Tuesday, August 04, 2009

Kisah SemaSa, SebeLum daN SeLepas!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:00 PM
Gambar sebelum aku bercuti.

Photobucket

"Bos aku nak ikut!! Uwaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Aku tak kira!! Nak ikut juga!!!"
(Sambil hentak-hentak kaki di atas jalan dan mengguling-gulingkan badan tanpa henti )

Gambar semasa..

Photobucket

"Manalah Bos ni? Kenapa lambat nau balik! Aku lapau"



Gambar selepas...

Photobucket

" Bos! Kau ada beli apa-apa untuk aku tak?"
"Takde!!"
.....Kecewa....
Photobucket

"Apa pandang-pandang? Aku cakar nanti!! Dahlah tak bawak aku. Tak beli apa-apa lak tu!!"
"Kau makan stawberry Dak Itam?"
.....Diam....


Nota kakitanganku : Budak 2 ekor ini, aku balik sahaja pagi itu sudah mengekor ke hulu ke hilir. Macamlah aku ada beli apa-apa untuk mereka. Maaf! Cameron tiada kolam ikan! La la la !!

26 kUs-kUs:

Softtouch [Hanim] on August 4, 2009 at 2:23 PM said...

dia rindu ngan tedi nie..ciannya diorang xdpt ikut..yelah kang kalu ikut mana nak layan diri sndiri punya pening mabuk lagi ngan dak utih nya mabuk lagi...nasib baik kan

ashie023 on August 4, 2009 at 2:49 PM said...

rindu nye kat dak utih..

Watierman on August 4, 2009 at 3:05 PM said...

kembungnya pipi dak utih & dak itam makan stoberi....nape tak beli kopok ikan jer dik tedi??

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ on August 4, 2009 at 3:39 PM said...

kak...

nak ole2 dari cameron..

kekekekkeke

itafukada on August 4, 2009 at 4:02 PM said...

cian dak utih..huhu..

miSs siv on August 4, 2009 at 4:29 PM said...

hahaha..
ko patut nye beli kan la strawberry utk dak utih tuh..
=p

ashie023 on August 4, 2009 at 4:42 PM said...

rindu nye kat dak itam..(2 x aku post komen ahhaha)

GiGGLe GaL on August 4, 2009 at 5:15 PM said...

hahaha.. terubat rindu aku kat kocen kocen korang.. ekekekeke...

<< s| tED| >> on August 4, 2009 at 5:21 PM said...

hanim : kalau dia ikut tambat je kaki dia jgn bagi gerak2.. ekekekeke..

<< s| tED| >> on August 4, 2009 at 5:21 PM said...

dak ashie : dak utih cakap.. rindu je ke.. bak lah sini ikan barang sekilo due.. ekekekeke

<< s| tED| >> on August 4, 2009 at 5:22 PM said...

kakwatie : x jumpe kopok ikan nye.. ekkekekeke..

<< s| tED| >> on August 4, 2009 at 5:22 PM said...

yanie : ole2 nya ialah pening2 kepala kesan dri turun CM yg jalannya bengkang benkok! Nak tak? ha ha ha

<< s| tED| >> on August 4, 2009 at 5:23 PM said...

itafukada : budak ngada2 tu jgn keciankan sgt

<< s| tED| >> on August 4, 2009 at 5:23 PM said...

miss siv : x de maknenye stoberi.. ikan caru pun dia x makan.. dia nak ikan kembong jek.., ekekekke

<< s| tED| >> on August 4, 2009 at 5:24 PM said...

dak ashie : dak itam cakap, rindu je ke.. bak mai lah baju raya barang sepasang due.. ekekekek

<< s| tED| >> on August 4, 2009 at 5:25 PM said...

mrs . Giggle : kami pun rindu kamu juga.. kata dak itam dan dak utih serentak.. ha ha ha

Snowwhite Zone on August 4, 2009 at 5:56 PM said...

tedi.. kalu dak utih n itam tu mkn stoberi sure pipi mrk merah2 an kan?

cahayachenta on August 4, 2009 at 6:28 PM said...

tu dia tedi, suma pakat buat muka anti kat ko... haha... marah ko tinggal diorang la tu

<< s| tED| >> on August 4, 2009 at 6:52 PM said...

ekekekekek.. anis : kalau dak utih tu aku leh terima lagik.. dak itam.. x nampak merahnye... golap jek..

<< s| tED| >> on August 4, 2009 at 6:52 PM said...

cahayachenta : dak utih mogok x mo makan tu.. ekekekeke

ustazah dyLLa on August 4, 2009 at 7:12 PM said...

nyum...nyum...strwberry...i like it...mkn2 tym bru lps petik sedap...

<< s| tED| >> on August 4, 2009 at 7:22 PM said...

x de maknenye nak petik dylla. x sempat nak petik.. habis dah.. sampai rumah makan pun dah masam :(

Raihanna on August 4, 2009 at 10:08 PM said...

hik2..
nape tak belikan diorg nie keychain bentuk ikan ke??
hik2..
leh ke camtu???

<< s| tED| >> on August 4, 2009 at 10:44 PM said...

ekekekeke rai.. nanti derang baham n tercekik.. aku akan menyesal seumur hidup.. :P

ashie023 on August 4, 2009 at 11:08 PM said...

dak utih, dak itam ..auntie xde duit nak beli ikan berkilo-kilo dan baju 2 3 pasang..kalu auntie beli pun, bukan ko leh pakai baju tuh...huahha..tp ikan lazat dimakan..yum..

<< s| tED| >> on August 5, 2009 at 1:22 PM said...

ekekekekekeke.. untie ashie.. beli jek iakn.. bg kat kucing yg bersepah di situ.. ekekek kalau ada. :P

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting