Thursday, August 06, 2009

DepaN p|nTu PejabaT akU aDa Laut!! Kamu aDa?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:57 AM
Photobucket



Photobucket

Tidak percaya? Tengok! Ada gambar sebagai bukti. Bila rasa bosan aku akan berakit-rakit ke hulu, berenang-renang ke tepian di sini. Kalau di tempat kamu tiada. Mari turut serta.

Tiada yuran penyertaan. Percuma! Tetapi perlu ada temujanji dahulu. Sebabnya laut ini bukan selalu ada. "Kejap ada, keja takde!!" Macam iklan Chipsmore da...

Nota kakitanganku : 'Laut' jadi-jadian tetapi bukan buatan!! :P

43 kUs-kUs:

lupie on August 6, 2009 at 12:59 PM said...

Bos bos boleh berenang la... :)

sharamli on August 6, 2009 at 1:03 PM said...

byk pacat x?hu3

ZARA 札拉 on August 6, 2009 at 1:05 PM said...

hahaha~

aku ada..dulu, kat rumah atok~

a.z.r.i.n.a.03.07 on August 6, 2009 at 1:10 PM said...

jom gi berenang ....
boley eh.. ajak Dak Utih..hehe

Watierman on August 6, 2009 at 1:13 PM said...

La...kalau yang itu...kat depan opis hubby akak pun selalu jugak...lagi dalam lautnya.....jadi sediakan pelampung sebelum ke pejabat dan pastikan ada spare slipper....kalau ada sepasang T-shirt & seluar pendek lagi bagus....ni hb akak jer ko jgn Ted...nanti ramai yg menanti laut tu!!!

cahayachenta on August 6, 2009 at 1:24 PM said...

kamu tok sah gebang la tedi.. depan bilik aku pun ada... aku dah siap bergolek2 lagi dalam laut jadian depan bilik aku ni...

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 1:28 PM said...

sis lupie : ekekekkeke.. tp x boleh pakai bikini.. ekekekeke

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 1:28 PM said...

sha : xde pacat!!ekekekeke

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 1:28 PM said...

dakzara : ekekekeke.. dulu ada. sekarang dah x de :P

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 1:29 PM said...

krina : maunye lemas kucing aku tu nanti.. ekekekeke

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 1:29 PM said...

ekekekeke kwatie : itu elok kalau bawa bekal sekali tu.. makan cekodok panas mo air teh.. ha ha ha

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 1:30 PM said...

cahayachenta : ko bergolek x ajak aku.. mmg lah aku tak tahu.. ekekeek. len kali bg signal sket.. aku juin :P

♥Itajeff♥ @Something To Share on August 6, 2009 at 1:53 PM said...

salam cik tedi.
hehehe..tu kolam buatan lah cik tedi hehehe...leh mandi berenang lg..tp dilarang pakai 2 pis :P

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 2:01 PM said...

kakita : ekekkeke gilo ko apo nak pakai 2 pis tu.. alau cutting macam enjeline juli lom tentu nak pakai ini lak ala2 kumanku2 tu kekekke...

s@yangh@sni on August 6, 2009 at 2:20 PM said...

boleh tumpang snorkeling nie..

ONE ZABA on August 6, 2009 at 2:20 PM said...

pegi la beremdam jadi duyung dalam tu.

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ on August 6, 2009 at 2:31 PM said...

depan opis ku ada parking....

opis kamoo ada?

hahhahhaha

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 2:31 PM said...

hasni : ok.. boleh jek.. tp mcm kata kakita atas tu.. jgn pakai 2 pis yek.. ekekeke

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 2:32 PM said...

one zaba : dah puas dah berendam.. ekekekek

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 2:32 PM said...

ekekekke yanie.. parking biasa.. yg ni luo biasa :P

Softtouch [Hanim] on August 6, 2009 at 2:33 PM said...

igtkan betul laut...itu banjiran..bukan lautan ok...:)

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on August 6, 2009 at 3:02 PM said...

wah.. best nyer ada 'laut'.. dah lama x mandi 'air laut' ni.. huhu

umi_e on August 6, 2009 at 3:29 PM said...

tedi... ada ikan tak? :p

aien~s corner on August 6, 2009 at 3:36 PM said...

hehehe.. t bkayak2 sama2 k..ngee

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 3:36 PM said...

hanim : ekekeke.. sebbaik hanim perasan itu jadi2 an... ekekekekek

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 3:41 PM said...

ekekekek norul.. kite pun dah lama x mandi.. nak kena mandi sekali sekala ni.. besT!!

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 3:45 PM said...

kak e : kalau ada saya dah bawak dak utih dulu! ekeekekeke

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 3:47 PM said...

aiens : ekekekeke.. berkenu lah... :P

mamai on August 6, 2009 at 4:12 PM said...

kat mana opis kau nie bagi tau sikit

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 4:16 PM said...

sila gugel mamai.. ekekekekek...

GiGGLe GaL on August 6, 2009 at 8:16 PM said...

woi..bz aku ari nih.. balik umah br sempat nengok blog ko..

GiGGLe GaL on August 6, 2009 at 8:20 PM said...

lupa..aku nak komen pasal laut ko tuh.. depan umah aku pon ada.. bukan laut.. longkang.. jgn gelak! ada ikan dlm tu eh.. ikan ye..ikan yg berenang2 ke tepian..

erm.. lengkali bawak bikini..leh berenang dpn ofis ko.. jgn lupa bawak dak utih..sbagai pelampung..wakakak..

[z@ck] on August 6, 2009 at 8:28 PM said...

didepanku aku ada lappy..
apakah??
=X

Raihanna on August 6, 2009 at 9:40 PM said...

fuh2...
nie kalau berkayak best nie...
hik2..
tapi tak tersadung ke nanti?
hik2...

Monkey D Luffy on August 6, 2009 at 9:57 PM said...

jom berkubang kat situ

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 10:12 PM said...

mrs giggle : ko buatlah keje yg berpekdah dulu baru dtg blog aku... ko makan ke ikan dalam longkang tu? aku x sanggup... ekekeekke

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 10:12 PM said...

zack : cuba ko rendam lappy tu dalam laut aku ni? apa akan jadi? ekekekek

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 10:13 PM said...

rai : jgnkan berkayak..aku selalu berakit2 ke hulu.. berenang2 di tepian.. ok jek.. ekekekek..

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 10:14 PM said...

yu ajak i ke luffy?? ekekekeek

Snowwhite Zone on August 6, 2009 at 10:21 PM said...

nk join but x reti berenang dunk

ustazah dyLLa on August 7, 2009 at 12:14 AM said...

leh wat projek tuh...

<< s| tED| >> on August 7, 2009 at 8:56 AM said...

anis : aku pun tak reti berenang sebenaunye.. ekekeekek

<< s| tED| >> on August 7, 2009 at 8:57 AM said...

dylla.. projek? projek apa apakah? ekekekeek

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting