Thursday, August 27, 2009

T|aDa MenGapa....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:12 AM
Hati sedikit terguris,
namun,
jangan kamu risau,
semalam adalah semalam,
gurisannya tidak aku bawa ke hari ini.

Aku mengenalimu,
usah rasa bersalah,
kerana sepatutnya,
kita harus saling memberi dan menerima,
kemaafan,
acapkali bila antara kita terluka.

Nota kakitanganku : Aku ingin melewati ini dengan kematangan dan kemaafan.

27 Ogos 2009
-myqza-
Bandaraya Melaka Bersejarah

20 kUs-kUs:

sharamli on August 27, 2009 at 3:10 AM said...

nak memberi kemaafan tu mudah..tp kal0 0rg xsudi nak memberi kepada kita..kesian kan?

sharamli on August 27, 2009 at 3:11 AM said...

nak memberi kemaafan tu mudah..tp kal0 0rg xsudi nak memberi kepada kita..kesian kan?

eyena on August 27, 2009 at 3:26 AM said...

ahaii jgn laa di guris2 hatimu itu.. sbb kamu bukan laa mancis atau seorang peraduan guris dan menang.. ekekeee

sape yg berani cari pasal ngan u? meh2 lawan ngan i.. lawan guris sampai dapat.. atoii

eyena on August 27, 2009 at 3:26 AM said...

ahaii jgn laa di guris2 hatimu itu.. sbb kamu bukan laa mancis atau seorang peraduan guris dan menang.. ekekeee

sape yg berani cari pasal ngan u? meh2 lawan ngan i.. lawan guris sampai dapat.. atoii

- jinggo - on August 27, 2009 at 6:11 AM said...

orang muda..
biar apa pun berlaku..
jalan harus kedepan..
di ulang
jalan harus ke depan....
semuanya bermula dengan langkah 1

Nakamura Kazuki on August 27, 2009 at 7:05 AM said...

sama jugal ambe dalam bergurau senda mana tau ada yang terguris atau terasa ye..

cahayachenta on August 27, 2009 at 9:06 AM said...

aku maafkan ko...

hehe.. tetiba..

GiGGLe GaL on August 27, 2009 at 9:12 AM said...

aku, klu org tu wat terlalu jahat ... aku susah nak maafkan.. malah, aku pohon pd allah supaya beri balasan..

tapi, bila org tu diberi balasan tak baik, aku jadi kesian plak..

selamat hari raya ted.. maaf zahir dan batin..

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 10:07 AM said...

sha : betul tu.. kemaafan dari manusia lah yg kita takut betul kalau tak dapat!

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 10:08 AM said...

ekekekeke.. aina.. asal sume org pakat nak post 2 kali ni... ekekek

aina.. pernah dengar lagu kau guriskan perasaan tak? ekekekeke

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 10:09 AM said...

jinggo : jangan pandang ke belakang! :)

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 10:09 AM said...

ececececece hencek nakamura :)

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 10:09 AM said...

ekekkeke cahayachenta ...

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 10:10 AM said...

ekekekek.. awal lagilah nak wish happy hari raya :)

Ayu on August 27, 2009 at 10:53 AM said...

ko nih asyik nk syahdu syahdan la.. nanti dapek laki nama syahdan sok aku tak tauu.. huhuhuuuh..

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 11:16 AM said...

eh eh ayus.. ok gak nama syahdan.. daripada nama syed faizal. ha ha ha ha

Solehah on August 27, 2009 at 3:37 PM said...

sama-sama la bermaafan di bulan yang mulia ini..bolehkahhh??hehe..tu sambungan puisi di atas..

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 4:07 PM said...

ha ha ha.. solehah.. pandailah sambung tu :P

ustazah dyLLa on August 27, 2009 at 5:32 PM said...

ada salah ke???kalo ada simpan bebanyk...raya nti kta bermaafan ek...~ngeee

<< s| tED| >> on August 27, 2009 at 9:34 PM said...

dylla : kalau umur panjang. InsyaAllah..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting