Thursday, August 06, 2009

Meng|nta| Dar| T|ra| KamaR samB|L menguraT!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:27 AM
Photobucket

"Bos!! Awek Bos!! Awek!!"

Photobucket
"UiyOooo!! Cun woOO! Kaler warne-warni lagi!!!. PheeeeeeewitttTT!! Hai Makwe!!! Mehlah tengOk Bos!!"

"Malas aku nak layan kau"

"Rugi woOo"
"Apa barang aku nak tengok makwe warne warni! Kau bolehlah!!"

Photobucket

"Hawau kau Bos!! Asal amek gambo 'montot' aku?"
"Sejak bila lak kau pandai cakap 'hawau' ni?"
"Aku pun orang Melakalah Bos! Dengkilah tu!!"

"Takde maknenye!!"

Photobucket
"Eh! Eh! Bos! Aku tersepit Bos!! Tolong aku!! Macam mana aku nak keluar ni??"
"Suka hati kau lah, nak tersepit ke, tertonggeng ke."
"Aduhhh!! Depan awek lak tu! Sampai hati kau Bos!!"

"Sampai je. Kau je yang tak tahu"

"Sob sob sob!! Beginilah nasib diriku yang malang oh Tuhan!!"....


Nota kakitanganku : Senja-senja beliau suka bertenggek di situ tengok burung-burung berterbangan dan berkicauan. Dak Utih mewarisi sifat aku. Iaitu 'Kejiwangan'.
Ha ha ha ha ha...

44 kUs-kUs:

miSs siv on August 6, 2009 at 7:37 AM said...

hahaha!
cumeL lah dak utih nie..
=D

ashie023 on August 6, 2009 at 7:59 AM said...

lagi aksi jiwang di tingkap ...

Watierman on August 6, 2009 at 8:04 AM said...

Padan le korang berdua...memang ideal sgt2...JIWANG KARAT!!!!Dak Utih...mentel kalo kau layan si Ted tu ...baik ko terjun je ikut awek warne warni tu!!!

ustazah dyLLa on August 6, 2009 at 8:07 AM said...

hahaha...jiwang ke???ke sawang je...slmt pgi...rasa mcm org bru lahir je harini...

a.z.r.i.n.a.03.07 on August 6, 2009 at 8:13 AM said...

elok la dua-dua pun jiwang..hehe..baru ngam..

p/s:
lama dah tak dengar pkataan 'hawau' tu !! Sabtu ni dengar lah kot ...hehe.

Liliyuli on August 6, 2009 at 8:30 AM said...

dak putih cuci mata..hehe

leadleedeea on August 6, 2009 at 8:52 AM said...

alolo...comey nye Utih...terer ngorat aweks lak tuuuuu...miahaha~!!

s@yangh@sni on August 6, 2009 at 9:06 AM said...

dak utih,
ko dah gatai nak berbini yer...

Snowwhite Zone on August 6, 2009 at 9:17 AM said...

hahah dak utih gatal ke? kn jumpa ngn popok ni, popok pun cung jgk.. tp, tang bontot tu dia licin sikit sbb kesan kn minyak pns aritu.. hehhehe

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 9:42 AM said...

miss siv : time aceh bg pihak dak utih!!

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 9:42 AM said...

ekekekek dak ashie : aksi etrtonggeng lah!

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 9:43 AM said...

kakwatie : dia ske tgk burung.. terkejar.. macamlah dapat tangkap! x sedo diri betul!!

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 9:43 AM said...

dylla : itulah dylla. harap2 sangat nak kekal macam ni je.. tapi waktu kan bergerak.. setiap perbuatan itu di nilai :)

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 9:44 AM said...

kakrina nak balik kg ke? melaka
H1N1 dah teruk dah... lebih 50 sekolah kuarantin!!

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 9:44 AM said...

lili : dia mmg rajin cuci mata!!

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 9:45 AM said...

ekekeke lea : mmg terror.. dah penat terongkangtdo x sedo2.. ekekeekke

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 9:45 AM said...

hasni : dia ni umru dekat 2 thn.. tp kata org.. dok bawah ketiak lagi.. ekekeekke

GiGGLe GaL on August 6, 2009 at 9:46 AM said...

aku rasa ko kene sediakan tingkap spare.. sebab aku nengok dak utih nye pewot makin memboroi.. sooner or later nnt dak utih pasti menambah berat badan dan bakal memecahkan tingkap ko..ekekeke...

niway, tolong hug dak utih untuk aku.. geram aku la.. pepagi da wat aku sengih..

kerja aku setiap kali on lappy ni skang.. memula bukak mozila musang berapi, bukak blog aku.. bukak facebook.bukak segala bagai.. dan yg paling penting bukak blog ko.. nengok ape dak utih buat.. ekeke..
geram aku tau.. geram nih!

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 9:46 AM said...

anis : meh tepek gambo popok!! manalah tahu dak utih berkenan.. leh g penang.. ekekekeke

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 9:47 AM said...

ekekekekeke. Mrs giggle : bawak bersabau!! aku baru sempat adap pc.. sekarang cikgu cikgi ni gile berkebun kat FB! aku yg jadi mangsa. pc x cukup!! ekekekeke..

aku jerit baru derang bangun!!

Precious on August 6, 2009 at 9:53 AM said...

Bukan main lagik tajuk ko. Apa ler yg ko ajarkan kat kucing ko ...

mamai on August 6, 2009 at 10:12 AM said...

weh malu la tengok bontot utih tu

Softtouch [Hanim] on August 6, 2009 at 10:12 AM said...

he hehe..lawak je dak utih duk kat tingkap tu..jgnlah plak bis dia dajalkan dia kasi tutup tingkap tu..mau tersepit dia nnti..tp dia mmg tgk awek ke tu?ke bos dia tgk balak?he he he

cahayachenta on August 6, 2009 at 10:19 AM said...

haha.. excited dia nmpak awek...

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 10:40 AM said...

precious : aku ajar dia cara2 nak mengorat kucing betina .. tp dia teruja dengan burung lak.. camne tu?

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 10:40 AM said...

mamai : tutup muka dgn tangan :P

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 10:41 AM said...

ekekekeek hanim : dia tengok awek dia yg berjenama burung da...

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 10:41 AM said...

teruja gitu cahayachenta :P

"myheart"-abieyazaly- on August 6, 2009 at 11:02 AM said...

hahaaaha!!!!sapa yg ajaq ni bos hg ka utih...

[z@ck] on August 6, 2009 at 11:11 AM said...

slim shady kucing u..
hehehe

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 11:11 AM said...

abiey : aku bagi tunjuk ajar sket2 die yg over tau :P

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 11:15 AM said...

ekekekekek zack!! time aceh kata dak utih!

sharamli on August 6, 2009 at 12:48 PM said...

0it..jgn jiwang..jgn...

lupie on August 6, 2009 at 12:57 PM said...

hahahahahahaha

What a dialogue!!!

Dak Utih has a very cute tail! :)

Wanita Itu on August 6, 2009 at 1:18 PM said...

suke kucing tersebut..

bagi ekor pada saya buleh??

ihiks..

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 1:24 PM said...

ekekekkeke.. sha : dak utih dah di tanam kejwiangannya itu sejak kecik :P

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 1:24 PM said...

TQ untie lupie :P

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 1:25 PM said...

wanita itu : erk!! gRrrrrrr!!

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on August 6, 2009 at 3:02 PM said...

ha.. intai anak dara org :D

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 3:48 PM said...

ekekeekek norul : dah tiba masanya kena berumahtangga tu!!

Monkey D Luffy on August 6, 2009 at 8:47 PM said...

ko kejiwangan ker?

Raihanna on August 6, 2009 at 9:42 PM said...

dak utih pandai ke cuci mata...
fuh nie kucing romeo nie!
kena jaga2...
takut2 die ngorat2 lak awek yang duduk kat luar tu...
tapi kan...
BONTOT DIA HOT!!!!
wakakakakaka

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 10:10 PM said...

jiwanges lah juga luffy :P

<< s| tED| >> on August 6, 2009 at 10:11 PM said...

ekekekekek rai! tang bontot die tu x menahan... :P

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting