Tuesday, July 20, 2010

waLau HuJan LeBaT Dan RiBuT TauFan mELanDa, TinGkaP inI akaN TeTaP TerBukA. MenGaPa niLai sEnTimeNTaLnyA BeGiTu TinGGi?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:30 PM

Photobucket

Tingkat ini tidak pernah di tutup. Apapun yang berlaku, ianya akan kekal terbuka. Satu dari cermin bawahnya juga di tanggalkan. Mengapa? Mengapa begitu prihatin dan kasihnya pada tingkap nan satu ini?

Jawapannya dapat di jawab dengan gambar-gambar di awah :

z3

Photobucket

Photobucket

Photobucket

1k

pp4

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Jalan keluar dan masuk.

Rindu dia dan dia.

Rehat dengan tenang dia dan dia yang telah kembali ke sisi Ilahi.

Tingkap ini akan terus terbuka menerima penghuni lain pula.

Nota kakitanganku : Banyak jasanya :))








14 kUs-kUs:

Uruchimaru @ kf on July 20, 2010 at 8:24 PM said...

wah melankolik betul tingkap itu kan tedi !

redNing on July 20, 2010 at 8:29 PM said...

relakan dia pegi

hans on July 20, 2010 at 8:35 PM said...

wah...
tingkat itu tempat kucing2 datang lah yer


cuba ekau bagi pandangan sikit jika ekau berada ditempat orang2 nih

P/S : Entry 18 Tahun Ke Atas Sahaja : Tiba - Tiba Rasa Takut Mahu Menggunakan Tandas Awam!

m4rilyn on July 20, 2010 at 8:36 PM said...

port paling baek. sama cam arwah2 kucing kat kat..tingkap tu gak best lepak,mebbi sbb keadaan cermin yg landai yg buat dorang suke lepak..lepak n malas2

ettymelladikboy on July 20, 2010 at 8:40 PM said...

dorang dikurniakan satu kelebihan: gemuk camne pun, tetap muat dan takkan gayat, takkan jatuh.

Softtouch [Hanim] on July 20, 2010 at 8:54 PM said...

kenangan betul tingkap tu kan..selalu kat blog tedi , tedi akan snap pic kucing2 tedi kat tingkap tu..

Papa meow on July 20, 2010 at 9:45 PM said...

Salam, membaca dan melihat, tiba2 rasa rindu dan sayu...

larra on July 20, 2010 at 9:47 PM said...

sungguh berjasa dan sungguh tinggi nilai sentimentalnya..si kurap pun suke lepak situ ke

Watierman, rmanbkr on July 20, 2010 at 9:59 PM said...

Salam Dik..Akak jugak masih terkenang kan mereka....Akak faham apa yang kamu lalui..lately...kat Ground floor rumah Akak...ada 2 ekor anak kucing..jelmaan Dak Utih....jinak2 merpati....tapi ibu dia protective sangat....kalau Akak gi dekat dia dah marah!!!Terus tabah ya Dik!

Miss ... on July 20, 2010 at 10:13 PM said...

dak utih :(

Pinky Pixie on July 20, 2010 at 11:17 PM said...

tingkap yg mempunyai byk cerita tsembunyi ya.. =)

QieFLy si Dolce on July 20, 2010 at 11:27 PM said...

cerita yang tidak semua orang tahu akan dirinya....memori tercipta... :P

Entry terkini : SALE 70% Jualan gudang perfume branded dan cosmetics

meowwmania on July 21, 2010 at 7:02 AM said...

aah sama lah...tingkap kat bilik tu pon slalu jadi pintu kuar masuk utk si comel semua smpai kucing lain pon curik2 masuk huhuu

m.q on July 21, 2010 at 9:21 AM said...

tedi, boleh digazet sbg tingkap kenangan...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting