Sunday, July 25, 2010

yaSSin sEnariO PuLa Di DakwA PosiTiF DaDaH : TiDak PernaH Serik!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:30 PM
Photobucket

Dia ahli kumpulan Senario lagi ke? Tidak rasanya. Sudah bergerak secara solo. Pernah ada kes dadah beberapa tahun yang lalu. Lepas itu senyap. Muka dia pun sudah jarang keluar tele*isyen.

Beliau di tahan pada awal pagi tadi dan di dapati positif dadah jenis ganja!Pengurusnya pun 2x5 dan di dapati positif dadah jenis ketamin.

Macam-macam dunia hiburan ini! :))

Takziah ya Yassin. Sendiri cari pasal!

Gambar dan sumber berita di sini.

Nota kakitanganku : Susah bila sudah jadi seseorang yang di kenali.






11 kUs-kUs:

aNiSa hANg tUaH on July 25, 2010 at 4:15 PM said...

huh..
kes yg same lagiii
aduh..tak pernah serik
:(

Un Phat Lee on July 25, 2010 at 4:20 PM said...

yassin2.gua dah lah minat lu dulu.haisyh.

Miro Slav on July 25, 2010 at 4:23 PM said...

huh..ingatkan apek..yassin ka

hans on July 25, 2010 at 4:34 PM said...

yassin ni memang dari dulu lagi cam nih

P/S : Kenapew Waks Niew? Shayer Tak Sukew Law!

redNing on July 25, 2010 at 4:37 PM said...

hampehhhhhhhhhhhh

::AnEp:: on July 25, 2010 at 5:06 PM said...

hmm..
x abis2 ngn dadah tu..

QieFLy si Dolce on July 25, 2010 at 5:09 PM said...

kalau si yassin ni mmg dari dulu lagi aku suspek amik dadah...coz kurus semacam je huhuhu

Entry terkini : Hudson Indonesia mencari bakat 2 rupa 2 karektor

molmolla on July 25, 2010 at 6:32 PM said...

tak sudah2~ emmmm!

FarhanaDr on July 25, 2010 at 6:36 PM said...

Tadi sedutan berita tak kuar pon muka dia.. Huhu..

Softtouch [Hanim] on July 25, 2010 at 9:53 PM said...

lagi kene tahan..mmg xserik..sudah2 lah tu yassin..

m.q on July 26, 2010 at 7:42 AM said...

huhuhu..masa dgr berita tu
aku igtkan apek yg kene tagkap lg sekali
ropanya yasin
haishhh..tak serik2 yer..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting