Monday, October 26, 2009

Dak Ut|h aDa Teka Tek| Teka TekUk!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:30 AM
Photobucket

Dak Utih : Bos, aku sudah jimatkan kau sesuatu dengan duduk di sini...
Aku : Jimatkan apa?
Dak Utih : Tekalah Bos.
Aku : Malaslah aku nak fikir.
Dak Utih : Kalau kamu dapat jawab nanti aku belanja Whiskas.
Aku : Erk!
Dak Utih : Mahu perisa apa Bos? OoopPs! Aku lupa. Kau mana makan Whiskas. Aku belanja Ikan Sardin Cap Ayam. Amacam?
Aku : Makan pakai kau pun aku yang tanggung.
Dak Utih : Aku belanja kau bayarlah. He he he he...

Apa ek yang Dak Utih sudah jimatkan aku? Jom teka sama-sama! Siapa dapat jawab hadiah minta pada Dak Utih. Ikan Sardin Cap Ayam!! :P

Nota kakitanganku : Eh! Ini bukan kuiz! Ekekekekeke..






36 kUs-kUs:

zaradgreat on October 26, 2009 at 7:53 AM said...

haaha
jimat space.
bleh jadik pameran pun ye jugak!
heeeee---

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ on October 26, 2009 at 8:08 AM said...

++ tak perasan dak utih kat atas meja tu...hehehheh putih sama mcm kaler bunge.... ++

cHeRyNa PiReS on October 26, 2009 at 8:13 AM said...

apa tuh dak utih?
naik juling dah pandang gambo ko nieh...huhuhu...

imHepPie on October 26, 2009 at 8:16 AM said...

jimat letrik...

Watierman on October 26, 2009 at 9:03 AM said...

Salam Tedi...& Dak Utih...juga...ko dah jadi barang perhiasan kan...konon2nya lah tapi kalau silap2 frame gambar tu jatuh karang...nahas ko!!!

ashie023 on October 26, 2009 at 9:13 AM said...

jimatkan ruang?
jimatkan masa?<-ntahlah nih...ahhaha

mamai on October 26, 2009 at 9:20 AM said...

dak utih tolong kau supaya tak payah beli perhisan lagi pasal tempat tu dia dah book

[s][u][e][h][a][n][n] on October 26, 2009 at 9:27 AM said...

jimat ruang kot...x yah la susah2 nak cari tempat tuk dak utih relaks2..

pada dak utih...cayalah..klas la tempat yang ko pilih...hik hik hik

[s][u][e][h][a][n][n] on October 26, 2009 at 9:27 AM said...

jimat ruang kot...x yah la susah2 nak cari tempat tuk dak utih relaks2..

pada dak utih...cayalah..klas la tempat yang ko pilih...hik hik hik

eyena on October 26, 2009 at 9:36 AM said...

jimat tempat tu.. ruang tu laa.. beliau bersempit2 kat situ sajer nak tunjuk bahawa beliau penjimat.. hee dak utih ni..

dotblogspotdotkom on October 26, 2009 at 9:43 AM said...

jimat duit tuan dia la... tak payah lagi beli barang perhiasan.... ganti dengan diri dia sendiri.... memang tak menahan....

Precious on October 26, 2009 at 9:57 AM said...

Jangan2 hadiahnya Whiskas eh!

sharamli on October 26, 2009 at 10:14 AM said...

jimatkan ruang...

Samaira on October 26, 2009 at 11:58 AM said...

jimat wit beli brg aksesori kt ateh meja tu kekeke
dah berseri2 je bile dak utih dok situ
aisey jatuh cinta kesekian kalinya ekeke

leadleedeea on October 26, 2009 at 12:03 PM said...

jimat ape yek? utih nih kelako laaaa...haha~!!

tanak sardin cap ayam..huhu~!

GiGGLe GaL on October 26, 2009 at 12:32 PM said...

jimatkan tempat...

yeyyy....

sila kirimkan dak utih kepada aku sebagai hadiah..yeyy!!!

sI tEDI on October 26, 2009 at 1:41 PM said...

zaradgreat : jimat ruang ek? salah tu.

sI tEDI on October 26, 2009 at 1:41 PM said...

yanie : dalam gambar j eputih.. live kuning!

sI tEDI on October 26, 2009 at 1:42 PM said...

sha : ekekekekek... sabau!

sI tEDI on October 26, 2009 at 1:42 PM said...

mimie apa kena mengenanya.. ekekekke

sI tEDI on October 26, 2009 at 1:42 PM said...

kakwatie : ekekekkeke.. mmg nahas lah dia..

sI tEDI on October 26, 2009 at 1:42 PM said...

dak ashie : ekekekkeke.. jimat masa? aduhai..

sI tEDI on October 26, 2009 at 1:43 PM said...

mamai : ekekkekekeke.. x lah..

sI tEDI on October 26, 2009 at 1:43 PM said...

suehann : ekekkeke.. xde maknenye jimat ruang bg budak ni

sI tEDI on October 26, 2009 at 1:43 PM said...

aina : ekkekekeke.. panjang jawapan

sI tEDI on October 26, 2009 at 1:44 PM said...

pakcik : ekekekkeke. ape lak.. nak bagi makan perhiasan baru ni pakai duit gak..

sI tEDI on October 26, 2009 at 1:44 PM said...

precious : ekekekekke...

sI tEDI on October 26, 2009 at 1:44 PM said...

sharamli : oh tidak!

sI tEDI on October 26, 2009 at 1:45 PM said...

samaira : perhiasan yg dok situ perlu makan gak. pakai duit tu

sI tEDI on October 26, 2009 at 1:45 PM said...

lead : ekekekekkeke... ayam brand paling mahal.. :P

Softtouch [Hanim] on October 26, 2009 at 1:50 PM said...

jimatkan ruang n jimatkan brg perhiasan kat atas almari kabinet tu..yelah xyahlah tedi nk beli bunga2 bagai

umi_e on October 26, 2009 at 1:56 PM said...

jimatkan tenaga untuk mengangkat atau mengalihkan dak utih yang suka melepak kat tengah2 jalan hehehehehe :p

sI tEDI on October 26, 2009 at 1:58 PM said...

hanim : ekekekke.. nantikan jawapan dia nanti yek

sI tEDI on October 26, 2009 at 1:58 PM said...

kak e : ekekekekke... jimat tenaga tu nak angkat ek?

@--- Sueanne ----@ on October 26, 2009 at 2:24 PM said...

jimat beli accesories atas meja la tue..kan?..kan?..

alaalalala..comeinya dak utih duk situuuuu...siap kelip2 mata lak tueee...alalalala tomeiynaaaaa...

sI tEDI on October 26, 2009 at 3:00 PM said...

sueanne : ekekekke.. baca jawapan dia kat entry terbaru yek. ekekekke

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting