Sunday, July 25, 2010

yaSSin sEnariO PuLa Di DakwA PosiTiF DaDaH : TiDak PernaH Serik!

Photobucket

Dia ahli kumpulan Senario lagi ke? Tidak rasanya. Sudah bergerak secara solo. Pernah ada kes dadah beberapa tahun yang lalu. Lepas itu senyap. Muka dia pun sudah jarang keluar tele*isyen.

Beliau di tahan pada awal pagi tadi dan di dapati positif dadah jenis ganja!Pengurusnya pun 2x5 dan di dapati positif dadah jenis ketamin.

Macam-macam dunia hiburan ini! :))

Takziah ya Yassin. Sendiri cari pasal!

Gambar dan sumber berita di sini.

Nota kakitanganku : Susah bila sudah jadi seseorang yang di kenali.






11 comments:

aNiSa hANg tUaH said...

huh..
kes yg same lagiii
aduh..tak pernah serik
:(

Un Phat Lee said...

yassin2.gua dah lah minat lu dulu.haisyh.

Miro Slav said...

huh..ingatkan apek..yassin ka

hans said...

yassin ni memang dari dulu lagi cam nih

P/S : Kenapew Waks Niew? Shayer Tak Sukew Law!

redNing said...

hampehhhhhhhhhhhh

::AnEp:: said...

hmm..
x abis2 ngn dadah tu..

QieFLy si Dolce said...

kalau si yassin ni mmg dari dulu lagi aku suspek amik dadah...coz kurus semacam je huhuhu

Entry terkini : Hudson Indonesia mencari bakat 2 rupa 2 karektor

molmolla said...

tak sudah2~ emmmm!

FarhanaDr said...

Tadi sedutan berita tak kuar pon muka dia.. Huhu..

Softtouch [Hanim] said...

lagi kene tahan..mmg xserik..sudah2 lah tu yassin..

m.q said...

huhuhu..masa dgr berita tu
aku igtkan apek yg kene tagkap lg sekali
ropanya yasin
haishhh..tak serik2 yer..