Friday, August 21, 2009

T|Dak PerLu tErtOnggEng-tOnggenG!! T|Dak NampaK PuNya!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:21 AM
Photobucket


Photobucket


Photobucket



Photobucket

Dak Utih : Kau tipulah Bos! Kata ada!
Aku : Aku cakap ada ke?
Dak Utih : Tak nampak pun!
Aku : Ada tu . Kau yang tak nampak!! Ada...
Dak Utih : Aku kecewa Bos!! Kau mempersendakan aku!!
Aku : Pulak!!!


Nota kakitanganku : Apakah yang Dak Utih tercari-cari?
( Siapa cepat dia dapat)

40 kUs-kUs:

Nakamura Kazuki on August 21, 2009 at 7:40 AM said...

dak utih mencari locus standi...(tedi bila ambe guna ternet opis memang gambra satu haprak tak nampak..sebab diblok...kekeke...kononnya ada unsur terlarang....tapi ambe meneka je...)

dotblogspotdotkom on August 21, 2009 at 8:17 AM said...

dak utih mencari nasi impit + satay yang kamu makan malam tadi.. huhuhu mana le tau kot2 ada sisa2 nye....

huhuhuhuhu salam ramadhan utk kamu...

nj on August 21, 2009 at 8:23 AM said...

sitedi...
anak bulan le...gerenti tak nampak punya sebab Sabtu nanti Msia baru puasa...kan? kan? kan?

miSs siv on August 21, 2009 at 8:31 AM said...

die carik awek yg selal0 die usha tuh kan??
hahah!
dak utih..nk p0se da nie..
=p

ashie023 on August 21, 2009 at 8:32 AM said...

mengintai aweksssss

a.z.r.i.n.a.03.07 on August 21, 2009 at 9:07 AM said...

nengok anak bulan ker??

Snowwhite Zone on August 21, 2009 at 9:35 AM said...

tgk anak bulan & aweks

Snowwhite Zone on August 21, 2009 at 9:35 AM said...

ted, dak utih tu suka tenggek kat tingkap ye.. ahli mesyuarat tingkap ke apa???

Snowwhite Zone on August 21, 2009 at 9:42 AM said...

BTW salam ramadhan Ted, dak utih. dak oyen, dak itam

imHepPie on August 21, 2009 at 10:00 AM said...

aiyak dak uteh...huu mencri pasal ke..hik3...

Ms.Lilies on August 21, 2009 at 10:18 AM said...

ahahahha....posing baekkkk punya...

GiGGLe GaL on August 21, 2009 at 10:32 AM said...

dak ted, aku harap ko jgn berkecik ati komen aku nih [ayat siamang aku di pagi hari]..aku rasa..ko perlu standby cermin tingkap lebih kerana cermin yg sedia ada tu dah lendut dek menampung berat berlebihan dak utih ni..waakakakakakkakaka...

comey gila beliaw tercongok2 kat tepi tingkap tu.. rasa nak je aku tolak beliaw tu ke depan sikit biar terjungkit terus..wakaka..

ok..bagi menjawab soalan, aku rasa beliaw tengah usha awek..ala..awek tu.. yg seksi dan mungil tu.. ekeke..

banyak la ko dak utih.. bersunat pon belum..dah nak usha2.. ekeke..

GiGGLe GaL on August 21, 2009 at 10:33 AM said...

komen lagi skali..

geram aku la nengok dak utih ni.. ish..

Watierman on August 21, 2009 at 10:49 AM said...

Salam Tedi & Dak Utih...& gang...can't stay long but the answer is skodeng burung le tu!!!

Siti Nurul Jannah Fital on August 21, 2009 at 10:52 AM said...

oit...AKU TEKA...TAK UTIH CARI ANAK BULAN...KAN KAN KAN TEDI KAN...

p/s: Utih demuk...tak yah lee sesusah giee tonggeng2 ka tingkap tu...takdenye nampak anak bulan tu...mak bulan adelaaa..hahahhaha.
KIta kompem puasa sabtu dak utih...Jgn lupa kejut bos ko sahur...pastu suh dia gie tarawikh...wink wink wink

<< s| tED| >> on August 21, 2009 at 10:54 AM said...

locus standi tu ape hencek nakamura?

<< s| tED| >> on August 21, 2009 at 10:54 AM said...

pakdik : pandailah menjawab tu!! ekekekekeke..
salam juga untuk pakcik sekeluarga!!

<< s| tED| >> on August 21, 2009 at 10:55 AM said...

nj : kan kan kan~~~!!

<< s| tED| >> on August 21, 2009 at 10:55 AM said...

miss siv : awek tu malam2 tak de lah.. ekeekekeke

<< s| tED| >> on August 21, 2009 at 10:55 AM said...

dak ashie : dak utih baru putus cinta :P

<< s| tED| >> on August 21, 2009 at 10:56 AM said...

kakrina : apakandaya!

<< s| tED| >> on August 21, 2009 at 10:56 AM said...

anis : terima kasih! salam juga untuk anis sekeluarga!

<< s| tED| >> on August 21, 2009 at 10:57 AM said...

imheppie : tertonggeng2 mencari pasal...kekekekeke

<< s| tED| >> on August 21, 2009 at 10:57 AM said...

ms lilies : ekekekekekek!!!

<< s| tED| >> on August 21, 2009 at 10:58 AM said...

mrs giggle : aku pun tak paham dengan budak2 yg x sedar diri ni.. x sedo berat bukan macam dulu2 agaknye.. asyik lah nak tertonggeng2 kat tingkap ni !:P

<< s| tED| >> on August 21, 2009 at 10:59 AM said...

kakwatie : mishh yuu lah!! long time not see!! Sihat ke??

dak utih baru putus cinta lah kakwatie.. ekekeekke

<< s| tED| >> on August 21, 2009 at 10:59 AM said...

ekekekeke anna : selamat berpuasa juga :P

Softtouch [Hanim] on August 21, 2009 at 11:57 AM said...

dak utih cari ketam...betul tak?
risau jer pecah cermin tingkap tu tedi...

GiGGLe GaL on August 21, 2009 at 12:13 PM said...

ok..aku kantoi lagi.. tengok lagi skali entri ko nih sbb nak tengok bontot dak utih tu..wakaka...

klu aku dapat dak utih tu, aku gomol2 aku peluk2.. smpai beliaw cakar aku..wakakaka..

Siti Nurul Jannah Fital on August 21, 2009 at 12:25 PM said...

dak utih kalau aku jumpakan dgn kucing2 aku mcm mana agaknye...??

<< s| tED| >> on August 21, 2009 at 1:10 PM said...

ada pesi tu hanim.. sbg pengurang berat dia.. ekekekke

<< s| tED| >> on August 21, 2009 at 1:11 PM said...

ekekekkekekeke... banyaklah ko mrs giggle..

<< s| tED| >> on August 21, 2009 at 1:12 PM said...

dia lari anna.. penakut budak ni!

Anya on August 21, 2009 at 2:07 PM said...

GREAT action shots :))))

<< s| tED| >> on August 21, 2009 at 2:40 PM said...

Thank you anya :)

Tinie a.k.a Ibu Fatin on August 21, 2009 at 2:43 PM said...

TIKUS

Tinie a.k.a Ibu Fatin on August 21, 2009 at 2:43 PM said...

TIKUS

GiGGLe GaL on August 21, 2009 at 6:55 PM said...

aku datang lagi....ngehngehngeh...geram nengok dak utih..

GiGGLe GaL on August 22, 2009 at 8:04 AM said...

ok..kantoi..aku mengendap dak utih lg..mane beliaw? tak de pun beliaw hapdet entry hari nih..ekekeke..

ko suh dak utih baca niat puasa sebulan.. takut beliaw tak bangkit sahur..ekekek

GiGGLe GaL on April 16, 2010 at 1:27 PM said...

T_T aku rindu dak utih...

Lots of love
~DUDHF~

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting