Wednesday, July 28, 2010

18SG : Jika TiDak MahU PunGGunG BerLuBanG Dan BocOr, siLa Bayar!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:03 AM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Mahu duduk pun kena bayar!!

Sumber gambar dari emel.

Nota kakitanganku : Bukan di Malaysia ini!





18 kUs-kUs:

Ieda Al-Habsyi on July 28, 2010 at 12:10 AM said...

bagus jugak buat nak hindar maksiat, eekekke!

bellar0ssa on July 28, 2010 at 12:22 AM said...

hohoho. sape2 kedekut sgt duit tu. sah berlubang!eyp tambah lubang.haha

Lelaki Ini on July 28, 2010 at 12:32 AM said...

hahaha..
kelakar la plak!

fndrocka on July 28, 2010 at 12:39 AM said...

baik aku duduk kat lantai..hoho!

Faarihin on July 28, 2010 at 12:55 AM said...

bahaya tu.. memang bocor kalau duduk.. hahaha..

khalidahmacambaguss~O_o on July 28, 2010 at 1:18 AM said...

haha....agak2 kalu 50sen bape lama leh dduk dgn aman tuh??

black_mel on July 28, 2010 at 1:41 AM said...

haha..dia takut orang tido kat situ kot...

sHaiRA haIFA on July 28, 2010 at 1:50 AM said...

ish2x,,ada gak ehh cm nie

cik syazni on July 28, 2010 at 6:22 AM said...

hahaha! kejam woa!

Watierman, rmanbkr on July 28, 2010 at 7:47 AM said...

Kalau kat Malaysia mesti dah tercabut paku2 tu semua..sebab kat Malaysia ada ramai Mat Gyver..ooops Mat Gambiarq!!!!

relevan on July 28, 2010 at 7:58 AM said...

Jika sudah tamat tempoh bayaran tentu paku tu akan mencucuk punggung jua kan?..

m.q on July 28, 2010 at 8:14 AM said...

kedekut tol
hahahaha....

starzieti on July 28, 2010 at 9:39 AM said...

kalau ak la, xnak ak ddk..takot..haish!

Softtouch [Hanim] on July 28, 2010 at 10:03 AM said...

wah nk dduk pun kene bayar..mcm2 org nk buat duit..

~aSHa~ on July 28, 2010 at 3:15 PM said...

ehehe seme berduit skrg ni

ciK LyndaWawa igUana on July 28, 2010 at 7:05 PM said...

lucunya...
hahahahaha





Saya yang baek hati,
✿LyndaWawa✿
=)

::AnEp:: on July 28, 2010 at 7:36 PM said...

tercucuk buntut ni sakit doe

aenareal on July 29, 2010 at 11:30 AM said...

dasyat tul nk duduk pun kena byar..hihi..skrg sume nyer duit..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting