Monday, July 12, 2010

Tom My StarZ LG Di PuKuL : Ini BuKan PasaL Tom ToM BaK okeY?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:45 PM
Photobucket

Sumber gambar dan berita di sini.

Macam tidak logik saja dia ini. Menumpangkan rakan lelaki dan isteri di rumahnya. Baiknya hati dia menumpang rakan lelaki yang bukan muhrim. Baiknya hati isteri kepada rakan lelaki dia yang sudi tinggal sebumbung. Aku fikir positif.

Kalau aku di tempat isteri rakan lelaki tersebut aku akan cakap 'Apa hal pula aku kena tinggal sebumbung dengan rakan perempuan kau?'

Wah! Ganas soalan aku!

Aku pun tidak kenal sangat Tom ini. Kalau TomTtom Bak aku arif sangatlah.

Hik hik hik.

Nota kakitanganku : Di dunia bolehlah kau putar belit cerita. Di Padang Masyar nanti mahu sembunyi di mana?










18 kUs-kUs:

Angah on July 12, 2010 at 12:18 PM said...

pulak dah...buat baik pon kena pukul eheh...

Miss Izah Mohamed on July 12, 2010 at 12:21 PM said...

haish.. xpaham tol kes dak tom ni..

Dee on July 12, 2010 at 12:24 PM said...

tengahari keluar melodi..petang dh kena pukul..nasib2..

makdara TERDIVA on July 12, 2010 at 12:24 PM said...

uitt..kalah citer tom cruise camne..haha!

syaf on July 12, 2010 at 12:26 PM said...

sape yg pukul die???cis nk bace jap
dah ler aku minat ngan tom ni..sore die best giler..

Kak Anie on July 12, 2010 at 12:27 PM said...

Pernah terbaca ttg gossip Tom yang dikatakan memukul isteri teman lelakinya dan melakukan perkara sumbang di depan isteri teman lelakinya itu di blog Nara...tapi kebenaran gossip itu tidak dpt disahkan...

Macam2 dunia artis ni sekarang ye...

Dah macam Hollywood..

deatH_luVer on July 12, 2010 at 12:29 PM said...

seriyes aku tak kenal tom neh..
ingatkan tom neh lelaki..
:)

itafukada on July 12, 2010 at 12:31 PM said...

eh semlm ade kisah dlm melodi psl si tom ni. kisah tom n jerry lg best aku rs.huhu..xtaula betul ke x.tp smlm pasangan tu menafikan psl tom ni.tp aku tgk rupa tom ni x semenggah je.adoyai..judge a book by its cover sumtimes.huhu..

Fatin Aliyya on July 12, 2010 at 12:36 PM said...

enthlah mcm2 citera direka sbb nk perthnksn diri.mcm lidah ular

fikaryna on July 12, 2010 at 12:38 PM said...

alasan x masuk akal!

dotblogspotdotkom on July 12, 2010 at 12:50 PM said...

pakcik rasa... tom nih kenan TOM N JERRY tu la... huhuhu

..nOj.. on July 12, 2010 at 1:11 PM said...

aku tak tau langsung cite ni. apekah?

Salmia on July 12, 2010 at 1:55 PM said...

tak tau yg mana betul.

ejdeejasmi on July 12, 2010 at 2:49 PM said...

uhuhuhu tunggu jea la sapa yg btol..tgok cite macam di reka2..adoi poning dunia artis sekarang...

Nur Su'aidah on July 12, 2010 at 2:49 PM said...

kan dah kena pukul~ adeiiii!

MyaFiza on July 12, 2010 at 3:36 PM said...

apekah citer ni? sape suruh tumpangkan rakan lelaki kt umah. kan dah kena...

Rara Nasiha on July 12, 2010 at 4:19 PM said...

mcm pelik je.

relevan on July 12, 2010 at 5:04 PM said...

Tom ni siapa pula yer?..artis baru ke..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting