Friday, July 16, 2010

DokTor Di rEmaN 2 Hari kEraNa mEnCuri ToPi KeLeDar PoLis : aPakaH MoTiFnyA Dia MencurI? LucuLah!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:30 AM
Alahai. Rasa lucu pula dengan kandungan berita yang di baca di HarianMetro atas talian pagi tadi.

Doktor perubatan tersebut mencuri topi keledar polis yang mengiringi isteri saspek ketika polis berkenaan berhenti di Pejabat Pos.

Sebelum itu Doktor tersebut hadir ke mahkamah untuk menandatangani Bon berkelakuan baik kerana mengasari isterinya.

Mungkin dia marah sebab polis tersebut mengiringi isterinya balik atau apa, aku tidak tahu. Tapi tindakannya mencuri topi keledar itu dan menyorokkannya di dalam kereta macam lucu aku rasa.

Hanya dia yang tahu apa motifnya dia berkelakuan begitu.

Berita lanjut di sini.

Selamat hari Jumaat semua.

Nota kakitanganku : Pagi-pagi sudah senyum.





19 kUs-kUs:

Softtouch [Hanim] on July 16, 2010 at 10:17 AM said...

anggap saje dia peminat mengumpul helmet..he he he

NARDtheNERD on July 16, 2010 at 10:28 AM said...

eh. comell nye. helmet pun curi. teehehe~

makdara TERDIVA on July 16, 2010 at 10:32 AM said...

itulah dia disebalik sisi serius seorang profesional :)

zns on July 16, 2010 at 10:34 AM said...

dia peminat polis tu kot..lawak jugak tapinya...

princeduyong on July 16, 2010 at 10:38 AM said...

dia nak uji polis tu...

CANTIK ANGGUN MENAWAN

Zareda Norman on July 16, 2010 at 10:43 AM said...

doktor tu berada di luar kawalan kewarasan dia berfikir lah tu

.::WaNiE::. on July 16, 2010 at 10:55 AM said...

aduh mcm2

hans on July 16, 2010 at 10:59 AM said...

hahaha
macam budak2 sekolah yg tak puas hati plak perangai dia kan
curi pastu sorok
haha

nuraarin-life on July 16, 2010 at 11:10 AM said...

dia nak bawa balik pas2 luku2 topi tue rasa cam luku kepala tuannya kut, hahaha kelakar sbb berita macam nie pun masuk paper

Dee on July 16, 2010 at 11:16 AM said...

nak buat collection peribadi kot..hehehe..

JMR on July 16, 2010 at 11:18 AM said...

bayangkn nek kapcai pakai helmet, takke macho tu, kat kedai motor takde maa..kt buku lg la takde!

Hazzy Ishak on July 16, 2010 at 11:44 AM said...

hazzy dgr kat flyfm, sebenarnya isteri dia takut dgn suami, dia suruh polis follow dia dari belakang. pastu polis tu singgah sekejap kat satu tempat (pejabat pos kalau tak silap) kat situ lah laki tu curi helmet. dia curi supaya polis tu tak ikut isteri dia lagi...

Misz Pinkie Winkie on July 16, 2010 at 11:46 AM said...

tedi.
lin rasa sbb cantik dan teruja.
helmet polis mahal woo.
tapie doktor tue kaya takkan dia curi n jual.
ntahla...mungkin polis tue pnah curik helmet dia dulu.
huhu

kella on July 16, 2010 at 11:51 AM said...

hehehe.. baguslah.. pagi pagi jumaat sudah senyum.. :)

ejdeejasmi on July 16, 2010 at 11:57 AM said...

emi rasa mesti dia nk bals dendam ni..t polis tu balik tak pakai helmet dia lak saman polis tue..kuikuikui

beautiful_rose on July 16, 2010 at 12:07 PM said...

pelik...
apa motif dia buat begitu ya?

deena awanis on July 16, 2010 at 12:17 PM said...

dia pinjam je kot tu..nak amek gambor!!hikhik

aNiSa hANg tUaH on July 16, 2010 at 12:22 PM said...

buat malu jee
hehehe

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on July 16, 2010 at 2:02 PM said...

dia buat lawak hari jumaat hikhik

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting