Wednesday, August 19, 2009

Bos!! B|arLah OranG MahU Kata aPa! |n| BLog k|ta!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:30 PM
Photobucket

Maafkan aku! Kamu terasa? Aku tidak sekejam mana untuk buat kamu tersinggung seperti apa yang aku rasa bila celik sahaja mata sebelum Subuh tadi ketika membaca komen kamu. Mungkin aku terlalu sensitif? Tidak juga! Aku masih boleh memberi dan menerima. Tetapi mungkin berpada-pada.

Photobucket

Aku mahu kamu tahu dunia aku tidak seperti kamu! Di kelilingi rakan-rakan yang selalu buat kamu ketawa dan tersenyum. Buat kamu tidak kering gusi menahan usikan dan jenaka. Dunia aku adalah terbatas tanpa gelak ketawa sahabat yang boleh aku tumpang bahunya untuk tangis dan tawa.
Aku sebatang kara tanpa ibu dan bapa.

Photobucket

Mujur juga ada insan yang sudi menyayanyi aku seperti aku ini sesuatu yang terlalu istimewa. Aku bersyukur. Dan aku pasti kamu juga bersyukur punya sesuatu dan seseorang yang menyayangi kamu!!

Photobucket

Aku cuma seketika sementara menunggu menutup mata. Selepas itu andainya aku ke syurga, akan aku ceritakan tentang manusia-manusia yang memungut aku di saat aku sedang nazak meminta nyawa dan memberi aku satu pengharapan baru.

Maafkan kami andai kamu terasa sakit hari ini!

Ikhlas,
Dak Utih!!


Notakakitangan Dak Utih : Maafkan Bos aku seperti mana beliau memaafkan kamu hanya selepas beberapa ketika beliau rasa kecewa dan hampa!! Aku harap kamu dan dia masih boleh berkawan seperti biasa tanpa ada sengketa!!


42 kUs-kUs:

cahayachenta on August 19, 2009 at 8:24 PM said...

ko nape dak utih.. tetiba nak emo ni...demam?? sakit??

mamai on August 19, 2009 at 9:05 PM said...

kau gaduh ngan dak utih ker

ustazah dyLLa on August 19, 2009 at 9:10 PM said...

dak utih ni terror laa wat ayat2 cinta...terharu rsanya...ooohhh....dak utih...aku merindui mu...

Precious on August 19, 2009 at 9:34 PM said...

Dak utih penghibur hati yg lara. Pergi pujuk bos mu eh dak utih. Biar die senyum tertawa ...

hysMan.. on August 19, 2009 at 9:37 PM said...

dak utih,bos kamu memerlukan teman,kamu pi temankan beliau.kasihan die..
tension..dak utih pi pelawa beliau minum susu ye..pasti calm down..
hehehe..

<< s| tED| >> on August 19, 2009 at 10:05 PM said...

untie cahayachenta : hatiku tersentuh hari ini!

<< s| tED| >> on August 19, 2009 at 10:06 PM said...

uncle mamai : bukan aku. Bos aku dengan seseorang!

<< s| tED| >> on August 19, 2009 at 10:06 PM said...

untie dylla : aku juga merinduimu :P

<< s| tED| >> on August 19, 2009 at 10:06 PM said...

TQ untie precious :P

<< s| tED| >> on August 19, 2009 at 10:07 PM said...

uncle hysman ! TQ juga :)

miSs siv on August 19, 2009 at 10:11 PM said...

wuit..
asal nie weh?

sharamli on August 19, 2009 at 10:24 PM said...

sy maafkan b0s kamo0..

Siti Nurul Jannah Fital on August 19, 2009 at 10:41 PM said...

dak utih...nape bos ko tu...???

<< s| tED| >> on August 19, 2009 at 10:44 PM said...

untie iss siv... kamu tertinggal keretapi ke..??

<< s| tED| >> on August 19, 2009 at 10:45 PM said...

untie sha! TQ!! Maaf je ke? Ikan2 x de ke? :P

<< s| tED| >> on August 19, 2009 at 10:45 PM said...

untie anna : ini pasal kes pg tadi lah...

Nakamura Kazuki on August 19, 2009 at 11:42 PM said...

dak utih mai kawan dengan senpai...senpai ada beribu-ribu ikan kembung.....mai ni mai...

messyremo on August 20, 2009 at 12:30 AM said...

aku nak dak utih~~~

giler comel bile wat gambr cmni~~

serius!

Monkey D Luffy on August 20, 2009 at 12:32 AM said...

salah faham senang bila dibincang sesama kita

sedangkan babi pun tidak boleh kita hina... manakan mungkin seekor kucing yang disayangi, tidur bersama, ditangisi bila pergi mahu dihina

pesanan sudah ada... bacalah.

maaf sudah diberi... terimalah

Faarihin on August 20, 2009 at 12:41 AM said...

aduhai.. kenapakah.. apakah.. yang membuatkan tuan hamba kecewa ni.. skali skala de mase kite sensitip jua.. (^__^)

Monkey D Luffy on August 20, 2009 at 12:57 AM said...

pesanan sudah diberi dalam entri terbaru.

ia sudah berlaku...

aku cuma ingatkan diri ku sendiri

MAAF

nj on August 20, 2009 at 4:45 AM said...

sitedi...
semoga ceria selalu...take care dear!

shima on August 20, 2009 at 7:25 AM said...

dak utih pms ke??hehhe.wat citer touching lak.

<< s| tED| >> on August 20, 2009 at 8:33 AM said...

bersepai pulak dak utih tu kang kalau sampai ke tangan hencek nakamura :P

<< s| tED| >> on August 20, 2009 at 8:33 AM said...

messy : dak utih kata .. x de hadiah ikan untuk kamu kerana memujinya.. ekekekekeke

<< s| tED| >> on August 20, 2009 at 8:33 AM said...

Luffy : terima kasih!

<< s| tED| >> on August 20, 2009 at 8:34 AM said...

faarihin : aku tak keciwa.. dak utih yg keciwa!! ceh! macam paham jek :P

<< s| tED| >> on August 20, 2009 at 8:34 AM said...

luffy : Terima kasih!

<< s| tED| >> on August 20, 2009 at 8:35 AM said...

nj : take care too you too dear!! (Fuh! omputeh) :P

<< s| tED| >> on August 20, 2009 at 8:35 AM said...

shima : kenapa apakah PMS? ekekekekeek :P

Softtouch [Hanim] on August 20, 2009 at 10:29 AM said...

nape ada org xsuka ke tedi cite pasal dak utih...sian dak utih jd mangsa keadaan plak...biarlah kan kalu dak utih ngan tedi jer...

s@yangh@sni on August 20, 2009 at 10:54 AM said...

jangan sedih2...
mari kita berjuang...
berjuang mempertahankan..
keimanan...
dak utih!!jangan nakal2 yer...

"andai ada kata merungkai dusta
andai ada kata yang menyakitkan
andai ada kata menoreh luka
komohon maaf lahir batin
selamat menjalani ibadah puasa"

GiGGLe GaL on August 20, 2009 at 12:09 PM said...

dak utih, ko memang ensem.. sila beritau boss ko..aku meneteskan air mata masa baca nih... pandai betul ko menaip dak utih...

rasa nak berjoget-joget kuman yg melekat kat celah kuku aku nih haa bila tertahu yg ko menaip wahai dak utih.. berapa kelajuan ko menaip?

wahai dak utih yg ensem, lepas ni, sesapa wat ko ngan bos ko sedih, btau aku.. aku ada julap..boleh aku julapkan org tu..

<< s| tED| >> on August 20, 2009 at 1:16 PM said...

hanim : taklah.. kawan tu gurau jek..

<< s| tED| >> on August 20, 2009 at 1:16 PM said...

hasni : terima kasih!

<< s| tED| >> on August 20, 2009 at 1:17 PM said...

ekkekekeke mrs giggle : dak utih tgh makan ikan. x de masa nak balas ucapa puji2an ko!!

Snowwhite Zone on August 20, 2009 at 1:37 PM said...

ted, dak utih majuk ke? siap ada tgl pesanan tu...

<< s| tED| >> on August 20, 2009 at 3:16 PM said...

ekekekekke.. semalam majuk anis :P

ashie023 on August 20, 2009 at 4:27 PM said...

encem nyerrrrr!!!

Wanita Itu on August 20, 2009 at 6:12 PM said...

laaa..

ngapo nih...

jgn gini...

sabo eh sabo ...

<< s| tED| >> on August 20, 2009 at 7:27 PM said...

maceh untie dak ashie~!!

<< s| tED| >> on August 20, 2009 at 7:27 PM said...

maceh untie tE!! :P

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting