Thursday, October 08, 2009

S|apa akU SebenaRnya?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:26 AM
Wah soalan! Macamlah mahu cakap aku ini seorang penjenayah yang sedang menjadi buruan polis. Oh tidak!! Aku hanya berkongsi sedikit sikap dan sifat aku ini. Percaya atau tidak mari kita semak bersama-sama. Ekekekeke...

Faktanya aku di dunia sebenar :

1. Aku seorang yang pemalu.
2. Aku seorang yang pendiam tidak banyak cakap.
3. Aku seorang yang suka tersenyum bukan tersengeh.
4. Aku seorang yang sukar untuk memulakan perbualan.
5. Aku seorang yang akan mempertahankan sesuatu yang benar.

Ini adalah aku yang lain di realitinya..

Mari kongsikan 5 perkara tentang sikap dan sifat kamu pula dalam dunia sebenar.

Nota kakitanganku : Percayalah...








45 kUs-kUs:

mEiZ SHA on October 8, 2009 at 8:02 AM said...

hehehehe
pemalu ye kamu..:)

bagus2...

~0~ on October 8, 2009 at 8:04 AM said...

realiti sya berbeza ngan alam maya saya

Watierman on October 8, 2009 at 8:09 AM said...

Salam Tedi...
dulu semua sifat yang Tedi miliki adalah milik akak juga....setelah meningkat usia....dan dugaan hidup telah banyak mengubah kehidupan...maka Akak
* lebih peramah..(takut over lah pulak)
* mudah menyayangi
* mudah tersentuh & menangis
* just be myself..coz I have nothing to hide or loose
* lebih tenang mengharungi kehidupan...
* take things..one step at a time...no rush...

Semua ini ada baik & buruknya...berkat didikan suami tersayang...kalau tidak...Akak jenis yang mudah berkecai...kerana akak jenis yang sangat FRAGILE..!!

Masih ada sedikit sifat itu...but I am much stronger...now than before....wah panjangnya....!!!Jemu tak Tedi..hahaha tanya lagi!

a.z.r.i.n.a.03.07 on October 8, 2009 at 8:10 AM said...

1, 3 dan 5 sama...

2. suka mulakan perbualan bila dah kenal lama.

4. open minded.


pagi ni..ngantukkkk sangat..

Solehah on October 8, 2009 at 8:17 AM said...

hehe..sama la kita..
2.mulut paling banyak bercakap terutama kawan lama..yang baru kenal aku ckp hi saja..senyum2..

♥Itajeff♥ @Something To Share on October 8, 2009 at 8:29 AM said...

Salam Cik Tedi..

fakta diri kita sama kecuali no. 4 hehehe...
selamat berhari Khamis semoga ceria selalu...

cHeRyNa PiReS on October 8, 2009 at 8:48 AM said...

Aku....

* kuat tido.
* kuat makan
* kuat blogging
* kuat berdengkur
* ubat kuat

leadleedeea on October 8, 2009 at 8:57 AM said...

haha~! good entry tho..

suka duduk sorang2..
I'm miss independent
suka makan coklat n mnum air oren (kena makan n mnum skali..kalau tak, tak best)
suka perfume
suka berangan..haha~!!

Fatt Chin Choy on October 8, 2009 at 9:37 AM said...

yalah! aku macam pernah terserempak dengan kau dulu

tapi aku pun malu2 mcm kau

Tinie a.k.a Ibu Fatin on October 8, 2009 at 9:48 AM said...

oh pemalu rupanya kamu ni..malu-malu meow???? muahahaha

aku seorang yg hepi go lucky..
garang gak kadang2
sometimes layan blues gak.. huhu

Alimaz-Kembara Terasing on October 8, 2009 at 9:51 AM said...

1. Aku seorang yang pemalu (malu-malu kucing)hheheheh.
2. Aku seorang yang suka bersuara bukan banyak - banyak cakap.
3. Aku seorang yang suka tersenyum kadang2 tu terlepas sengih gak huhuhu.
4. Aku seorang yang mudah untuk memulakan perbualan. sesapa yg dok kawan dgn aku kena la ramah...kalau pendiam heheheh sussah la...
5. Aku seorang yang akan mempertahankan sesuatu yang benar.hat ni kita sama....

@rE-LonG on October 8, 2009 at 9:53 AM said...

Hye Tedi =)
TntG diri kT sbenar..

-Mudah tersentuh dan sensitif
-Pemalu dan sukar untuk memulakan perbualan bg yg bkn kawan2 sndiri..
-Suka tersenyum gak
-seoraG yg blur dan pemaaf
-tidak reti bramah mesra =(

dotblogspotdotkom on October 8, 2009 at 10:06 AM said...

1.dah tua2 nih... idok le malu mcm dolu2...

2.pendiam bila sorang diri... kang cakap sorang... gile plak katanye...

3.mudah tersenyum... tapi idok le sepanjang masa...

4... ntah le ..apa lagi yee... huhuhuhu

@--- Sueanne ----@ on October 8, 2009 at 10:16 AM said...

hahaha..

sume kriteria kamu tue sama ngn kite la ted..hahaha..

segeng-geng la kite...hahahaha

opssss...terlebih suda!!!..heheheh

p/s : owhhhhhhhhhhhhhhhhh kRinaaaaa ngan kamu ngumpat kite yeeee..hihihi..tapi mmg betul tue pun kite ni pemalu..ahakss!!..hihihi

kuina on October 8, 2009 at 10:30 AM said...

ini bukan TAG kan..

tentang AKU
...>> susah nak cerita, tak kenal maka tak cinta.. dah kenal nanti jatuh cinta..

opsss tidak boleh...

QuEeN Of 2 Heroes on October 8, 2009 at 10:38 AM said...

no5 tu kita sama la.... ^_^

omaQ on October 8, 2009 at 11:10 AM said...

salam ziarah :)

http://www.omaQ.org

Softtouch [Hanim] on October 8, 2009 at 11:25 AM said...

kita lebih kurang tedi..tu sbb kalu kwn blogger ajak jumpe sy mcm berat sket nk jmpe tau..sbb sy dialam maya ni mcm dlm ym sy boleh lah nk borak2 kalu jmpe mesti sy xreti nk borak2 sgt

no 1- agak pemalu
no2 - tak reti nk mulakan perbualan
no3- tak reti nk borak panjang2
no4- tak konfiden nk jumpe n borak2 ngan org
no.5 - tidak mempunyai level konfiden yg tinggi..

ok x?
tp kalu ngan org yg sy dah kenal lama bolehlah sy borak2..:)

[z@ck] on October 8, 2009 at 11:38 AM said...

1. sorang yg kuat memerhati org di sekeliling..

2. gelak tak ingat dunia..happy go lucky

3. could be so secretive sometimes

4. outspoken

5. dah tataw dah nak ckap pe..hahaha

farah on October 8, 2009 at 11:40 AM said...

aku pon pemalu jugak di dunia realiti.

haha.

:D

eyena on October 8, 2009 at 12:03 PM said...

hak hak.. aku pon nk nyibuk bgtau gak ni..

1.aku sensitif
2.aku suka buat lawak..hua2 lawak tak?
3.aku suka berfikir dan bermain dgn perasaan.. amboii
4.aku cool
5.aku pempuan asli..bukan org asli maa..huuu sifatkah itu..? apekah?

Faarihin on October 8, 2009 at 12:28 PM said...

wah.. smakin lama.. smakin memperkenalkn diri... yang pasti.. cik tedi adalah tuan kepada dak utih n dak oyen.. hahaha.. (^__^)

sI tEDI on October 8, 2009 at 8:46 PM said...

meiz shah : semulajadi.. ekekekekek

sI tEDI on October 8, 2009 at 8:46 PM said...

~0~ : aku juga :)

sI tEDI on October 8, 2009 at 8:47 PM said...

terima kasih kak watie.. mmg sy rasa yg perlu lebih jd friendly di alam nyata. x malu2. lebih yakin.. Tapi InsyaAllah... setiap detik saya cuba berubah sedikit demi sedikit...

sI tEDI on October 8, 2009 at 8:48 PM said...

kakrina : saya ni mulut berat. ekekekekeke

sI tEDI on October 8, 2009 at 8:48 PM said...

ekekkekeke solehah : aku lebih suka ck sepatah dua kata saja. ekekkekeke

sI tEDI on October 8, 2009 at 8:49 PM said...

terima kasih kakita ..

sI tEDI on October 8, 2009 at 8:49 PM said...

cheryna pires : semua kuat.. cayalah.. ubat kuat cap ape buat ko jd kuat ni? ekkkekeke

sI tEDI on October 8, 2009 at 8:50 PM said...

aduhai lead.. berangan ttg apa? ekekekkeke...

sI tEDI on October 8, 2009 at 8:50 PM said...

FCC : Kita pernah bertemu?? huh!! nasib baik ko tak tegur aku. ekekekeke

sI tEDI on October 8, 2009 at 8:51 PM said...

ekekeke betul tinie.. kat sini boleh lah.. face 2 face... kelakar gila nanti...


bagus.. happy go lucky.. hidup mesti enjoy!!!

sI tEDI on October 8, 2009 at 8:51 PM said...

ekekekkeke alimas.. senyum satu sedekah. tak dapat nak sedekah wang ringgit.. sedekah senyum pun jadilah..

sI tEDI on October 8, 2009 at 8:52 PM said...

are lOng : tang blur tu.. yg macam mana...?

sI tEDI on October 8, 2009 at 8:52 PM said...

pakcik : betul! ko jgn asyik tersengeh sowang2...

sI tEDI on October 8, 2009 at 8:53 PM said...

ekekekekek sueanne : g lah jumpa kakrina tu kalau nak menguji tahap malu tu sampai mana. ekekkkeke

sI tEDI on October 8, 2009 at 8:54 PM said...

kuina : x kenal maka x cinta

sI tEDI on October 8, 2009 at 8:54 PM said...

queen of 2 hereos : serupa. ekekekeke

sI tEDI on October 8, 2009 at 8:54 PM said...

TQ omaQ :)

sI tEDI on October 8, 2009 at 8:55 PM said...

betul tu hanim. sama lah dgn i yg pemalu ni... kalau face to face.. mau pengsan jadinya. eekkekeke

sI tEDI on October 8, 2009 at 8:56 PM said...

zack : penuh dengan keyakinan :)

sI tEDI on October 8, 2009 at 8:56 PM said...

ekekeke farah : sama!

sI tEDI on October 8, 2009 at 8:56 PM said...

ekekekeke aina : terima kasih :)

sI tEDI on October 8, 2009 at 8:57 PM said...

ekekekekeke faarihin.. ada 2 ekor lg. dak itam dan dak kimo :)

Ayu on October 9, 2009 at 2:24 PM said...

hehhe.. ted.. aku dah pnh jumpa ko n aku akui.. mmg benar apa yg terjadi di alam realiti itu..

sama la mcm aku..

pendiam
x banyak cakap
x ramai kawan
pemalu
hanya berani dlm kata-kata tulisan je..
airmata peneman setia..
lagi?? hanya jauhari mengenal manikam..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting