Tuesday, August 04, 2009

CenDeRhat| Ku|z PuLasaN DaLam PerjaLanaN!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 4:00 PM
Photobucket

Aku mohon maaf kepada penerima cenderhati untuk Kuiz Meneka Buah Pulasan yang aku buat beberapa minggu lepas. Hadiahnye lambat!
Ekekekekek..

Dalam perjalanan. Itu bukan sampul untuk cek tunai RM 1,000.00. Ha ha ha!!

Terima kasih.

Nota kakitanganku : Jangan serik sudahlah ya? :D

26 kUs-kUs:

mamai on August 4, 2009 at 4:28 PM said...

kenapa aku tak dapat lagi nie...

ashie023 on August 4, 2009 at 4:41 PM said...

teka pulasan ari tuh bukan ke ko nak bagi pokok barang sepohon 2???ahhaha..

nurul on August 4, 2009 at 5:14 PM said...

bestnyer dapat adiah ^^

dotblogspotdotkom on August 4, 2009 at 5:15 PM said...

hadiah seguni pulasan...huhuhuhu

ZARA 札拉 on August 4, 2009 at 5:16 PM said...

weii..nak gak~

<< s| tED| >> on August 4, 2009 at 5:16 PM said...

sabau je lah mamai. macam kau dapat jek.. ekekekekek

<< s| tED| >> on August 4, 2009 at 5:16 PM said...

dak ashie : aku dah kecikkan pokok tu dan lipat elok2.. ekekekekeke

<< s| tED| >> on August 4, 2009 at 5:17 PM said...

hey nurul.. ye.. best lagi org yg bg hadiah.. ekekekeke

<< s| tED| >> on August 4, 2009 at 5:19 PM said...

pakcik dot :bukan seguni. sesampul... ha ha ha ha

<< s| tED| >> on August 4, 2009 at 5:20 PM said...

dak zara : nak ke..? doa2 lah alamat tu salah pergi ke rumah kamu.. ekekekeke

Watierman on August 4, 2009 at 5:24 PM said...

Wah dalam tido akak mimpi dpt RM1000.....mana sampul akak ni..adik posmen tu dah bawak lari ke sampul ku itu..macam nak cekau aje sampul yg ada nama bapa ku itu...Dak Utih jgn cakar yer....!!!

<< s| tED| >> on August 4, 2009 at 5:52 PM said...

kakwatie : ekekekeke.. boleh nampak ek>> ha ha ha ha sabo je lah aku!!

flygurl on August 4, 2009 at 6:26 PM said...

wahhh...bestnyer dpt hadiah..
nak jugak! nak jugak!
tedi...bile nk buat kuiz lg ni???

sharamli on August 4, 2009 at 6:29 PM said...

ala...nak jgk..nak jgk...

<< s| tED| >> on August 4, 2009 at 6:51 PM said...

ekekkekek.. gadis terbang : aku tengah pk soalan ni?? :p

<< s| tED| >> on August 4, 2009 at 6:51 PM said...

ekekekeke sha : ada ole2 nak bg ni.. ni hah.. sakit pale yg belum ilang sejak turun dr CH! Nak tak??

Ena Qaisya on August 4, 2009 at 9:48 PM said...

KO ASE2 KAN..DLM SAMPUL SURAT TU MUAT KE BUAH PULASAN SEBAKUL YG AKU REQUEST TU EK.. KO JGN TEDI, KANG MELELEH AIR LIUR BABY AKU, AKU SALAHKAN KO SEBAB AKU KEMPUNAN NAK MAKAN BUAH PULASAN SEBAKUL DR KO...

<< s| tED| >> on August 4, 2009 at 9:53 PM said...

ena : uwaaa!! jgnlah cenggitu :P

Raihanna on August 4, 2009 at 10:07 PM said...

wawa...
saya nak hadiah jugak!!!!!!!!!!
leh la!!!!!
please2...
boleh tak bagi hadiah saguhati kat rai...
hik2...

<< s| tED| >> on August 4, 2009 at 10:43 PM said...

ekekekeke rai.. aku kena adil dan saksama.. :P

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on August 5, 2009 at 12:02 AM said...

wah..best nyer..lama x kirim surat menyurat ni :D

Aiydalela on August 5, 2009 at 8:10 AM said...

ala nak join..hahahaha (selalu aje ketinggalan keteapi)

<< s| tED| >> on August 5, 2009 at 1:21 PM said...

norul : betul tu.. lama x berbalas2 surat..

<< s| tED| >> on August 5, 2009 at 1:21 PM said...

aiyda : cuba di lain hari..

Siti Nurul Jannah Fital on August 5, 2009 at 6:19 PM said...

hha...padan muka aku..sbb lama tak blogwalking..kan dah terlepas hadiah di tedy ni...

<< s| tED| >> on August 5, 2009 at 7:07 PM said...

ekeekkeke.. cuba di lain hari dak anna..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting