Thursday, August 27, 2009

Kau JanGaN Nak Ma|n-Ma|n DenGan Aku BOS!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:30 AM
Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Nota kakitanganku : Bos aku bercuti 2 hari. Aku kembali menjadi anak tikus yang berjoget-joget kerana ibu kucing tiada. Bezanya kali ini hanya aku sendiri. Tolong jangan kata kamu rasa sedih teramat bila Bos kamu bercuti dan tidak sabar untuk menanti kepulangannya ke pejabat!!

36 kUs-kUs:

c-idah on August 27, 2009 at 7:42 AM said...

dok belek telinga tu wt pe..
tolonglah korekkan..
bnyak taik telinga tu..

ekekekeke..

miSs siv on August 27, 2009 at 8:14 AM said...

ko nie ted|::
macam nak korekkan telinga dak utih je..
dia puase keh!
batal pose die nty..
=p

nak cuti gak!!!

itafukada on August 27, 2009 at 8:44 AM said...

waahh..dak utih ber'hoye-hoye' la sbb bos xde ek.hoho..

tED| mst nak lps geram tu sbb kne tinggalkan dak utih 2 ari.hehe..

cahayachenta on August 27, 2009 at 9:13 AM said...

ko gi mana tedi?? wahhh.. ko ni posa2 pun gi holiday..

jom dak utih kita berjogent!!

GiGGLe GaL on August 27, 2009 at 9:13 AM said...

huiyyoo...ekor dak utih seksi tu.. stock tutup montot..ekeke montot yg gebus..

apsal dak utih muka cam tensyen je? ni mesti beliaw di paksa menjadi model tanpa rela kan? ko nih ted.. udah2 ler...jgn membuli beliaw lg..

ashie023 on August 27, 2009 at 9:22 AM said...

hoye hoye ..bos xde..

Snowwhite Zone on August 27, 2009 at 9:33 AM said...

dak utih tgh bsantai tp bos dia kacooo

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 10:10 AM said...

c-idah : hari2 korek telinga dia tau!

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 10:10 AM said...

miss siv : nak check ada anak gajah tak dalam tu.. ekekekeke

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 10:11 AM said...

kekekekek itafukada : yg cuti tu adalah bos aku.. bukan bos dak utih.. ekekekekeke

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 10:11 AM said...

ini lagi seorang... bos aku lah cahayachenta. bukan aku!!

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 10:12 AM said...

mrs giggle : dia pun hari2 buli aku apa.. aku malas nak buat report je..

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 10:12 AM said...

ekekekeke dak ashie.. berjoget2 ni hah depan pc.. ekekekeke

Jard The Great on August 27, 2009 at 10:13 AM said...

adoi.. chumelnya kucing tu.. hhuhu. rasa cam nk peluk jaaaaa.. buat bantal huhu

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 10:13 AM said...

anis : dia bersantai salah tempat.. ekekekeke

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 10:13 AM said...

jard : ekekekeke.. ganas tu buat bantal!! buat bantal peluk lagi ganas!!

s@yangh@sni on August 27, 2009 at 10:14 AM said...

ahaks...
berjoget2 yer ko..
suka sangat ler tu..

aku pulak..
bos aku ader ker..
sama cam takder...
bebas berblogging..
tak kira masa..

ije on August 27, 2009 at 10:28 AM said...

laa.. ekor rupanya. ingatkan bulu apa td. ahah.

:)

bestnya cuti. :D

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 10:28 AM said...

wah!! Hasni... pinjam bos ko sekejap.. ha ha ha!!

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 10:44 AM said...

ije : adehhh.. bukan bos dak utih cuti.. bos aku lah.. ekekeekek

Ayu on August 27, 2009 at 10:44 AM said...

aikk umah sebelah pejabat pun nk cuti ke??.. apa daa...

@--- Sueanne ----@ on August 27, 2009 at 10:47 AM said...

hahah..kite pun igt bos dak utih..rupe2nya bos kepada bos dak utih..hahaha..

mula2 igt anak kucing mane lak tadi..rupe2nya ekor dak utih rupenya..hahah..

pose la katekan..blur2 la jadinye..:p

ASYIQ on August 27, 2009 at 10:50 AM said...

TeD,

Akak pun ada sekor kucin..
BULAT nama dia..
Dulu dia hanyalah seekor kucin pendatang haram ke rumah kami..
Kini dah macam BOS..
Manjanya dgn semua..
Semua sayang BULAT..
BULAT juga sayang semua..
Dia sebahagian dr ahli keluarga kami

SElaMat BErpUasa TeD....

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 10:51 AM said...

ini lagi sorang!! bukan akulah ayusss!! Bos aku cuti!! sob sob sob

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 10:51 AM said...

sueanne : betul-betul puasa ni.. pagi 2dah tak nampak.. ekekekeke...

nasib baik ada yg faham siapa yg cuti.. ekekekekeke

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 10:52 AM said...

cikgu ashiq,
betul tu.
kucing2 saya ada 7 ekor. semuanya kucing pendatang. ekekekekek...

dah lama2 rumah ini sudah jadi macam derang punya rumah lah!! ekekekekek

E.d.Y on August 27, 2009 at 10:54 AM said...

comey kucing..rindu kat kucing kat kampung...minggu nie balik..dah 4-5 bulan xbalik...yeeaahhhh

NuR on August 27, 2009 at 11:10 AM said...

huhu cik tedi
andai ku punya kekuatan utk membelek kucin sebegitu rupa..

oh...

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 11:14 AM said...

edy : lamanya tak balik! he he he

kem salam kat kucing! :)

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 11:14 AM said...

ekekekek nur.. itu bukan belek.. itu piat telinga... ekekekeke

a.z.r.i.n.a.03.07 on August 27, 2009 at 3:34 PM said...

berhoye-hoye lah dia....

piat...hahahha lama tak dengar tuh...(utk jwpan kat ataih KRina tuuuu)

Solehah on August 27, 2009 at 3:36 PM said...

haha..yippie..yippie bos takde..
kalau bos ada busannnn..

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 3:48 PM said...

ekekekekeke.. dulu masa sekolah rendah selalu dengar perkataan ni kakrina :)

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 3:48 PM said...

solehah : bos aku ni banyak mulut. kita nak buat kerja dia ajak berborak.. ekekekeke

ustazah dyLLa on August 27, 2009 at 5:30 PM said...

dia pose...dia sabo le 2...tp mak tirinya xsabo...ngap je eko 2...~hahaha

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 9:34 PM said...

ekekekke dylla.. dia x de mood

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting