Sunday, July 11, 2010

18sx :aksI-aksI aTas kaTiL. JanGan TerPenGaruh!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:25 PM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Harap kamu tidak terpengaruh dengan aksi ini dan turut sama melakukannya.

Sekian, terima kasih.

Nota kakitanganku : Tapi selalu tewas. Terpengaruh juga bila sudah sampai masanya.





19 kUs-kUs:

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil on July 11, 2010 at 9:51 AM said...

Huh!!! Cik Tedi.. IbuAqil baru tgk ni pun dah rasa nak TERPENGARUH jerk.. Huhuhuhu

Miss ... on July 11, 2010 at 9:55 AM said...

ekeke kucing aku dulu suka tido terlentang lagi la seksi bayangkan hehe

saya_arief on July 11, 2010 at 10:07 AM said...

waaa..
sungguh menggoda.

joegrimjow on July 11, 2010 at 10:13 AM said...

kenapa sangat comel?

Snowwhite Zone on July 11, 2010 at 10:17 AM said...

huk olooooo... dia ni.. wehhh jg tido gitu, geram tgk laa

m4rilyn on July 11, 2010 at 10:22 AM said...

cam best je nie..oopsss xboleh sbb sedang tunggu call dari meowmania! kami akan bsama2 ke rumah papameow

AiZ on July 11, 2010 at 10:33 AM said...

im sorry.. aiz dah terpengaruh.. =__=" boleh kirim salam kat kuceng tu... kata kat die.. "kau nak kene gulai?" hehe ^__^




Aiz latest entry
Bahaya di tempat yang ade WiFi
jana wang yang terbaru blogger
Kehebatan iklan pada minda kita
Facebook vs blogger



ingin buat link seperti ini juga? Klik disini

azuan on July 11, 2010 at 10:38 AM said...

biasa dah buat gaya camnie wakaka...

AiZ on July 11, 2010 at 10:53 AM said...

haha. ^__^ just like my cat.. ^__^



Aiz latest entry
Bahaya di tempat yang ade WiFi
jana wang yang terbaru blogger
Kehebatan iklan pada minda kita
Facebook vs blogger



ingin buat link seperti ini juga? Klik disini

FarHa on July 11, 2010 at 11:05 AM said...

waaaa comel kucingg aku suke!! hekhek

Yunus Badawi on July 11, 2010 at 11:19 AM said...

Ingat ada Peterporn sekali hahaha

AiZ on July 11, 2010 at 11:19 AM said...

hahaha.. ganas... catporn pun takde..




Aiz latest entry
Bahaya di tempat yang ade WiFi
jana wang yang terbaru blogger
Kehebatan iklan pada minda kita
Facebook vs blogger



ingin buat link seperti ini juga? Klik disini

suhaisweet on July 11, 2010 at 11:33 AM said...

Dropping here..Very nice friend..My special for u.. Check it Out!

bUdAk kEnTaNg on July 11, 2010 at 12:41 PM said...

warghhhhh.... caterporn...
ehe

AiZ on July 11, 2010 at 12:42 PM said...

gagaga.. ^__^




Aiz latest entry
Bahaya di tempat yang ade WiFi
jana wang yang terbaru blogger
Kehebatan iklan pada minda kita
Facebook vs blogger



ingin buat link seperti ini juga? Klik disini

Nerzhul on July 11, 2010 at 12:55 PM said...

tu nak tiru perangai shironeka la tu. hahahaa

cik paro on July 11, 2010 at 1:27 PM said...

alalalalala...
comelnya..
nak join tidur boleh???

ciK LyndaWawa igUana on July 12, 2010 at 12:21 AM said...

gud nite...=)

N@zihah on July 14, 2010 at 11:29 AM said...

Aouwww...choommmmelllnyaaa..
hidung dan mulut dia bersih,mesti TeDi rajin bersihkan dan jaga kesihatan dia. sangat cantik,ditambah lagi dengan rantai kat leher dia tu..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting