Friday, August 07, 2009

JanGan Sampa| Kak| akU PuLa na|k ke mUka kamU!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:43 PM
Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket



Photobucket

Dak Utih : Bos! Tengoklah Dak Itam ni. Dia kacau aku tidur. Kaki kalau wangi tak pe!!
Dak Itam : BuweeeeeeKk!!

Nota kakitanganku : Gaduhlah! Dua-dua aku halau keluar bilik nanti!!

33 kUs-kUs:

sharamli on August 7, 2009 at 2:57 PM said...

ala..nak bemanja2 la tu..

EijalAnimDanish on August 7, 2009 at 3:15 PM said...

igtkan kaki tedi kat dak utih n dak itam..rupenya2 bukan..nasib baik..kalu tak, tak tau nasib mereka mcm mana..he he he

Watierman on August 7, 2009 at 3:15 PM said...

Itu kuis sikit jer tu...nak bermesra...kalau nak hayun betoi2 bukan cam tu Dak Utih ooi..ko tu manje lebih...!!!

acu aza damia on August 7, 2009 at 3:23 PM said...

tomeynyer mereka2 neh.... Ngeowwwwwwww!!

mamai on August 7, 2009 at 5:37 PM said...

dak itam tu dengki la tu

messyremo on August 7, 2009 at 5:43 PM said...

eh apesal diorang gaduh2 ni?

aku rase dak itam jeles,dak utih lag femes kt blog ko ni..hehe

<< s| tED| >> on August 7, 2009 at 7:40 PM said...

ekekekke sha : kadang2 derang ni berebut tempat :P

<< s| tED| >> on August 7, 2009 at 7:41 PM said...

ekekkeekek hanim : kalau tak mereka dah penyek :P

<< s| tED| >> on August 7, 2009 at 7:42 PM said...

ekekekekek kakwatie : dak utih mmg cenggitu.. dak itam nak dok atas pangku dia sibuk nak dok.. tu yg atas pangku boleh bercekau :P

<< s| tED| >> on August 7, 2009 at 7:42 PM said...

TQ aza

<< s| tED| >> on August 7, 2009 at 7:46 PM said...

ekekkekeke... selalu dak utih dengki kat die..

<< s| tED| >> on August 7, 2009 at 7:47 PM said...

ekekekekek messy.. pandailah ko!!

ashie023 on August 7, 2009 at 7:50 PM said...

ahahha..dak itam..high 5 skit..ko memang gangsta paradise..

<< s| tED| >> on August 7, 2009 at 7:59 PM said...

ekekekkek dak ashie.. budak itam tu sopan santu budaknye... :P

ustazah dyLLa on August 7, 2009 at 8:29 PM said...

hahaha...match laa kak...putih vs hitam...

<< s| tED| >> on August 7, 2009 at 8:32 PM said...

ekekeekkeke.. tp dak itam tu x d elah itam bebeno dylla :P

Anya on August 7, 2009 at 8:41 PM said...

LOL
FANTASTIC
So many paws I love it =^.^=

Snowwhite Zone on August 7, 2009 at 8:47 PM said...

napa anis selalu lmbat comment kat blog ni???

kem slm kat dak utih tu..

<< s| tED| >> on August 7, 2009 at 9:08 PM said...

heheheh. TQ so much anya!!

<< s| tED| >> on August 7, 2009 at 9:08 PM said...

ekekekekke anis.. salam juga kat nelly kata dak utih.. ekekeke

GRuNGe on August 7, 2009 at 9:11 PM said...

Cheh, ingat entry marah ke apa tadi. Rupanya, citer kucing. Hehehehe. So sweet kucing itu.

Nakamura Kazuki on August 7, 2009 at 10:21 PM said...

kegelisahan ambe berakhir apabila dapat membaca entry mung tedi...tajuk mung bikin ambe gusar la...hahaha....

<< s| tED| >> on August 7, 2009 at 10:36 PM said...

tQ Grunge :)

<< s| tED| >> on August 7, 2009 at 10:36 PM said...

wah! Hencek nakamura.. i mish yu

eyena on August 8, 2009 at 12:58 AM said...

hahaha, ada2 je dak itam ngan dak utih eh.. hahaha

eyena on August 8, 2009 at 1:10 AM said...

haha rajin2 ambik award.. malas2 ambik gak.. kasi kat tucing2 tu... ngee

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on August 8, 2009 at 1:11 AM said...

ha.. gaduh lg.. kang mengamuk mak kang :D

<< s| tED| >> on August 8, 2009 at 6:45 AM said...

aina : INsyaAllah.. ekkekkeke.. maceh!!

<< s| tED| >> on August 8, 2009 at 6:46 AM said...

eekkekekeke norul... mmg selalu.. sebab kdg2 derang ni dalam baik dok bercakar

GiGGLe GaL on August 8, 2009 at 8:19 AM said...

siap selimut tu yg aku tak tahan tu..wakakakakkaka...

dedua tu nnt aku piat tinga!

<< s| tED| >> on August 8, 2009 at 8:35 AM said...

ekekekekekekekeke.... manyak nyamuk lah untie iza... :P

neezareef on August 8, 2009 at 12:21 PM said...

pasan vogue abis la tgn dia coklat badan dia puteh tu..kekekkee

<< s| tED| >> on August 8, 2009 at 5:47 PM said...

ekekekekke neeza... sabo jo lah..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting