Monday, August 17, 2009

BerhOye-hOye meyUsUr| MaLam!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:35 PM
Hari ini berhoye-hoye seketika selepas balik dari kerja. Banyak pula tempat hari ini di lawati menjadi pemandu kepada seseorang yang sakit kakinya. Kasihannnnnnn....


Photobucket

Ke Jusco, Giant dan Tesco! Wah! Macam buat lawatan mengejut pula. Mencari oven idaman hati yang masih belum di temui oleh tuan yang ingin membelinya!!

Photobucket

Banyak sangat binatang yang tergantung! Macam dalam zoo pula. Binatang apa yang paling atas itu ya? Tengok dari hidung macam aku kenal. Tapi tangan panjang pula! Pelik! Kacukan mungkin. BAMO!

Photobucket

Hari ini menunya ini. Aku punya Teh O Ais Limau.

Photobucket

Aku makan Mee Hailam yang tawar.

Photobucket

Nasi campur siapa punya?

Photobucket

Dalam perjalanan balik aku nampak ini. Baru pasang lagi rasanya ini.

Photobucket

Yang biru-biru itu pokok berapilah. Ekekekekeke... Di hadapan MBMB! Baru di pasang atau aku sendiri yang sudah lama tidak keluar pada waktu malam. He he he he...

Photobucket

Hari ini langkah kiri. Asyiklah kena sahaja dengan lampu merah. Itu yang boleh snap-snap tanpa 'flash'. Kalau guna 'flash' nanti orang kereta sebelah cakap.' Gila ke apa?' Ekekekeke!!

Photobucket

Sampai di rumah sahaja budak gemuk ini sedang tidur. Tengok!! Dia tidur di luar kawasan liputan. Itu kain batik 'bucuk' dia. Aku balik sahaja dia terus bangun. Bagi seekor ikan kebong dia dah kenyang terus tidur balik. Isk isk isk.. Manalah tidak gemuk!!!

Nota kakitanganku : Aku sudah 5 jam 'publish'kan 'entry' Kembar siam itu pada pukul 4.00 petang. Pukul 9.30 malam tadi, dia tulis, aku baru 35 minit 'publish!!' Kenapa apakah begitu lewat sekali?

17 kUs-kUs:

mamai on August 17, 2009 at 10:42 PM said...

hari ini blog ada masalah ler update pun lembab

Nakamura Kazuki on August 17, 2009 at 10:50 PM said...

yap betulla...kenapa ye...tedi apa yang mung update tak kuar dalam list..so tak blehla nak mengomen cepat2

DramaQueen on August 17, 2009 at 11:06 PM said...

aku geram betul ngan budak gemuk tu...

DramaQueen on August 17, 2009 at 11:20 PM said...

ok..kali ke 2 aku datang..nak nengok dak gemuk tu... geram aku wei..geram ni..aku obses nih..siap dak gemuk tuh..

myQza on August 17, 2009 at 11:22 PM said...

betul lah mamai. banyak entry kawan-kawan yg terlepas pandang!!

myQza on August 17, 2009 at 11:22 PM said...

betul tu hencek nakamura.. ekekekekek.. siapakah yg bersalah? :P

myQza on August 17, 2009 at 11:23 PM said...

mrs giggle : ko jgn teruja sangat.. ekekekeke.... ado dia ni hah soblah den.. membuto!!

white rose on August 17, 2009 at 11:44 PM said...

mslh yg sama...kt blog sy xkluar pun n3 bru akak...pastu box follower dh hilang...bile g blog orglain pun still sama...susah sy nk follow org bru...setting layout pun problem...mcm hampeh btul...

sharamli on August 17, 2009 at 11:46 PM said...

tawar sgt ke mee tu?
hu3..

Amal on August 17, 2009 at 11:55 PM said...

uhh..pasal binatang bertangan panjang tuh..mungkin effect dari H1N1 kut..
=p

myQza on August 18, 2009 at 8:36 AM said...

ekekekekek dylla. cobaaan nak masuk bulan puasa tu!!!

myQza on August 18, 2009 at 8:37 AM said...

sha: macam makan tepung kanji.. ekekekekee

myQza on August 18, 2009 at 8:37 AM said...

ekeekkeek miss siv :P

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ on August 18, 2009 at 8:57 AM said...

oit!!!

apakah?!

Softtouch [Hanim] on August 18, 2009 at 9:23 AM said...

jalan2 ngan sapa haa......
comelnya dak utih..boleh plak dah tido,bangun balik hanya semata ikan kembung sekor..dak utih dak utih...

myQza on August 18, 2009 at 9:23 AM said...

kenapa apakah dak zara!! :P

myQza on August 18, 2009 at 9:27 AM said...

kuat makan budak ni hanim!!! bg 3 ekor pun leh habis.. tp makan macam siputlah...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting