Monday, August 03, 2009

Ter|ma kas|h aTas Doa KamU Semua...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:12 AM
Alhamdulillah. Aku telah selamat pergi dan pulang. Terima kasih. Aku terharu membaca komen-komen kamu dalam 'entry' sebelum ini. Terima kasih kerana mendoakan. Doa-doa kamu melancarkan urusan aku sehari ini. Aku memang fobia dengan perjalanan jarak jauh.

Atas rasa terima kasih aku ingin mengadakan kuiz kecil-kecilan. Mengapa kecil-kecilan? Sebab aku hanya mampu memberi kamu cenderhati atau hadiah yang seadanya sahaja. Mungkin tidak segah dan semewah kawan-kawan 'blogger' yang lain. Tetapi bagi aku nilai persahabatan dari kamu lebih utama.

Okey! Soalan akan aku utarakan dalam 'entry' pada pukul 9.00 pagi hari ini. Aku beritahu awal-awal supaya kamu semua dapat turut serta. Tidak seperti sebelum ini aku buat secara spontan dan ada segelintir daripada kamu yang tidak mendapat informasi awal.

Nota kakitanganku : Kepada pemenang untuk kuiz Pulasan tempoh hari, maaf hadiah agak lewat. InsyaAllah. Lambat atau cepat akan aku usahakan agar ianya sampai kepada kamu. :)

12 kUs-kUs:

Nakamura Kazuki on August 3, 2009 at 7:01 AM said...

kali ni kuiz..sure ambe menang punya.....welcome back tedi...hahaha

Azuan on August 3, 2009 at 7:27 AM said...

kol 9 ade kelas..hu3
adakah aku perlu ponteng??
confius di situ...

azianierdawati on August 3, 2009 at 9:59 AM said...

tedi, g bcuti kucen2 mcm mn?

myQza on August 3, 2009 at 11:29 AM said...

cuba lagi pukul 2.30 ini hencek nakamura!

myQza on August 3, 2009 at 11:29 AM said...

azuan : masih ada peluang. SOalan dan klu ulangan pukul 2.30

myQza on August 3, 2009 at 11:30 AM said...

anis : emak bagi makan. itu pun dak utih x nak makan sbb cara2 yg betul tidak di laksanakan. ekekekekek

NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR) on August 3, 2009 at 12:53 PM said...

uiyo... cik tedi ni lepas berhoyeh-hoyeh terus dpt semangat nak buat kuiz ye?
hehe

myQza on August 3, 2009 at 1:16 PM said...

ekekkeke nur. join yek

Nor Hayati B. on August 3, 2009 at 2:24 PM said...

welcome back safely cik ted.. :))

myQza on August 3, 2009 at 2:27 PM said...

terima kasih yati!

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on August 4, 2009 at 11:22 AM said...

uwaaa~ :(

myQza on August 4, 2009 at 9:44 PM said...

erk!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting