Wednesday, July 21, 2010

SinDir RaBu : 4 JuTa rakyaT MaLaysiA keTaGih rOkOk!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:10 AM
Photobucket

Awak,
jangan lupa beli suratkhabar hari ini. Ada cerita pasal awak. Tidak percaya. Tengok pautan ini. 4 juta orang ketagih merokok. Awak ada dalam 4 juta orang itu.

Baca perenggan keempat. Sekunder itu saya okey?

Jadi,
tidak reti-reti lagi mahu berhenti.

Sekian, harap maklum dan terima kasih atas perhatian.

Nota kakitangaku : Bakar muncung!






22 kUs-kUs:

Ms.Lilies on July 21, 2010 at 7:46 AM said...

hangus muncung ko tedi kalo kena bako hehehehe

Mohd Ridhwan on July 21, 2010 at 7:50 AM said...

dlm proses berenti rokok..hehe

Puan Ninie on July 21, 2010 at 7:53 AM said...

owhh tidak..kena bg cik abg saya baca nie..hehehe

take care teddy...
ujan je di sini dari semalam..kamu sehat?

PAP on July 21, 2010 at 8:09 AM said...

aku bangga aku tidak hisap rokok.

katakan tidak pada rokok.

katakanlah wahai kawanku.

katakanlah....

mama affan on July 21, 2010 at 8:11 AM said...

mau panjangkan ingatan ni pada si dia..

Unknown on July 21, 2010 at 8:12 AM said...

hahaha..ruginya hidup dan bazirnya wang...kalu buat utk haji kan banyak kali boleh gi..haha
Post baru:Ini baru mukaddimah aje

kalau free,singgah la..kita berkongsi manfaat...Amiinn~

Nerzhul on July 21, 2010 at 8:26 AM said...

takde kaitan. takpayah beli surat khabar.....eh! memang tak penah beli pun hahahaha

Unknown on July 21, 2010 at 8:27 AM said...

katakan xnak pada rokok :D

my recent post:
JOM LAYAN ANIME CRAZY!

Unknown on July 21, 2010 at 8:42 AM said...

ubat benti merokok pon dah byk skang nih...

Dina Zakaria on July 21, 2010 at 8:45 AM said...

dah ler busuk..x tau laa aku apa yang best sangat rokok tuh..

tapi aku paling bengang kalo tengok perempuan mengandung smoking..rasa cam nk sumbat jer rokok lam mulut dia!!nak bunuh/rosakkan diri, pergi r sorang2..yang nak babitkan baby ko skali pehal??B.O.D.O.H betul!!!

bajet cool n modern stylo mylo laah tu..HISSHHHHH!!!gerammmmm!!!

Purpleheart on July 21, 2010 at 9:14 AM said...

empat juta?? kalo la sejuta orang tak beli rokok..banyak tul duit boleh saving..

Softtouch [Hanim] on July 21, 2010 at 9:17 AM said...

asben sy pun tergolong dalam 4 juta itu...sy harap dia boleh brenti merokok satu hari nnti...

Hazzy Ishak on July 21, 2010 at 9:34 AM said...

kenapa la masih ramai lagi merokok padahal dah tahu kesan buruk rokok tu.ishkkk

PCL on July 21, 2010 at 9:44 AM said...

aku tak termasuk dlm golongan tu...
meh sini aku nk ajar korang berenti merokok.

Watierman on July 21, 2010 at 9:44 AM said...

Salam Dik....dah lebih 21 tahun Akak kawin....bukannya Abg tak tahu baca paper.....malaslah nak cari gara-gara...dengan dia....moga satu hari nanti Allah buka pintu hatinya untuk berhenti merokok...Amin!

Anonymous said...

alhamdulillah...aku x merokok

JMR on July 21, 2010 at 9:50 AM said...

seb baik sy tak termasuk dlm 4juta tu..~

Eye_nee on July 21, 2010 at 9:51 AM said...

Alhamdulillah..Mr suami tidak termsuk dlm 4 juta tu....

attyfir on July 21, 2010 at 9:52 AM said...

bagus artikel..nie kasi kat laki den..

Relevan on July 21, 2010 at 10:51 AM said...

Saya tidak termasuk dalam 4 juta itu..

Anonymous said...

dasyatla sape2 yg masuh dlm statistik ni..marilah kita jeles beramai2..haha

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on July 21, 2010 at 12:34 PM said...

walaupun kat kotak rokok tu ada gmbar2 yg ngeri tp mereka2 masih lagi gemarkan rokok termasukla laki aku :(

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting