Saturday, August 15, 2009

mar| k|Ta kUMpUL dU|T rayA!! AKu suDah muLa. Kamu PuLa b|La lag|?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:42 PM
TekaN sinI untuk turut serta .

Pelaburan ini di namakan DanaRaya. Aku baru sahaja turut serta setelah di kenalkan oleh seorang rakan blogger!

Jika kamu rasakan RM 5.00 itu terlalu banyak dan tinggi nilainya dan kamu takut mengalami kerugian sebanyak itu, abaikan entry ini.

Namun sekiranya kamu ingin mencuba amat aku alu-alukan. Tekan sahaja link yang telah aku beri itu dan ikut arahan mudah!!

Kamu hanya perlu pergi ke link yang sudah aku bagi itu kemudian isi borang ringkas dan buat pembayaran sebanyak RM 5.00 sahaja melalui sistem internet-banking!! Mudahkan?

Kemudian selepas selesai membuat pembayaran kamu perlu SMS kepada aku dan aku akan aktifkan webpage kamu dan kamu sudah boleh mula membuat entry seperti ini. Kamu boleh letakkan entry di blog, facebook myspace atau di mana-mana tempat sahaja yang kamu mahu. Lagi ramai kawan yang kamu ada lagi cerah peluang kamu untuk tersenyum lebar di Hari Raya ini!

Bagi aku, aku sekadar ingin mencuba. Jika hanya mendapat satu penyertaan sahaja pun sudah cukup memulangkan modal RM 5.00 yang telah aku laburkan. AKu berfikiran positif. Jika ada rezeki aku adalah.

Jika tidak aku anggap sahaja aku bersedekah kepada penaja aku itu. Namun daripada maklumat yang aku dapat belum ada yang gagal lagi. RM 5.00 kan? Semua orang ingin mencuba lainlah kalau melibatkan RM yang berpuluh apatah lagi beratus.

Mari kawan-kawan kita turut serta dalam DanaRaya ini. Tiada paksaan. Yang tidak mahu pun tidak mengapa tetapi pesan aku janganlah memperkecilkan kesungguhan orang lain pula!

Nota kakitanganku : Belum cuba belum tahu.. tak kenal maka tak cinta!!

14 kUs-kUs:

Unknown on August 15, 2009 at 9:06 PM said...

xpelah, nanti saya pegi umah jiran saya kutip duit raya..tahun lepas dier bagi 10 henget..huhuhu..(x bleh blah punyer wolang)

sharamli on August 15, 2009 at 10:27 PM said...

nanti kal0 dpt wit ni ..leh la kasik wit raya kn...

Watierman on August 16, 2009 at 12:38 AM said...

Salam Tedi...moga sukses....just diluar minat akak...anyway....have a nice weekend!

azianierdawati on August 16, 2009 at 12:42 AM said...

hehehe

dah lm x dptduit raya ni....

Precious on August 16, 2009 at 7:15 AM said...

Betul betul ... tak cuba tak tau. Semoga sukses!! Akak dah dapat untung sikit2 ... Hih hiiii!!
Thanks kerana join!
Jom promote ....

myQza on August 16, 2009 at 11:40 AM said...

dak ashie ... tolonh kutipkan tok aku sekali..

myQza on August 16, 2009 at 11:40 AM said...

ye sha.. tunggu lah kalau aku dapat pulang modal pun cukup.. ekekekeke

myQza on August 16, 2009 at 11:40 AM said...

TQ kakwatie...

myQza on August 16, 2009 at 11:40 AM said...

ekekkekeke anis...

myQza on August 16, 2009 at 11:41 AM said...

TQ precious :)

[z@ck] on August 16, 2009 at 2:31 PM said...

nak join tp malas nak pergi bank untuk active online banking..
huhuhu

myQza on August 16, 2009 at 7:39 PM said...

ekekekkeke zack! sabau je lah

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on August 17, 2009 at 12:17 AM said...

kak tedi..
kak tedi dah kerje kan..
ha.. jgn luper kat org yg masih blaja ni..
nak kumpul duit raye ni :D

myQza on August 17, 2009 at 9:50 AM said...

ekekekekek.. norul.. InsyaAllah.. :P

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting