Friday, July 30, 2010

Mia Sara DaLam FiLem Nur KasIh : MesTi TonTon Di PawaGaM :))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:30 PM
Photobucket


Pelakon cilik yang popular dalam drama bersiri Adamaya telah berlakon pula dalam Filem Nur Kasih. Wah! Pasti meletup filem ini di pawagam. :))

Di jangka tayangannya akan berada di pawagam sekitar Mac tahun hadapan. Selain di Malaysia pengambaran juga di adakan di Jordan. Siap naik unta lagi. He he he.. Filem ini penyambungannya bermula dalam 8 tahun kemudian sehingga kisah mereka 30 hingga 40 tahun berikutnya. Maknanya Mia Sara yang comel lote ini akan ada watak orang dewasa. :))

InsyaAllah, panjang umur bolehlah layan filem ini di pawagam. Pasti meriah sebab rasanya peminat Mia Sara yang akan berpusu-pusu dahulu. Ekekekekeke..

Nota kakitanganku : Lama tidak jejak ke panggung. :)







Align Center

11 kUs-kUs:

sarah shafie on July 30, 2010 at 9:08 PM said...

nk tgk la..tp lmbt lg..entah hdup entah mati..

she on July 30, 2010 at 9:09 PM said...

mia sara comei

elmo blurb on July 30, 2010 at 9:16 PM said...

masa kecik2 dia sangat gemuk dan chubby !!
skang memang comey gile ahh.. sejuk mak ngandungkan die... :)


hai hai hai salam kenalan.. nama saya elmo.. :)

deena awanis on July 30, 2010 at 9:21 PM said...

si comel tu dah jadi fenomena macam haziq tu..orang pergi ke panggung sebab nak tengok dia..how lucky their parents are..

aNiSa hANg tUaH on July 30, 2010 at 9:23 PM said...

eeeeyeyeye
si comel nii
kite suke dieee

mier@merr on July 30, 2010 at 9:36 PM said...

wah...akan ditonton!

Ery Farieha on July 30, 2010 at 9:45 PM said...

pasti!
;)

sHaiRA haIFA on July 30, 2010 at 9:58 PM said...

wah aku ku jejak kaki d pawagam..

LiNda on July 30, 2010 at 10:40 PM said...

Kalaulah di pantai timur ada pawagam .. huhuuu

fndrocka on July 30, 2010 at 11:31 PM said...

filem ni tahun depan baru kluar..lama lagi tuuuu

IntanBerlian on July 31, 2010 at 2:37 AM said...

huhu adik ni memang comel.mula2 dia tak reti sngt.tapi lama2...wah comel gila//petah.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting