Thursday, October 29, 2009

Ya! Kamu Buat Aku DaPaT 5 B|ntanG ComeL!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:23 AM
Photobucket

Aku begitu teruja melihat ini. Mungkin pada kamu hanya perkara remeh. Tapi bagi aku ianya begitu seronok untuk di kongsi bersama.

Buat kamu semua, terima kasih. Tanpa kamu, iklan di blog ini pasti tidak akan mencecah 5 bintang itu! Terima kasih!

Satu lagi Komuniti Pengiklanan di lancarkan iaitu Catheye . Aku tidak berapa pasti dengan ini . Tapi ada yang kata macam MLM. Jadi emel aku di hujani dengan berpuluh-puluh emel minta aku daftar dan tulis mereka sebagai orang yang di rujuk.

Aduhai. Maafkan aku. Setakat ini aku lebih selesa dengan Nuffnang. Sebabnya tujuan utama aku berblog bukan untuk mengumpul wang ringgit mahupun harta tetapi demi kepuasan dan kawan-kawan. Namun jika ada sedikit rezeki dari ini, aku terima dengan syukur.

Kamu pula? Sudah pasang iklan? He he he...

Nota kakitanganku : Kamu juga 5 bintang di hati!










27 kUs-kUs:

@rE-LonG on October 29, 2009 at 8:14 AM said...

Tahniah tEDI ^_^
kT 5 bintaG di hati??hihi..thanks... =)

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ on October 29, 2009 at 8:22 AM said...

++ wah...mabeles...

dulu ada pasang nuffnang...skang nan ado iklan2 dah di blog yanie....heheh ++

Solehah on October 29, 2009 at 8:23 AM said...

tahniah..bkn senang nak dapat 5 bintang mcm tu..

Watierman on October 29, 2009 at 8:29 AM said...

Syukur...alhamdulillah....Tersenyum akak pada nota kakitangan itu!Tahniah Tedi....

mamai on October 29, 2009 at 9:06 AM said...

perlukah aku pasang cam best ajer dapat bintang nie

cik ian@aH Lian~ on October 29, 2009 at 9:20 AM said...

uh,
payah nak naik smpi 5.
sebab kdg2 iklannyer tak kuar selalu.
hohoho...

iva saionji on October 29, 2009 at 9:46 AM said...

wah...rezki pon namanya....hehehe....ok jugak tuh..iva lom lagi nak pasang iklan..nnt ar kot...

al-lavendari on October 29, 2009 at 10:01 AM said...

saya juga ada iklan tu. diletakkan oleh anak2. tujuan saya berblog juga bukan untuk duit. tapi kalau ada orang nak bagi, saya tak kecik hati menerimannya.

acHap~ on October 29, 2009 at 10:23 AM said...

fuyoo.

cane nk dpt smp 5 bntg?

klik2 dgmusic~

Alimaz-Kembara Terasing on October 29, 2009 at 11:10 AM said...

heheh tak pernah terniat nak bernuffnag...

sI tEDI on October 29, 2009 at 11:26 AM said...

arelong : TQ

sI tEDI on October 29, 2009 at 11:26 AM said...

yanie : semak ek iklan ni? ekekekeke

sI tEDI on October 29, 2009 at 11:26 AM said...

solehah : Tq.... semuanya bermula dr bawah :)

sI tEDI on October 29, 2009 at 11:27 AM said...

kakwatie : terima kasih.
iklan ni pun sambil menyelam minum air :)

sI tEDI on October 29, 2009 at 11:27 AM said...

mamai : ekekekekke.. pasang jek.. ko tak perlu buat apa2 pun.. :)

sI tEDI on October 29, 2009 at 11:28 AM said...

cikgu ian : he he he.. yelah.. kdg2 ada kdg2 x.. heheheheh

sI tEDI on October 29, 2009 at 11:28 AM said...

iva : yup! rezeki.. alhamdulillah..

sI tEDI on October 29, 2009 at 11:29 AM said...

al-lavendari : betul tu.. rezeki.. :)

sI tEDI on October 29, 2009 at 11:29 AM said...

achap : TQ singgah.. camne ek? he he he ntah... x buat apa2 pun :)

sI tEDI on October 29, 2009 at 11:29 AM said...

alimaz : he he he..

relevan on October 29, 2009 at 11:44 AM said...

Nufnang uncle dah bayok dah...adalah dalam 25 sen.. :/

niesz on October 29, 2009 at 1:22 PM said...

hihi..tul2..niesz pon ade rase mcm tu..bg niesz, niesz wat blog tuk luahkan ape yg niesz rase..but tu terpulang la pd masing2 kan..xkesah..ape2 pon ley..yg penting kite hepy..ehe..

sI tEDI on October 29, 2009 at 3:32 PM said...

relevan : banyak nau tu!

sI tEDI on October 29, 2009 at 3:33 PM said...

niesz : yup! yg penting kita seronok!

Faarihin on October 29, 2009 at 5:13 PM said...

salam...
cik tedi.. saya belum pasang iklan.. minta tolong ajaukan.. serius saya memang tak reti.. pernah mintak org lain ajaukan... tapi semua uat dunno aje.. adeh.. lepas tu sy jadi kecik ati.. smpai skang malas nk bubuh iklan.. kalu cik tedi de masa.. ajau2kan la sy yer.. (^__^)

Fatt Chin Choy on October 29, 2009 at 6:14 PM said...

aku hanya mampu lihat bintang jer

ustazah dyLLa on October 29, 2009 at 10:16 PM said...

nmpk ke bintang sy ni??? ~hahaha

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting