Sunday, July 25, 2010

CabuT GiGi!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:15 AM
Pada satu hari, seorang pemuda pergi berjumpa doktor gigi. Nama dia Syakirin.
Syakirin: "Selamat pagi doktor".
Doktor : "Selamat pagi, ha duduk!"
Syakirin: "Doktor, berapa harga nak cabut sebatang gigi".
Doktor : "Sebatang RM120 sahaja!"
Syakirin: "Tak der yang murah lagi ker doktor?"
Doktor : "Kalau nak murah, cabut guna playa RM50 saja! nak ker?"
Syakirin : "Masih mahal lagi doktor! ada tak yang paling murah?"
Doktor : "Ada! Apa kata saya suruh anak buah saya yang cabut, cuma RM20 saja!".
Syakirin : "Cantik doktor!! terima kasih! okey bubuh nama bos saya untuk rawatan esok!."





9 kUs-kUs:

NARDtheNERD on July 25, 2010 at 12:20 AM said...

err.
xpaham.
lumpy nye i. =)

Anep™ on July 25, 2010 at 12:32 AM said...

xpaham jge..tp kelako..hehe

KiFli MaLLy on July 25, 2010 at 1:44 AM said...

keji punyer staff hahaha...

Entry terkini : Gambar terbaru Jehan Miskin....

hans on July 25, 2010 at 4:17 AM said...

hahaha
maksudnya staff tu datang nak buat temujanji untuk boss dia
gila kejam nya staff
haha

P/S : Review Filem : The Sorcerer's Apprentice Cool Giler Beb! Terbaik!

Acik Erna on July 25, 2010 at 6:51 AM said...

alahai..untuk bos dia biau la mahal pun....

CITY® on July 25, 2010 at 7:46 AM said...

salam,

bos dia siapa? tedi ke, hahaha...

saya juga antara yg fobia pd r gigi. semua kerana zaman sekolah , ketika pertama kali cabut gigi dgn klinik kerajaan, saya rasa ketika itu sgt sakit dan seperti dr itu hendak bunuh saya jerk, huh. lepas itu saya terus fobia. akan lari bila ada periksa gigi di sekolah2 atau mana2 sahaja.

hingga lah 3 tahun lepas, kwn2 dekat ajak dan lobi, katanya tak sakit dan blabla.. ku pergi juga ke klinik gigi swasta. sebab tak tahan gigi sakit dan berlubang.
lepas tuh, betul, x sakit dan siap jumpa doktor gigi, cuci gigi dah jadi kesukaan pula, hahahha...

semoga tedi bahagia selalu ya brsama2 tucen2 nya hehhe

Jamilah Mohd Norddin on July 25, 2010 at 7:50 AM said...

Lepas tu Syakirin kena buang kerja sebab bos dia berang dengan apa yang dia buat..

huhu...


Tak sakitlah sebenarnya cabut gigi... Bagi saya ler.. Saya boleh cabut gigi percuma sebab perkhidmatan untuk student..

suka2...

jangan doktor suruh anak buah dia cabut udah le.. bentan nanti.,

Yatre Hayati on July 25, 2010 at 1:08 PM said...

ape da !! kedekut giler bos dia!

Qib on July 25, 2010 at 3:27 PM said...

ini mesti kes kedekut hj bakhil ni\


Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Adik aku operate.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting