Sunday, July 11, 2010

"Wei!!! PerGi BaLik rumaH Mak kaULah!! Tak MaLu kE DatanG RuMah JanTan PukuL 3.00 PaGi??"

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:36 PM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Macam biasalah, buat Bingka Roti sahaja petang tadi. Paling mudah dan bahan yang senang di cari. Kegemaran satu keluarga. He he he. Sekejap sudah licin. Adehhh!! Itu pun ada yang merungut tidak dapat. Ha ha ha.

Gaulkan dengan coklat 'rice'. Coklat 'chip' sudah habis. Hiriskan coklat masakan dan tabur. Nyummmmii!!

Hari ini cuaca panas terik. Tidak keluar ke mana-mana. Bosan! Si Garfield tidur sahaja kerjanya. Dak Itam faham-faham sajalah! Mana ghaibnya.

Anak angkat tidak datang pula hari ini. Merajuk agaknya sebab aku selalu cakap 'Wey!! Balik rumah mak kaulah!! Tak malu ke bertandang rumah jantan pukul 3.00 pagi??

Sian dia! Terasa agaknya. Hari ini tidak nampak muka. :((

Nota kakitanganku : Terima kasih kamu yang singgah!





18 kUs-kUs:

Ery Farieha on July 11, 2010 at 8:41 PM said...

hekhekhek
ingatkan sape lah :P

Miss ... on July 11, 2010 at 8:52 PM said...

majuk arr tu ekeke

sarah shafie on July 11, 2010 at 9:07 PM said...

lorr..trus mjuk..ape2 pun, same2..hehe

illafira on July 11, 2010 at 9:11 PM said...

sedapnye tgk pic tue.. suka gak wat bingka roti

Kyuubi_85 on July 11, 2010 at 9:37 PM said...

mcm sedap eh.. aku pun nak minta sikit, hehe

mier@merr on July 11, 2010 at 9:40 PM said...

da hagak da...

alala...majuk la pulak kan....
pergi membawa diri la tuh

QieFLy si Dolce on July 11, 2010 at 9:52 PM said...

hahaha kesian kat anak angkat tu taw :P
Entry terkini : Mahu makan nasi kukus ayam berempah, tapi aku hampah!!!

Ms.Lilies on July 11, 2010 at 10:29 PM said...

aku pun nak kena try bingka roti ko ni...tp lg sedap kalo ko yg buatkan ekekekekeke

DALILA on July 11, 2010 at 10:38 PM said...

nampak sedap!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr on July 11, 2010 at 11:06 PM said...

uishhh dok telan ayaq liuq ja ni..

feveret tu..

ish2..

iqbalsyarie on July 11, 2010 at 11:48 PM said...

Cis..ingatkan cerita apa tah.hahaha
Latest post:Menarik!Kisah pemabuk bersolat

::ienafazlyna:: on July 11, 2010 at 11:52 PM said...

nampak mcm sedap je bingka roti tu

lupie on July 11, 2010 at 11:58 PM said...

Looks delicious!! :)

white rose on July 12, 2010 at 12:10 AM said...

perrggghhh...
bab2 roti ni eden mmg lomah...

ciK LyndaWawa igUana on July 12, 2010 at 12:17 AM said...

nak jugak...!!

[z@ck] on July 12, 2010 at 4:36 AM said...

weyh..kasi resepi..teringin pula aku nak buat.

ezam on July 12, 2010 at 9:17 AM said...

bingka roti???????

macam menarik!!!!!

menggiurkan....

sama mcm puding roti kah??

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on July 12, 2010 at 12:49 PM said...

mcmna nak buat bingka tu?

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting