Sunday, July 18, 2010

BersiDai Di CermiN TinGkaP! KaLau akU ToLak, PasTi TerGoLek!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:14 AM
Photobucket

Photobucket

Aku : Wah! Matahari sudah terpacak, sedap saja kau layan mata ya?

Si Garfield : Kau nak sambung tidur cakap je lah Bos! Tak payah perli-perli aku!

Nota kakitanganku : Ahad! ErhMmmm...






11 kUs-kUs:

sI tEDI on July 18, 2010 at 10:12 AM said...
This comment has been removed by the author.
starzieti on July 18, 2010 at 10:26 AM said...

lenanya die tido..

~aSHa~ on July 18, 2010 at 10:35 AM said...

jom tido...

azuan on July 18, 2010 at 11:00 AM said...

baru bangun..hehe

reha said...

akak.. dia lak ganti dak kimo suka besidai kat tingkap kan :)) akak :(( xmo ar bg dia kat org :(( akak jaga ar dia :((

Softtouch [Hanim] on July 18, 2010 at 12:44 PM said...

Ahad mmd sesuai utk rehat2..jeles oo tgk dia duk bersidai kat tingkap sbb sy kene buat keje umah..he he hr

PinQib on July 18, 2010 at 3:56 PM said...

x sngka leh cakap garfirl ni.. hehe

Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Wo ai ni♥

Miss ... on July 18, 2010 at 6:07 PM said...

comel bangat hahaha

ciK LyndaWawa igUana on July 18, 2010 at 6:24 PM said...

haahlaa..ahad..memanglaa....hehehe

m.q on July 19, 2010 at 8:09 AM said...

si garfield memahami ko..
heheheh

b i n t a n g on July 19, 2010 at 9:26 PM said...

alolo...comelnyeeeeeeee >.<
geram tengok.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting