Wednesday, July 28, 2010

BweeeKkkkK! Bau LonGKanG! KaLau maHu BerenanG PuN aGak-aGakLah!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:31 PM
Photobucket

Perbualan telefon ...

Emak : balik kejap. Dak merah ni jatuh longkang agaknya. Mak takut dia masuk bilik.
Aku : Teruk ke?
Emak : Teruk dengan air longkanglah. Pintu bilik mak dah tutup. Dia dalam stor. Nanti habis satu rumah!
Aku : Okey! Okey!

Tiada siapa yang berani pegang dia. :))

Tengok jam baru pukul 4.30 petang. Tidak boleh jadi. Habis aku kena mop satu rumah nanti.

Aku : Cikgu, saya mahu balik awal. Kucing saya jatuh longkanglah!

GPK HEM yang mengajar tuisyen petang gelak dengar alasan aku.

balik terus ambil dia turun dari almari dalam stor. Mandikan.

Aiseyyyy! Syampu habis!! Tinggal sisa-sisa. bau dia MasyaAllah!

Photobucket

Dak Garfield :Apa pandang-pandang?? Aku dah wangilah!! Saja bagi `gempak` sikit jatuh longkang!! Kui kui kui!!!

Aku : Lagi-lagi mahu `kaber line!!`

Nota kakitanganku : Tidur sudah!!





16 kUs-kUs:

pae's faezah on July 28, 2010 at 8:15 PM said...

nakal bdk nie hehe..
mesti ngah tgk awek sampai longkang pon xnampak hehe

::AnEp:: on July 28, 2010 at 8:46 PM said...

haha....tembam nyer kucing nie..

Miss ... on July 28, 2010 at 8:46 PM said...

makin comel la dia lg2 pas mandi rasa mcm nak gomol2 je hehe

Ery Farieha on July 28, 2010 at 9:11 PM said...

ngeh3
kucing ery slalu je
balek je hitam
hishhh

ctpayong said...

kalau ye pun dak merah nak tunjuk power, takkan lah sampai terjun longkang. sape susah..ted jugak..eee

reha said...

wakakkakakak =))

Juz Call Me Sharz on July 28, 2010 at 9:51 PM said...

dah mandi comel je..mesti tidor pas mandi kan???

redNing on July 28, 2010 at 10:06 PM said...

ooOOO yg ni lah garfield

~aSHa~ on July 28, 2010 at 11:35 PM said...

aku kagum dgn kamu tedi..mulia hati kamu menjaga kucing2 itu..

aku tak sehebat kamu...sob sob sob..

kucing adalah binatang yg paling disayangi oleh Rasullullah...

Nur Hawa Mohd Zin on July 29, 2010 at 12:28 AM said...

Arwah kucing awe Boyot namanya...tiap malam dia akan kuar merayau.pastu pagi2 pukul 5.30 dah balik kalu dia meow2 pintu depan tak bukak dia akan naik atas masuk ikut tgkp...pastu sondol2 mak...ngan badan bau longkang,,,,huhu

~** PROFFY **~ on July 29, 2010 at 12:57 AM said...

sudah wangi.. comel sungguh..!!

ciK LyndaWawa igUana on July 29, 2010 at 2:14 AM said...

kehkehkeh..kucing muke berlagak siot!!!!!

ejaMaria on July 29, 2010 at 7:57 AM said...

hahaha... tergelincir tu mcm kakak Laila... bukan saje-saje nak mandi longkang....

meowwmania on July 29, 2010 at 10:23 AM said...

hahahah...ni mesti kes gaduh, lari then jatuh dlm longkang

sama la ngan anak-anak jantan cek kat rmh tuu, geram btl

m.q on July 29, 2010 at 11:42 AM said...

hensemnye peh mandi budak ni
hehehehe

Rose on July 30, 2010 at 3:23 PM said...

arwah kucing saya ada sekor camni..tgk dak garfield awak trigat kat kucing sy..huhuhuhuhu

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting