Thursday, August 27, 2009

messy : akU JawaB TAG DenGan PenuH Kas|h SayanG!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:00 AM
Ini TAG dari messyremo. Beliau telah menggugut aku supaya menjawab TAG ini atau beliau akan mengapa-apakan budak-budak aku!! (eh! Ini tipu). Beliau cuma ugut sedikit-sedikit lama-lama jadi bukit sahaja!!

1. Anda rasa anda hot?
- Tidak !! Kecuali aku di goreng di dalam kuali!! Soalan apakah ini? Dan jawapan yang bagaimana aku harus beri? Aku menyoal pada soalan semula.

2. Upload gambar2 kesayangan anda!

Photobucket

3. Kenape anda suka gambar ini?

- Aku suka sangat sebab tanpa menggunakan kamera yang berharga ribuan ringgit aku dapat mengambil gambar yang amat menyenang dan membanggakan hati aku.

4. Bila kali terakhir anda tak puasa?patutnya soalan lain,tapi aku ubah la sebab bulan puasa kan..hehe(utk lelaki valid la soalan ni..hehe)

-Mana soalan asal messy??? Kali terakhir aku tidak puasa ialah pada 20 Ogos 2009. Harap aku menjawab soalan...


5. Lagu terakhir yang anda dengar?


-I'm Yours by Jason Mraz. Sebabnya ini nada dering aku. Ekekekekke... (tidak kelakar!!)

6. Apa yang anda buat sambil selesaikan tag ini?

- Menanggung beban berat dua ekor kucing di atas belakang aku! Apa kejadahnya suka tidur gesel-gesel ni! Panas tahu tak????
( Aku menaip malam tadi)

7. Selain dari nama anda sendiri, anda suka dipanggil dengan nama ape?

-Ted @Tedi rakan maya dan blog & Q kawan rapat !!

8. Tag lagi 7 orang tanpa rasa kekesalan..
- Aku mahu TAG mereka ini. Aku tidak memaksa, tetapi ikut kelapangan kamu.

a. ije - Followers baru rajin komen
b. RQ- Budak lawan bergaduh!! :P
c. Kak NJ - mahu tengok gambar-gambar hot dari Jubail city :)
d. Solehah- followers baru yang solehah... :)
e. miss siv - budak tecik!!
f. Anna - Si ibu kucing bukan Ibu AYam :P
g. Wanita Itu- Kekurangan kasih sayang TAG kawan-kawan

Okey messy!!

Selesai. Sila lepaskan pisau yang kamu acu di tengkuk dak utih itu!

Nota kakitanganku : Maaf Buat kawan-kawan yang TAG atau beri award sebelum ini!!
p/s : copy soalan kat blog messy ye... klik messyremo kat atas tu!

42 kUs-kUs:

dotblogspotdotkom on August 27, 2009 at 11:22 AM said...

uihk..masih idup lagi TAG nih.... ??.. pakcik dapat bulan 4...

memang hebat TAG nih....

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 11:26 AM said...

wah!! Nasib baik aku tak tag ko pakcik.. ekekekeke...

aku keturunan ke berapa ntah jawab tag ni!

areQue on August 27, 2009 at 11:31 AM said...

huikkksssssss???? RQ kene tag kah???

wakakkakakka...

nanti rq jawab baik punyaaa...xooxoxoxox

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 11:36 AM said...

ok! ko jgn tak jawab RQ!!

ashie023 on August 27, 2009 at 11:45 AM said...

aku pong tertanya-tanya mana soklan asal yg no 4 tuh..pe kejadah nye kite pong copy paste yg ayat 'utk lelaki valid soalan ni'...

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 12:00 PM said...

budak yg TAG kita tu kan dak ashie... nak tag org pompuan .. yg dia g delete soalan pastu pandai2 buat soalan baru.. ntah apa2 ntah.. la la la la

ije on August 27, 2009 at 12:30 PM said...

rajin komen sebab banyak masa plus nak jadi blogger tegar. ehe.

ZARA 札拉 on August 27, 2009 at 12:32 PM said...

hahahhaa~

dasat si messy tu~

Snowwhite Zone on August 27, 2009 at 12:59 PM said...

rajin btl dek tedi ni jwb tag.. tag ppose takde ke?

Wanita Itu on August 27, 2009 at 1:05 PM said...

yeay dapat tag hahahaha...

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 1:10 PM said...

ije budak rajin komen.. sila jawab tag yek? :P

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 1:11 PM said...

tol tu dak zara.. aku setujuk.. dasat dia tu.. menyampah i..

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 1:11 PM said...

anis : nanti aku reka satu TAG puasa! ekekekeek...

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 1:12 PM said...

ekekekek te budak kurang kasih sayang tag! sila jawab!!

FarHa on August 27, 2009 at 2:07 PM said...

hahha..kali terakhir aku pose 20 hb gak hehe

farah on August 27, 2009 at 2:18 PM said...

ahah,

gambar yg cantik wpon tidak menggunakan kamera yg berharga ribuan ringgit.

:)

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 2:26 PM said...

ekekekek farha.. lagi2 TAG tu mau tanye ek?

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 2:26 PM said...

ekekeke farah : TQ

sharamli on August 27, 2009 at 2:50 PM said...

c0mel...sampai tert0nggeg2 dy p0sing

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 2:50 PM said...

ekekekekeke sha... tengah merajuk x dapat berenang dalam kolam..

cahayachenta on August 27, 2009 at 2:53 PM said...

oooo.. aku dh tau kaedah nk bg ko jawab tag...

kena acukan pisau kat dak utih dulu yer..

baik2 nnti2 aku acukan meriam buluh pulak kat dia...

dr.todak on August 27, 2009 at 2:59 PM said...

SALAM RAMADHAN..

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 2:59 PM said...

ha ha ha cahayachenta.. :P

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 3:00 PM said...

salam ramadhan dr todak!

miSs siv on August 27, 2009 at 3:04 PM said...

oloo~
aku baru je jawab ted|..
si TM kasi aku...
hik3~
x yah jawab da eh..
=p

Siti Nurul Jannah Fital on August 27, 2009 at 3:08 PM said...

oit dAk Tedi..sorry arr..ko lambat arr...
Aku dah buat pon tag ni...

p/s:sila clik...bahagian Tag..untuk lihat..kekeke

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 3:09 PM said...

adehhh! ok miss siv.. aku tak perasan..

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 3:09 PM said...

ekekkkeke anna.. ok anna..
patutlah pakcikdot cakap dia dah buat bulan 4. ekekeekekek

a.z.r.i.n.a.03.07 on August 27, 2009 at 3:32 PM said...

Alahai.. baru nak tag si Wanita Itu.. hehehe..

cbuk sangat smpai curik2 masa nak masuk niy...!!!

Solehah on August 27, 2009 at 3:34 PM said...

huhu..follower yang nama solehah ja..bukan solehah pun..ahaha..nanti2 ya i jawab tag..memerlukan pemikiran yang cerdas la nak menjawab soalan2 ni..

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 3:47 PM said...

amboi kakrina... bz bangat.. banyak dapat bonus kak?

TAG je dia yg lain kak..!! ekekeekke

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 3:47 PM said...

ekekekekke.. orait solehah :)

ikiqzana on August 27, 2009 at 4:55 PM said...

rajin ted wat tag... suker la negok gmbr atas ni comel... sebenar nyer adek tu tengah wat apa??

ustazah dyLLa on August 27, 2009 at 5:29 PM said...

aku syg kamoo...

GiGGLe GaL on August 27, 2009 at 8:48 PM said...

oi..sape yg berani meletakkan pisau di tngkuk dak utih? meh sini... aku cincang jadi dadu org tu karang...

ted, ko pon kene ke? ekekeke.. azab aku da lepas.. ekekeke...pasni kan, klu kita dapat tag, kita kasi je kat omar tu.. kita buli dia smpai lebam..ekekeke

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 9:33 PM said...

kakzana : kanak2 tu tengah merajuk nak masuk kolam tanpa pelampung. Dia lupa tinggi dia pun x sampai setengah meter.. ekekekeke

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 9:33 PM said...

dylla : aku ke? i lapp yu too :P

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 9:33 PM said...

mrs giggle : ntahnya.. suka2 je die bg kita TAG...

messyremo on August 27, 2009 at 11:23 PM said...

oit..

ngumpat aku lak eks~~

bulan pose ni..
jgn dok ngumpat..haha

messyremo on August 27, 2009 at 11:24 PM said...
This comment has been removed by the author.
messyremo on August 27, 2009 at 11:27 PM said...

ermm..

time kasih la dik tedi..haha

sudi jawab tag oppa omar=P

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 11:29 PM said...

terima kasih oppa !!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting