Friday, July 30, 2010

NuFFnanG, sayA suDah TeBus PenDaPaTan sayA yanG BerJumLah Dot Dot iTu, siLa HanTar Cek sEBeLum rayA oKey? sayA MaHu BeLi MercuN! OpPpSSs!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:33 PM
Photobucket

Penebusan kali ke dua. Kali pertama dan amaunnya di sini. Penebusan kali kedua adalah jumlah yang di kumpulkan selama 5 bulan. Alhamdulillah.

Syukur!! Syukur! Amaun yang di damba sudah ke meter. Jadi dengan senang hati boleh klik butang tebus dan tunggu cek sampai dengan sabar di rumah.

Jumlahnya?
Tidak banyak macam orang lain. Tapi syukur. Siapa mahu bagikan amaun begini jika kita berusaha mencari tips dan bekerja menghasilkan entry untuk tatapan pembaca?

Photobucket

Alhamdulillah.

Say `cheseee`.

Senyum!

Nota kakitanganku : Untuk beli tepung buat kuih raya bukan mercun. Oh! Duit raya juga!! :)) Eekkekekeke..





25 kUs-kUs:

Miss Izah Mohamed on July 30, 2010 at 4:03 PM said...

wah.. boleh belanje saye.. hik2

blueCITY® on July 30, 2010 at 4:05 PM said...

salam,

nak tebus juga lah sebelum raya
leh wat duit minyak balik kpg
lalalla...

semoga terus di permurahkan rezeki dan diberkati allah swt selalu, amin

lupie on July 30, 2010 at 4:06 PM said...

wow!!!!!!!

you rock gal! :) congrats!

ejaMaria on July 30, 2010 at 4:09 PM said...

huhuhu... bile la nak dpt duit raya cam nih? :(

Softtouch [Hanim] on July 30, 2010 at 4:13 PM said...

Alhamdulillah..oklah tu tedi..saya punya 3.75 hinggit jer..he he he

Along25 on July 30, 2010 at 4:14 PM said...

wah! bestnyer tediiii!!!!

starzieti on July 30, 2010 at 4:16 PM said...

bnyaknyer..congrats ! ;)

Dee on July 30, 2010 at 4:17 PM said...

wow..dkt 4 ratus tuh..sy setahun lebih baru dpt seratus..huhuhu..

..nOj.. on July 30, 2010 at 4:17 PM said...

cik tedi klik cashout arini ke? aku klik ari senin aritu. tak tau la sempat ke tak nk dpt b4 raye ni. hopefully sempat la kan.

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil on July 30, 2010 at 4:21 PM said...

Yey! Yey! Cik tEdI leh lah bg Aqil wit raya erkkk ;oD

velasrizal on July 30, 2010 at 4:35 PM said...

wah byknya duit raya u..

Pendidikan Percuma Untuk Kakitangan Kerajaan ?

Amieynna Amin on July 30, 2010 at 4:40 PM said...

WOW..
bestnye tedi..
saya nak jadi mcm awk la..
tp mcm jauh je lagi ...
hehe

FarHa on July 30, 2010 at 4:45 PM said...

wahh leh belnje nih...
bile laa sy ak rase duit sebanyak tu?? sob3..sabo je laa hehe

Salmia on July 30, 2010 at 4:57 PM said...

wah... jelesnya aku tgk!
skali buffered dpt 45 hengget?
aku punya 2-3 hengget je. huhuhuhu

Jard The Great on July 30, 2010 at 4:58 PM said...

hehe.. buatla entri kenapa setia dgn nuffnang..

Salmia on July 30, 2010 at 4:58 PM said...

sempat lg ka? tgk2 nnt bank banyak tutup awal. hahaha (dengki)

[s][u][e][h][a][n][n] on July 30, 2010 at 5:18 PM said...

argggghhhhh cemburunya !

sarah shafie on July 30, 2010 at 5:45 PM said...

wow..masyuklah rye ni..

ira aje on July 30, 2010 at 6:12 PM said...

perghhh.terbaek tuh.jeles nye~
sonok btol kn =))

Ery Farieha on July 30, 2010 at 7:47 PM said...

blanje la tedi
dpt tedi bear pon ok
ngeh3

Azuan on July 30, 2010 at 8:04 PM said...

wah banyak betul tue..hihi

zeqzeq on July 30, 2010 at 8:56 PM said...

wwoo banyknya..

~** PROFFY **~ on July 30, 2010 at 9:17 PM said...

bestnye TEDI.. aku baru tebus bulan lepas.. skarang sedang tunggu.. untuk bayar bill jalur lebar aku.. :(

untuk raya nak tebus jugak la bulan tgh bulan depan.. :) boleh beli kuih raya 2 3 balang :)


kekekeke

Chika on July 31, 2010 at 12:09 AM said...

Bestnye..... dak itam ngan dak kurap dpt baju raya tak? huhuhu

Raihanna on July 31, 2010 at 1:40 PM said...

wah... leh la belaja rai baju raya sepasang... hehehe =)

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting