Sunday, October 18, 2009

RaMaLanku Benar BeLaka.....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 4:07 PM
Okey!! Tiada gambar Muffin Coklat. Seperti yang di jangka. Muffinku menjadi seperti kawah gunung berapi? Kenapa?? Kenapa??????


Mulanya naik cantik. Tiba-tiba seakan-akan meletup dan menjadi kawah. Menjunam jatuh! Tolong ya yang pakar ini. Kakwatie... Tolong jawab ya?

Sukatan telah di ikut seperti yang di kehedaki. Api juga di buka sederhana. Setakat ini memang belum pernah berjaya lagi membuat Muffin. Kecewa!!
Untuk mengubati kekecewaan, mari kita berjalan-jalan.

Nota kakitanganku : Cari ilham di Tesco!! Ekekekekeke...





15 kUs-kUs:

eyena on October 18, 2009 at 4:55 PM said...

Lorh mcm tu plak ke.. haha takpe laa janji dpt mkn sudah..heeek

Fatt Chin Choy on October 18, 2009 at 4:56 PM said...

itu muffin gunung berapi
takper2 blh cuba lagi

~0~ on October 18, 2009 at 5:05 PM said...

janji bleh telan...hahaahah

~0~ on October 18, 2009 at 5:05 PM said...

janji bleh telan...hahaahah

ibu_umairah on October 18, 2009 at 5:18 PM said...

janji menjadi juga kak.....berbanding ngan saya?lansung tak pandai terus

Watierman on October 18, 2009 at 5:42 PM said...

Salam Tedi...ini kejadian kedua...yang akak baca dari orang yang cuba resepi ni...akak buat guna resepi ni..tak pernah lak jadi cam tu...Tedi..guna electric mixer ker?...Akak ada highlight kat resepi tu...jangan guna electric mixer....nanti dia overbeat...just guna whisk...godek2 sikit2 jer...then bakar...may be oven kita kot tak sama kepanasannya...sorry yer...better luck next time!!

ber_uwang on October 18, 2009 at 6:39 PM said...

muffin kena gempa bumi kot...

anto kat nilai sikit

mamai on October 18, 2009 at 7:13 PM said...

aku cuma tahu makan ajer...sorry tak dapat nak tolong...mungkin sebab musim gempa bumi kot

miera a.k.a merr on October 18, 2009 at 7:47 PM said...

cane yek rope muffin gunung berapi??
ehe...tape kakak tedi... try lg next time ye....

cHeRyNa PiReS on October 18, 2009 at 7:51 PM said...

takpe, try lagi. ada hari mmg tak menjadi. aku pernah baca ada satu org nieh dia dah biasa buat kek coklat, tp satu hari tuh dia buat sebelas kali, tak jadi pon.

last2 anak dia bawak kek penyek ke sekolah...tp org suka! ntahlah...ada hari mmg tak boleh kot.

farah on October 18, 2009 at 8:09 PM said...

alahai,

takleh jugak nak merasa.

hehe.

GiGGLe GaL on October 18, 2009 at 8:17 PM said...

ted,
usaha lagi ted..jgn putus asa ted..ekeke..
aku sanggup nunggu walau seribu tahun lg demi menengok muffin ko..

miSs siv on October 18, 2009 at 9:57 PM said...

janji sedap!
dont judge a book by its cover.
eh??
;p

bukan ke muffin memang akan merekah?

Alimaz-Kembara Terasing on October 19, 2009 at 10:05 AM said...

hehehe janji tak hangit dan boleh ditelan sudah...hihuhuhu

Softtouch [Hanim] on October 19, 2009 at 12:11 PM said...

ala tedi wpun rupe mffin tu xcantik..rase dia sedapkan...ala utk mkn sendiri xpelah kan...janji kita kenyang...tp kalu nk bg org, tedi kene berlatih lg...he he he

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting