Thursday, August 13, 2009

Kam| T|aDa aPa-aPa hUbungaN tErLaranG!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:20 AM
Photobucket

Mereka suami isteri. Tetapi aku tidak pasti baru-baru ini Si Isteri beranakkan anak siapa kerana si kecilnya berwarna oren!! Aku hampa!! Aku harapkan dapat warna putih + hitam!! Warna tahi cicak atau pun kuda belang. Hampagas betul!! :(

Photobucket

Yang ini pula? Erk!!
Dak Utih : Kau tak baik tau Bos nak kata kami ada hubungan apa-apa!
Dak Itam : Aku bukan GAY!! Aku 'straight' tau!!

Photobucket

Dak Itam : Pandai nak buat-buat cerita tak elok ek Bos!!
Dak Utih : Ntahnya Bos!! Kau jangan nak kenen-kenenkan aku ada ehem-ehem dengan Dak Itam! Insaflah Bos dari nak buat fitnah ni.

Aku : Aku tak cakap apa-apa pun. Yang kau nak emo apasal?

Dak Utih : Arghh! Malas nak layan!
Dak Itam : A'a! Menyampah!!

Nota kakitanganku : Taktik menyorok bawah kerusi takutkan Dak Kimo. Macamlah Dak Kimo tak nampak !!! Ingat kamu itu halimunan??

38 kUs-kUs:

ZARA 札拉 on August 13, 2009 at 8:15 AM said...

Aku bisex~

Selamba je~

hahaha~

ber_uwang on August 13, 2009 at 8:21 AM said...

meow meow

a.z.r.i.n.a.03.07 on August 13, 2009 at 8:21 AM said...

walawei...hubungan terlarang tue...
sib bek kuceng...hehehe..

owen pon santek gak...

<< s| tED| >> on August 13, 2009 at 8:25 AM said...

dak zara : erk! Pengakuan berani!! :p

<< s| tED| >> on August 13, 2009 at 8:25 AM said...

bunyi beruwang macam tu ke? ekekekeke

<< s| tED| >> on August 13, 2009 at 8:26 AM said...

ekekekeke krina .. kucing pun x boleh lah.. adik beradik tu.. ekekekeke

GiGGLe GaL on August 13, 2009 at 9:25 AM said...

aku layan aje nengok muka kuceng2 ko yg lain nih.. tapi yg tak ble blah menahan gelak dek kontrol macho ialah dak utih..waakakak..

aku rasa ko kene tukar logo blogger ni la..letak favicon..dak utih..ekekek.. maskot blog ko..

messyremo on August 13, 2009 at 9:39 AM said...

haha~~

nape takut ngn dak kimo?

<< s| tED| >> on August 13, 2009 at 9:43 AM said...

ekekekekkee.. siap pakai maskot pulak!! kang aku tak mampu nak bayo komisyen dak utih ni... aku baru nak buat perjanjian dengan tokei cina yg jual ikan tu.. aku nak borong ikan2 dia.. tapi perjanjian lom termeterai.. ekekekeke
baru tuko2 no tepon!
kalau berjaya.. buncit lah perut dia makan ikan!!

<< s| tED| >> on August 13, 2009 at 9:43 AM said...

garang woooo messy kucing tu.... dah lah kurus keding.. 3 kaki ... tapi... ! huh!!

chekdenoor on August 13, 2009 at 9:45 AM said...

Anak-anak chekdee suka sangat nak bela kuching...tapi chekdee yang tak nak.... sebabnya...masa bermain...memang best...tapi bila part kena buang tahi nyer......waduh.....harum sangat tu bau nyer

en_me on August 13, 2009 at 10:07 AM said...

best oo kalo dapat anak mata biru macam si dak itam ittewww.. ekeke

<< s| tED| >> on August 13, 2009 at 10:22 AM said...

chekde : kucing ni kalau kit atrain awal2 cara nak pooo elok2.. ok !! ekekekeke..

<< s| tED| >> on August 13, 2009 at 10:22 AM said...

ekekekekek. en_me : aku pernah ada kucin sebelah mata biru.. sebelah normal.. tp dia dah g mana ntah.. kucing jalanan..

asilahmuhajer on August 13, 2009 at 10:22 AM said...

dak itam pakai contact lens ke??

Softtouch [Hanim] on August 13, 2009 at 10:27 AM said...

he he he...jahat ooo bos dia buat fitnah...
elok plak dak utih n dak itam pose yer..suka tgk..

Chem5007 on August 13, 2009 at 10:27 AM said...

Tedi..aku pun ader pet..namenyer CHEMO..seekor naga yang pakai spek. Tapi virtual pet la...dalam superpokes..hehe

<< s| tED| >> on August 13, 2009 at 10:27 AM said...

ekekekek.. ikut angin dia hanim :P

cahayachenta on August 13, 2009 at 12:03 PM said...

tak baik ko kata kawan baik aku tu gay tau.. kesian dak utih tu

ashie023 on August 13, 2009 at 12:10 PM said...

pandangan dari atas nampak lawa...

♥Itajeff♥ @Something To Share on August 13, 2009 at 12:25 PM said...

dulu kucing kak itapun mcm tu..mak dia warna putih , pak dia lak warna kuning..sekali anak yg keluar warna itam belang...

Aiydalela on August 13, 2009 at 12:33 PM said...

hahahaa..masam aje muke kucen2 nih..gaduh ker??

<< s| tED| >> on August 13, 2009 at 1:12 PM said...

ekekeek asilah.. mata dia ada panahan arjuna tu.. ekekeke

<< s| tED| >> on August 13, 2009 at 1:13 PM said...

elehh chem ni .. wat saspen jek... virtual tu tak mencabar kan jaga dia?? :P

<< s| tED| >> on August 13, 2009 at 1:13 PM said...

ekekekekke cahayachinta.. :P

<< s| tED| >> on August 13, 2009 at 1:14 PM said...

alahai.. frust betul ni kakita.. mmg harap sgt kucing kaler zebra ;(

<< s| tED| >> on August 13, 2009 at 1:14 PM said...

ada musuh ketat depan derang tu aiyda :P

pu3 balqis on August 13, 2009 at 1:51 PM said...

sgt kiut kucing kamu..

sharamli on August 13, 2009 at 2:03 PM said...

w0it..kena halang hubungan terlarang ni cepat...

miss GAZA on August 13, 2009 at 4:18 PM said...

kiut-miutnya cat2nya..
especelli dak putih!
heee


wah2..
rupanya kamu ini pencinta haiwan sejati ya sis..
pasti seorang yg penyayang..
=)

<< s| tED| >> on August 13, 2009 at 4:35 PM said...

TQ pu3 :)

<< s| tED| >> on August 13, 2009 at 4:36 PM said...

miss gaza : alahai.. x de lah penyayang sangat.. kalau budak2 ni buat hal!! aku piat2 juga telinga derang.. ekekekekee

<< s| tED| >> on August 13, 2009 at 4:36 PM said...

sha : nasib baik aku cepat bertindak.. mereka masih suci.. ekekekeke

Watierman on August 13, 2009 at 5:34 PM said...

huhuhu...byk nya n3 terlepas...nak komen pun dah tak feel....

ustazah dyLLa on August 13, 2009 at 6:39 PM said...

akak...wat filem tntg tucin le...suh dak2 2 berlakon...

<< s| tED| >> on August 13, 2009 at 9:19 PM said...

ekeekekek.. x mau nye die.. budak2 ngada2 ni nak soh belakon. ekekeke

Monkey D Luffy on August 13, 2009 at 11:01 PM said...

buatlah ujian DNA... dapat tau siapa punya kerja

Abagale on August 18, 2009 at 10:47 PM said...

I recently came accross your blog and have been reading along. I thought I would leave my first comment. I dont know what to say except that I have enjoyed reading. Nice blog. I will keep visiting this blog very often.


Betty

http://adoptpet.info

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting