Monday, October 05, 2009

RuanG |n| PerLu Luas!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:41 AM
Yup! Kita memerlukan ruang yang luas untuk berfikir dan bertindak.

Aku belum mahu bertindak buat masa ini. Beri aku waktu untuk bertenang dan berfikir lagi. Aku percaya pada ruang. Ruang yang dapat memberi aku bernafas dengan selesa.

Kamu, tunggulah nanti jika aku tenang dan yakin. Aku akan bertindak.

Aku masih memerlukan waktu. Kamu juga aku kira. Kita sama-sama memerlukan ruang untuk berfikir agar tindakan kita selari dengan apa yang kita fikirkan.

Nota kakitanganku : Betulkan? Untuk berfikir dengan tenang dan selesa kita memerlukan ruang yang luas?






13 kUs-kUs:

farah on October 5, 2009 at 1:49 AM said...

iya, mmg betul.

ruang yg sempit dan sering diganggu akan mengakibatkan tekanan.

:)

cHeRyNa PiReS on October 5, 2009 at 6:52 AM said...

ruang mmg kena luas.

harinieh sha perlukan ruang yang luas utk bersendirian. harapnya dapat.

sharamli on October 5, 2009 at 7:39 AM said...

bt0l....
kal0 sempit tu rasa cm sesak nafas je..pikiran p0n jdik kusut

Softtouch [Hanim] on October 5, 2009 at 9:21 AM said...

betul...baru kita dpt berfikir dgn rasional..yelah nk pk ngan betul kan..pastu nk pk lagi kebaikan n keburukannya lg

Alimaz-Kembara Terasing on October 5, 2009 at 10:53 AM said...

ye ke...kena cari ruang ker....hehehehe malas ah nak pikir.....nak pikir apa ya....tah la...ko pikir per tedi...boley nak pikir sama...hehehehe

sI tEDI on October 5, 2009 at 5:20 PM said...

betul tu farah.. ruang luas dapat bernafas dgn selesa..

sI tEDI on October 5, 2009 at 5:20 PM said...

InsyaAllah sha

sI tEDI on October 5, 2009 at 5:21 PM said...

sesekali sharamli .. kita perlu yg lebih luas dr biasa

sI tEDI on October 5, 2009 at 5:21 PM said...

hanim... baru dapat berfikir dgn waras :)

sI tEDI on October 5, 2009 at 5:22 PM said...

alimaz : org x de masalah pun leh berfikir.. kenapa dia x de masalah. ha ha ha

miSs siv on October 5, 2009 at 10:24 PM said...

yep~
sume org perlu ruang..
utk diri sendiri~

Fatt Chin Choy on October 5, 2009 at 11:10 PM said...

untuk tindakan apakah?

nj on October 7, 2009 at 1:02 AM said...

sitedi...
Mesti kes nak tukar template ni...betul tak? Kak norma agak je ni...2 column? 1 column? Mesti luas ruang utk menulis....

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting