Tuesday, July 20, 2010

SeLasa yanG uuukkkK UuuUukk!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:45 AM
Selasa. Hari Selasa.

Subuh-subuh lagi sudah keluar masuk tandas. Apalah nasib kerana terpaksa berumahtangga di tandas setelah 2-3 hari tidak menjenguk ke sana.

Oh! Perlu makan banyak `Payafa`.





14 kUs-kUs:

Miss ... on July 20, 2010 at 7:50 AM said...

a'ah papaya bagus x pun pisang pun ok hehe

Cik Shiqa on July 20, 2010 at 7:57 AM said...

hehehe sekali sekala melepak kat sna plak..

ikan emas on July 20, 2010 at 8:01 AM said...

ok apa !

tu tips nak kurus !!

relevan on July 20, 2010 at 8:10 AM said...

Kenapa tidak masuk setiap hari..?

m.q on July 20, 2010 at 8:12 AM said...

kena minum air byk2 tedi
minimum 2lit sehari
hehehe

Watierman, rmanbkr on July 20, 2010 at 8:23 AM said...

Salam Dik.....la lama Akak tak buka blog...tiba2 jer dapat berita Adik tak sihat pulak...siannnya.....jaga kesihatan ya....minum air banyak2 tau....!Hari tu masa gi Melaka...area Dataran Pahlawan si Reena sibuk mencari kalau2 Untie Tedi dia ada kat area tu...sekejap2.... dia sebut...Untie Tedi....manalah tahu kalau2 ada orang nak mengaku...hahaha...macam2 hal dengan budak tu....dia dapat ole2 "Baby Alive"....kenangan beli di Mahkota Parade~!

Jard The Great on July 20, 2010 at 8:29 AM said...

sakit perut ek? bukan sengugut kan?

Softtouch [Hanim] on July 20, 2010 at 8:38 AM said...

payafa?mmg elok untuk proses perkumuhan selain pisang...

POSH76 on July 20, 2010 at 8:41 AM said...

mmg dia cuci betul perut tu hehe

a.z.r.i.n.a.03.07 on July 20, 2010 at 8:58 AM said...

Mau merah padam muka tu Ted !..hehehe

deena awanis on July 20, 2010 at 9:25 AM said...

uiitt..uuccuukk!!huhu

syaf on July 20, 2010 at 10:08 AM said...

berak berak & terus berak...gagagga

wangi x???gagagag

.::WaNiE::. on July 20, 2010 at 10:50 AM said...

betul betul

papaya mmg bagus

kella on July 20, 2010 at 12:32 PM said...

astaga!! hehehehe

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting