Thursday, July 15, 2010

BaDrul MuHayAt PukuL SemULa IsTeri : meRamPas sEmuLa wanG yanG sePatuTnya Di Bayar kEPaDa isTeri. PerEmPuan cEPaT Cair Dan LeLaki TiDak PernaH SeriK?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:15 AM
Photobucket

Gambar di ambil dari 'entry' Bila Badrul Muhayat Berpegangan Tangan Dengan Isteri.

Dia tidak pernah serik dengan perbuatannya memukul isteri.

Si isteri pula asyik memaafkan kesalahan suami.

Kalau kali ini memaafkan lagi, bolehlah iktiraf isteri dia sebagai 'Isteri Paling Mithali'. Kebal dengan pukulan dan kesakitan. Mahu juga aku tuntut ilmu sebagai persediaan. Ha ha ha ha.

Sumber berita di sini.

Nota kakitanganku : Orang yang kaki pukul ini , elok sumbat sahaja dia dalam penjara!!






17 kUs-kUs:

POSH76 on July 15, 2010 at 10:06 AM said...

isteri dia mmg solehah....tapi sygkan laki pun agak2 laa....huhu

iva saionji on July 15, 2010 at 10:21 AM said...

org kaki pukul ni setakat sumbat penjara pon xguna jugak...kuar nak bals dendam je kejenya nanti..org camne potong je kaki dan tangan..biar kudung...baru dia tau nikmat ada kaki n tangan...Allah dah kurniakan anugerah pon xreti nak hargai....

Aini on July 15, 2010 at 10:25 AM said...

benci gila... eeeeeeee..geram tul. kesian betul dpt laki cam ni

JMR on July 15, 2010 at 10:31 AM said...

owh..pe brg blasah pmpuan..hehe..sian gk..nauzubillah la..

.::WaNiE::. on July 15, 2010 at 10:43 AM said...

huhuhuhu

kenapa pukul perempuan

nuraarin-life on July 15, 2010 at 10:56 AM said...

tak jadi pd kita, kita tak tahu tapi pada aarin, kalaus suami yg naik tangan pd isteri nie tak patut dimaafkan

Softtouch [Hanim] on July 15, 2010 at 10:58 AM said...

kene pukul lagi?kalu xserik xtaulah...

Misz Pinkie Winkie on July 15, 2010 at 11:19 AM said...

a'ah lah tedi.
kebal betol pompuan nie.
lepas tue masuk tv, melodi cakap kena pukol lagie.
haih..bosaannnn.

velasrizal on July 15, 2010 at 11:28 AM said...

mcm perangai artis zaman ni...

Ben Nyah Pesaing Ben Ashaari ?

zns on July 15, 2010 at 11:33 AM said...

mmm...siannya kat wife dia...susah nak cakap hal macam ini..

relevan on July 15, 2010 at 11:34 AM said...

Sayangkan bini tangan tangankan..!

Angah on July 15, 2010 at 11:45 AM said...

Hati dan perassan maanusia milik Allah...Subhanallah...berikan lah pasangan ini keberkatan hidup

Nurhayati on July 15, 2010 at 11:49 AM said...

huh!

ejdeejasmi on July 15, 2010 at 11:55 AM said...

isteri dia yg tak leh idup tanpa dia sebenarnya...isk2..kalau syg pun agak2 la kan..ni syg melayang

Alimaz-Kembara Terasing on July 15, 2010 at 11:58 AM said...

salam....org macam ni patut terajang jer.... dayus badrul muhayat ni....

makdara TERDIVA on July 15, 2010 at 12:45 PM said...

sayang tak kena pada tempatnye..memang salute la kat bini dia sebab kebal! haha!

deatH_luVer on July 15, 2010 at 12:45 PM said...

hmm..susah nak ckp..sebab tak kene kat diri sendiri..
mebi kasih sayang dia terlebeh2 buat suami dia..
perempuan kan..
haiks..
ontah la..
yang menanggung dorang..
kita tak rase pe yang ada dalam hati dorang..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting