Tuesday, August 25, 2009

mODeL |kLaN 'nOtEbOOk' ACER....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:00 AM
Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Dak Utih : Bos! Jangan ambil gambar kaki aku yang cacat tu dekat sangat. Jatuh saham aku!
Aku : Takpe. Nanti adalah orang bagi derma kat kau!
Dak Utih : Tak baik kau Bos! Aku masih mampu berdikari.
Aku : Ceh! Pasir Be***k kau pun aku yang bersihkan!!
Dak Utih : He he he he......

Nota kakitanganku : Sekarang ini fesyen tidur belakang 'notebook'. Aku takut jatuh tercampak ke bawah sahaja sebab katil aku tinggi!!

48 kUs-kUs:

dotblogspotdotkom on August 25, 2009 at 11:06 AM said...

kalu takut kucing tu jatuh... sediakan kucing tu paracut saiz m.... supaya kalau dia jatuh... dia akan sempat kembangkan payung terjun tu.... huhuhu

Ms.Lilies on August 25, 2009 at 11:35 AM said...

ko mandikan dak utih ek?tak meroyan lak dia...putih gebu je aku tgk ni

♥Itajeff♥ @Something To Share on August 25, 2009 at 11:44 AM said...

cumil betul model tu...

QieFLy si Dolce on August 25, 2009 at 11:48 AM said...

haish....cemburu Qief di buatnyer....

mmg susah nak carik model yang putih melepak mcm tu....hehehhehe

sharamli on August 25, 2009 at 11:53 AM said...

manja t0l..

Snowwhite Zone on August 25, 2009 at 11:53 AM said...

dak utih ni mmg putih la.. rs mcm nk kidnap aje.

income masuk la dah jd model ACER ni..

Solehah on August 25, 2009 at 12:05 PM said...

putih bersih betul model tu..comelnyaaa..

ZARA 札拉 on August 25, 2009 at 12:06 PM said...

hahaha~

aduyai~

dasat ahh~

NuR on August 25, 2009 at 12:06 PM said...

ala tomei nyer kucin ni
pose abis sampai tertutup mata
hikhik!
cik tedi,
sediakan alat2 keselamatan kat dak utih
mcm payung terjun ka..
ataupun ala benda alah yg kalo jatuh leh lompat2 tu..toing toing
hukhuk..nur tak tau nama dia..
selamat skit kalo dia jatuh..

ashie023 on August 25, 2009 at 12:09 PM said...

bleh jadik model majalah mangga nih..ahahha..geng tomok jaman budak...weeee

Watierman on August 25, 2009 at 12:10 PM said...

Salam Dik Tedi...kalau Dak Utih jatuh akak tak risau dia dah dibekalkan dengan 4 landing paws...tapi kalau ACER tu jatuh camna..kita dah terputus hubungan...lagi susah hati oooo

GiGGLe GaL on August 25, 2009 at 12:15 PM said...

aku tau nape dak utih tu ske dok kat area laptop ko..sbb kan laptop ni ada sedikit haba panas... ekeke..

klu aku jadi ko.. makin aku tolak laptop tu bagi ke tepi..nak tengok dia bertempiaran berjoget bangun alih tempat..wakakaka..

geram aku la..geram..geram.. apsal tiap kali ko posting gambar beliaw aku ketap gigi? lama2 aku hilang gigi....sme dak utih nye pasal!

mamai on August 25, 2009 at 12:27 PM said...

hahaha dak utih mencari kepanasan la tu

itafukada on August 25, 2009 at 12:48 PM said...

tomeynyer dak utih tido..
xsangka leh jd model acer lak tu.hikhik..

ije on August 25, 2009 at 2:06 PM said...

sampai tertido posing jadik model. haha

Wanita Itu on August 25, 2009 at 3:08 PM said...

tedi ~

kucing kamu sangat comelllllllll!!!!

beri satu pada ku heeee..

akan ku jaga seperti menjaga nyawa ku sendiri hahahahaha..

boleh ka itu macam heee...

cium cium dak2 sekalian...!!!

ustazah dyLLa on August 25, 2009 at 3:21 PM said...

hahaha...dia mmg suke cri pasal

miss GAZA on August 25, 2009 at 3:42 PM said...

haha
dak utih nak blogging lak..
asyik2 sis aje!
=P

<< s| tED| >> on August 25, 2009 at 3:55 PM said...

pakcik : idea yg bernas sekali! Cayalah!

<< s| tED| >> on August 25, 2009 at 3:56 PM said...

ms lilies : dia tak pernah mandi.. ekekekeke

<< s| tED| >> on August 25, 2009 at 3:57 PM said...

kakita : maceh!

<< s| tED| >> on August 25, 2009 at 3:57 PM said...

ekekekkeke qief : rendam clorox!!

<< s| tED| >> on August 25, 2009 at 3:57 PM said...

sha :ngada2...

<< s| tED| >> on August 25, 2009 at 4:02 PM said...

anis : x de maknanya... ekekekeke

<< s| tED| >> on August 25, 2009 at 4:02 PM said...

solehah : terima kasih :)

<< s| tED| >> on August 25, 2009 at 4:02 PM said...

ekekekkeke dak zara :P

<< s| tED| >> on August 25, 2009 at 4:03 PM said...

ekekekkeke nur.. tue lah.. dah pesen tdo situ..

<< s| tED| >> on August 25, 2009 at 4:03 PM said...

dak ashie : majalah mangga dah jd majalah 18sx.. ekekekeke

<< s| tED| >> on August 25, 2009 at 4:04 PM said...

ekekekekek kakwatie : x pe .. beli lain.. ceh!! macamkan kaya jek.. ekekeke

<< s| tED| >> on August 25, 2009 at 4:04 PM said...

ekekekekekke mrs giggle : sabau2.

<< s| tED| >> on August 25, 2009 at 4:05 PM said...

mamai : lain kali kalau panas ckp.. aku boleh panggang bio togel!!ekekekekeke

<< s| tED| >> on August 25, 2009 at 4:06 PM said...

ekekekeke itafukada : model tak bertauliah

<< s| tED| >> on August 25, 2009 at 4:06 PM said...

ije : saja nak amek perhatian tu...

<< s| tED| >> on August 25, 2009 at 4:06 PM said...

ekkekekeke te : dalam gamabr je comel.. jgn tertipu... ekekekeke

<< s| tED| >> on August 25, 2009 at 4:07 PM said...

ekekekeke. tido2 cari pasal dylla...

<< s| tED| >> on August 25, 2009 at 4:07 PM said...

eekekekke miss gaza!! itu mengacau blogging!

NURA on August 25, 2009 at 4:10 PM said...

salam sobat
waduh cakep semua foto kucingnya,,,bagi dong satu,,boleh ngga?

selamat berpuasa sobat.

<< s| tED| >> on August 25, 2009 at 7:42 PM said...

salam kaknura.. ehehehehe..
selamat berpuasa juga...

Anya on August 25, 2009 at 10:14 PM said...

I love
your black dots on your noise

((HUGS))
Kareltje =^.^=

messyremo on August 25, 2009 at 11:11 PM said...

giler comel gambar dak utih no 3 dari last..

hehe~~

aku rase aku dh jatuh cinta ngn dak utih...
aku ni asek ckp dak utih ni comel jer~~

<< s| tED| >> on August 25, 2009 at 11:19 PM said...

anya : thank you so much!

<< s| tED| >> on August 25, 2009 at 11:19 PM said...

messy : nanti aku bagi hadiah raya kat ko!!

messyremo on August 25, 2009 at 11:30 PM said...

bagi aku dak utih ke?

perghh...

giler epi aku kalau dapat dak utih..hehe

<< s| tED| >> on August 26, 2009 at 12:14 AM said...

messy : ok dak utih! tahi gigi dak utih! bagi aku alamaT !

messyremo on August 26, 2009 at 12:15 AM said...

taahi gigi?

ah..tak mau aku~~

kalau dak utih ni ddk kt kuantan,dah lame aku culik die..muahahaha

<< s| tED| >> on August 26, 2009 at 12:35 AM said...

dak utih : ko jgn nak jalan2 kan kuantan.. kat situ ada org makan kucin!! :P

Softtouch [Hanim] on August 26, 2009 at 9:32 AM said...

gedik oo dak utih...dah mcm bb dah sy tgk...geram lah...

<< s| tED| >> on August 26, 2009 at 1:34 PM said...

ekekekkeke hanim.. sabau je lah

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting