Thursday, July 22, 2010

18sx : BiLa KriS DayanTi BerciuM DenGan TemaN LeLakI Di HaDaPan warTawaN TanPa siLu. IsLam kE? BanGGanyA DiA....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:30 AM
Photobucket

Ini cerita Kris Dayanti bersama teman lelaki. Artis Indonesia berkawan baik dengan seorang artis yang ada di Malaysia. Eh! Maaf! Terkait pula.

Ikut juga cerita cintanya. Tragis juga di pihak isteri kepada teman lelakinya.

Malam ini baca satu akhbar atas talian. Terkejut dengan gambar yang tertera. Terkejut juga membaca laporannya. Manusia sudah semakin hilang rasa malu di khalayak. Tidak kiralah artis atau tidak. Jika Islam apatah lagi.

Tidak sanggup menepek gambar 18sx itu di sini. Tekan sini jika berminat untuk lihat.

Terima kasih.

Nota kakitanganku : Tidak pernah `comolot` dengan Dak Itam. He he he





24 kUs-kUs:

Un Phat Lee on July 21, 2010 at 11:04 PM said...

trylah.maybe rse wiskis tak sardin. XD

anis on July 21, 2010 at 11:04 PM said...

dh tgok gmbr dia...
fuh..memg brani betoi...hehe

a.z.r.i.n.a.03.07 on July 21, 2010 at 11:07 PM said...

tak tau nak cakap apa.


mabuk cinta agaknya.

LORD ZARA 札拉 on July 21, 2010 at 11:10 PM said...

weeeeee

princeduyong on July 21, 2010 at 11:12 PM said...

waaaa...berani berani...

KOPIAH BURUK

molmolla on July 21, 2010 at 11:18 PM said...

pulakkkkk! adeiii. ketok baru tahu diorang nih

Amieynna Amin on July 21, 2010 at 11:21 PM said...

weksss....
geli nye..
kalau wartawan tanya..
mesti die jawab..
"aku wanita biasa"..
hehe..

.::WaNiE::. on July 21, 2010 at 11:34 PM said...

pehh gilee

QieFLy si Dolce on July 21, 2010 at 11:45 PM said...

lebih elok jika KD bersama anang...kerna anang tahu menjaga KD dgn lebih baik...tapi kini lihatla pabila KD bersama pacar barunya raul...isk2...

Entry terkini : Emo Face Contest

ashie023 on July 21, 2010 at 11:55 PM said...

what the...

Faarihin on July 22, 2010 at 1:18 AM said...

ish2.. macam dah tak ada rasa malu aje kan..

ciK LyndaWawa igUana on July 22, 2010 at 2:31 AM said...

bodo kd tu...

Nur on July 22, 2010 at 5:44 AM said...

salam
itu sebab le aku dah kurang suka pada artis2 mcm ni.. lagi2 artis yang pakai tudung nampak jambul dan dada.. baik dibuka saja..

dlm islam tidak ada menyebut pakai tudung harus perlahan2...

ingatan utk aku juga...

LiNda on July 22, 2010 at 7:46 AM said...

hohohoh...

cium molot !
daring betul lah..

touya on July 22, 2010 at 7:52 AM said...

wat the fish ?

azuan on July 22, 2010 at 7:53 AM said...

ramai lagi la artis ikut buat lepas nie...huhu

atty's on July 22, 2010 at 7:54 AM said...

islam pada nama je..

Softtouch [Hanim] on July 22, 2010 at 8:52 AM said...

tah hape2 tah KD nie...ckp dah putus..berani gler dia cium..mmg giler..

aenareal on July 22, 2010 at 9:22 AM said...

tak reti malu nyer..

vote utk Ryan
http://aenareal.blogspot.com/2010/07/vote-for-fazreal-ryan.html

ejaMaria on July 22, 2010 at 9:46 AM said...

sengal!

Cik Siti on July 22, 2010 at 11:45 AM said...

huh...comolot?
ku ciom pipi je..
muheheheh

diraja22 on July 22, 2010 at 12:13 PM said...

syaitan bergembira..
dgn hasil usahanya..

Yatre Hayati on July 22, 2010 at 12:24 PM said...

uiksss....raul ni suami orang kan kalau tak silap. KD nak jadi Siti ker?? haih..

mar on July 22, 2010 at 11:39 PM said...

dah hilang pedoman,.mcm 2 la,.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting