Friday, July 23, 2010

NamakU aisyAh...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:21 AM
Pintu bilik dibuka dengan kuat dan mengejutkan sepasang suami isteri yang sedang tidur nyeyak... Seorang lelaki dengan wajah garang mengacukan senjata tajam ke arah si isteri....

Perompak : "Sebelum kamu mati kubunuh, sebutkan namamu!"
Isteri : "Na... nama sa... saya... Aisyah"
Perompak : "Aisyah? nampaknya sama dengan nama ibuku. Aku tidak boleh membunuhmu," lalu dia mendekati si suami dan sambil mengacukan senjatanya ia berkata,

Perompak : "Sebutkan namamu. Aku mesti tahu nama setiap orang yang menjadi korbanku."
Suami : "Namaku Irwan.. tapi.... semua orang memanggilku Aisyah...."

Nota kakitanganku : Dan..dan.. mengaku Aisyah!! Ha ha ha..






11 kUs-kUs:

Aqma eUcaLypTus GurL on July 23, 2010 at 12:24 AM said...

huhu. lucu lah. dan2 ngaku dia aisyah. auw..

QieFLy si Dolce on July 23, 2010 at 12:37 AM said...

hahahah dan dan je...nama saya irwan tapi semua memanggilku aisyah gelak guling2....kita baru je post entry lawak gak kak tedi...

Entry terkini : cerita lawak : Dendam Si Ibu Mertua

~aSHa~ on July 23, 2010 at 12:42 AM said...

ahahaha cite lucu sebelum tido...

My MiRa on July 23, 2010 at 1:20 AM said...

haha tak boleh bla orang tu.....

Linglung on July 23, 2010 at 2:24 AM said...

hahahahaha...jantan nama aishah..xboleh blah lawak ni..haha

meowwmania on July 23, 2010 at 6:40 AM said...

hahhahahahah...

ckp ler Ahmad Aisyah ke kann

white rose on July 23, 2010 at 6:53 AM said...

nama anak buahku aisyah...

hahahaha...

john bert on July 23, 2010 at 7:49 AM said...

hye. aku john bert. panggil aku aisyah.

relevan on July 23, 2010 at 7:55 AM said...

Hai Aisyah..wakaka!

Yatre Hayati on July 23, 2010 at 9:46 AM said...

nak elak kena bunuh aisyah pun aisyah la kan !

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on July 23, 2010 at 2:12 PM said...

hahaha, nama ai mayok

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting