said...

dak zara : ini gambo kucen aku jumpa kat umah aku ziarah

sI tEDI on October 4, 2009 at 1:58 PM said...

TQ tok :)

sI tEDI on October 4, 2009 at 1:58 PM said...

ekekekke mimie.. apa nak buat

sI tEDI on October 4, 2009 at 1:58 PM said...

ekekek sue.. sama saja

sI tEDI on October 4, 2009 at 1:59 PM said...

koyuki : meow juga . TQ

sI tEDI on October 4, 2009 at 1:59 PM said...

aku jalan2 dak ashie. dia x hekut.

sI tEDI on October 4, 2009 at 1:59 PM said...

betul tu mamai. gemuk2

sI tEDI on October 4, 2009 at 1:59 PM said...

ekekkeeek precious!!

PROFkusut on October 4, 2009 at 4:03 PM said...

perghhhhh
manyaknyer kucingggggggggggg

PROFkusut on October 4, 2009 at 4:03 PM said...

perghhhhh
manyaknyer kucingggggggggggg

PROFkusut on October 4, 2009 at 4:03 PM said...

perghhhhh
manyaknyer kucingggggggggggg

Nakamura Kazuki on October 4, 2009 at 5:04 PM said...

tedi..kucing2 tu gemuk sebab tuab diorang kasi cukup makan minum, pakaian,serta duit poket..jadi diorang tak perlu susah ahati ada duit ke, makanan mahal ke..kekeke...

farah on October 4, 2009 at 6:08 PM said...

banyaknya kucing!

aku sudah lama tidak mengambil gambar kucing-kucing aku.

dah makin gemok skrg nie,

hehe

azuan on October 4, 2009 at 7:08 PM said...

memang ko boleh buat bisnes berunsurkan kucing mungkin hoho..

Fatt Chin Choy on October 4, 2009 at 8:31 PM said...

bg makan apa sampai gemuk2 tu... nak tips ni

sI tEDI on October 4, 2009 at 8:56 PM said...

perghhh!! banyaknye ko komen proffy... ha ha ha

sI tEDI on October 4, 2009 at 8:56 PM said...

ekekekeek hencek nakamura. betul tu.. aku setuju/....

sI tEDI on October 4, 2009 at 8:56 PM said...

farah : sekali sekala amek lah.. dok tayang kat aku. bg aku jeles!

sI tEDI on October 4, 2009 at 8:57 PM said...

FCC : bkn kucing aku!!

leadleedeea on October 4, 2009 at 9:29 PM said...

bnyk nye kucing~!! sukeeeeee~!!!

Alimaz-Kembara Terasing on October 5, 2009 at 10:55 AM said...

ish ramainya kucing....

ASYIQ on October 5, 2009 at 6:47 PM said...

Gambar no 2 tu jauh sgt...nmpk brg2 jer....hihi.

Baik berkawan ngan kucen kan tEDI....tenang, gembira dan tidak menyakitkan hati.

Akak pun suka kucen...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting