Sunday, August 09, 2009

KemPen K|Bar JaLur Gem|Lang!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:30 PM
Kamu anak Malaysia?

Mari kita sama-sama jayakan Kempen Kibarkan Jalur Gemilang.

Caranya kamu hanya klik ikon Jalur Gemilang sudut di atas itu dan ianya akan membawa kamu ke Blog Cik Lili dan di situ kamu harus 'copy dan 'paste' kod tersebut dan letakkan di mana-mana bahagian di blog kamu.

Tetapi jika kamu dari Pakistan, Bangladesh, Mynmar, Vietnam atau lain-lain kamu tidak perlu berusah payah melakukannya.

Mari!! Kita meriahkan Ulangtahun Kemerdekaan Negara Kita Malaysia Yang Ke-52!!

Nota kakitanganku : Bersyukur kerana menjadi Anak Malaysia!!

36 kUs-kUs:

GiGGLe GaL on August 9, 2009 at 8:24 PM said...

ok..nnt aku letak kat blog aku.. tapi, nanti on 31st august.. ko jgn lupa suh dak utih mandi sunat hari kemerdekaan malaysia.. beliaw tu da lama betul tak mandi..ekeke.. pastu jgn lupa hidangkan juadah bersahur dan berbuka puasa ala2 warna jalur gemilang eh.. ape susah..ko kaler je ikan kembung beliaw dgn merah biru dan kuning..ekekek..

komfem dak utih sepak aku klu beliaw paham baca komen aku nih.wakakaka...

GiGGLe GaL on August 9, 2009 at 8:25 PM said...

eh..aku first la.. panjang plak tu..
wakakaka...tanda aku rindu kat dak utih.. nengok gambar beliaw kat bawah ni..tu je tujuan aku tadi nak bukak blog ko..ekeke...

DaliaLiyana on August 9, 2009 at 8:31 PM said...

kite nak sambut mane tahun ni?? ehehhe....

DaliaLiyana on August 9, 2009 at 8:31 PM said...

kite nak sambut mane tahun ni?? ehehhe....

Nakamura Kazuki on August 9, 2009 at 8:45 PM said...

ok ambe sahut cabaran tedi!! jom kita kibar sampai bertebaran kekeke

ustazah dyLLa on August 9, 2009 at 9:09 PM said...

ok...syabas...anda mmg anak malaysia...

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on August 9, 2009 at 9:19 PM said...

ku adalah anak angkat malaysia or anak betul.. hehehe..

xder bendera la kat jordan ni.. kibarkan bendera jordan boleh tak.. hehe...

MERDEKA ~

sharamli on August 9, 2009 at 9:22 PM said...

berat x bendera ni..
nak amek wat blik letak kt bl0g 0rg..hik3

NuR on August 9, 2009 at 9:24 PM said...

bersemangat patriotik cik tedi kite ni..
hehe.. bagus2..
tempek kat blog korang ye..

imam on August 9, 2009 at 9:35 PM said...

saya anak malaysia...mari bersama2kita kibarkan jalur gemilang

Wanita Itu on August 9, 2009 at 9:50 PM said...

oke done yeay!!!!

GRuNGe on August 9, 2009 at 10:48 PM said...

Balik dari outstation, aku akan kibarkan jalur gemilang dekat kereta aku.

umi_e on August 9, 2009 at 10:57 PM said...

semangat patriotik!!! bagus-bagus :)

<< s| tED| >> on August 9, 2009 at 11:04 PM said...

mrs giggle : mazhab mana ko nak suruh kucen aku mandi sunat hari merdeka ni..?

ekekekekekeke....

<< s| tED| >> on August 9, 2009 at 11:04 PM said...

dalia : tahun ni merdeka jatuh pd bulan puasa.. sambut seadanya sahaja :)

<< s| tED| >> on August 9, 2009 at 11:05 PM said...

hencek nakamura : brovo2.... ekekekekek..

<< s| tED| >> on August 9, 2009 at 11:05 PM said...

ye dylla : itu bukti aku bukan anak Bangladesh! :P

<< s| tED| >> on August 9, 2009 at 11:05 PM said...

norul : sebab tu org suruh copy paste bendera kat atas tu :P

<< s| tED| >> on August 9, 2009 at 11:07 PM said...

ekekkekek sha : kalau kamu org mynmar.. mesti bendera ni berat! ekekekkeke

<< s| tED| >> on August 9, 2009 at 11:08 PM said...

kat blog kamu juga nur :P

<< s| tED| >> on August 9, 2009 at 11:08 PM said...

ye! betul imam~!

<< s| tED| >> on August 9, 2009 at 11:08 PM said...

wah! TQ wanita itU~

<< s| tED| >> on August 9, 2009 at 11:08 PM said...

ekekekke grunge!! satu usaha juga!

<< s| tED| >> on August 9, 2009 at 11:09 PM said...

ekekekek kak e! TQ

ashie023 on August 9, 2009 at 11:18 PM said...

seb bek aku x xopy bendera korea td..aduyai..

Aiydalela on August 9, 2009 at 11:20 PM said...

nak jugak bendera nih..
ok2..kibar jangan tak kibar.. :p

<< s| tED| >> on August 9, 2009 at 11:48 PM said...

dak ashie : ko insap cepat!!

<< s| tED| >> on August 9, 2009 at 11:49 PM said...

ok aiyda.. buat langkah seperti yg telah di berikan :) TQ

mamai on August 10, 2009 at 12:39 AM said...

aku nak tunggu bendera percuma hahahaha

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on August 10, 2009 at 1:14 AM said...

dah copy dah.. tp nnt la.. time merdeka baru letak.. hhehehe (degil2)

<< s| tED| >> on August 10, 2009 at 9:33 AM said...

alahai.. setahun sekali je sambut mamai.. x kanm tunggu yg ercuma gak kot?

<< s| tED| >> on August 10, 2009 at 9:33 AM said...

ekekekekeke norul.. ok... TQ

NuR on August 10, 2009 at 2:19 PM said...

blog sy udah ditampal cik tedi
hikhik!
terlebih bersemangat la pulok nur nih..

<< s| tED| >> on August 10, 2009 at 2:53 PM said...

ekekekekekeke. meriah kita Nur..

messyremo on August 10, 2009 at 8:21 PM said...

nnt aku letak..

aku mmg nk cari banner tu..tapi tak jumpe~~

<< s| tED| >> on August 11, 2009 at 12:15 AM said...

ekekekkeke. amek kat sini jek messy.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting