Thursday, August 20, 2009

SeLamaT Har| Lah|r...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:43 PM
Selamat Hari Lahir Buat Kamu Yang Tidak Terbayang Di Mata...
20 Ogos

Terima kasih, kerana telah mengajar aku walau tanpa sepatah kata dan hanya melalui sikap dan cara. Terima kasih kerana telah mengajar aku tanpa aku ketahui tajuk pembelajarannya.

Aku doakan kamu bahagia. Aku pasti itu yang kamu rasa saat ini. Walau apa pun yang berlaku. Walau siapapun aku dan dirimu. Aku ingin kamu tahu, aku akan selalu berterima kasih kepada segala apa yang telah berlaku dulu!

Nota Kakitanganku : Sesiapa yang belum meletakkan nombor hari bersejarah kamu, sila klik ini dan tinggalkannya di situ. Terima kasih.

14 kUs-kUs:

a.z.r.i.n.a.03.07 on August 20, 2009 at 2:06 PM said...

sapekah dia itu?

kekasih hati ker?


(jgn jwb pada KRina yg tgh boring ini..hehehe)

<< s| tED| >> on August 20, 2009 at 2:13 PM said...

seekor kucing krina.. ekekekeekke

ashie023 on August 20, 2009 at 3:35 PM said...

ooo....20 ogos?dekat je ngan ambe..tedi , don't be sad ya!

sharamli on August 20, 2009 at 3:36 PM said...

dah letak..kamo0 jgn wat2 lpa erk..kui3

<< s| tED| >> on August 20, 2009 at 4:34 PM said...

ekekek dak ashie.... x pun!

<< s| tED| >> on August 20, 2009 at 4:34 PM said...

ekekekekke sha :P

Ayu on August 20, 2009 at 5:39 PM said...

aku nye besday 20 hb nih..

<< s| tED| >> on August 20, 2009 at 7:24 PM said...

banyaklah ko. ko nye besdey setahun lagiK!!

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on August 20, 2009 at 8:33 PM said...

tak terbayang di mata, terlafaz di kata2 :D

ZARA 札拉 on August 20, 2009 at 9:05 PM said...

hehehe~

tak di mata, di hati?

<< s| tED| >> on August 20, 2009 at 9:21 PM said...

norul : tidak terlafaz dek kata2 juga :)

<< s| tED| >> on August 20, 2009 at 9:21 PM said...

dak zara : yup! mungkin hanya dalam hati :)

miSs siv on August 20, 2009 at 11:43 PM said...

aisshhh!!
nak rase satay dgn dadih tu..
pos kat umah keh!
=p

<< s| tED| >> on August 21, 2009 at 10:37 AM said...

budak miss siv ni salah entry.. ekekekekee

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting