Saturday, July 17, 2010

MayA KariN berceraI TaLak saTu. TakziaH!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:37 AM
Photobucket

Gambar ketika hadir pengesahan perkahwinan.

Memetik ringkasan SMS yang di hantar kepada media.

"Kami (Maya dan Muhammad Ali) pada hari ini, (16.7.2010) ingin memaklumkan telah mendapat persetujuan bersama untuk bercerai daripada mahkamah syariah.

Sah bercerai talak satu.

Takziah untuk Maya Karin dan suami. Kita hanya mampu merancang, Allah S.W.T yang menentukan.

Nota kakitanganku : Kadang-kadang kita sudah cuba melakukan sehabis baik.








15 kUs-kUs:

QieFLy si Dolce on July 16, 2010 at 11:44 PM said...

aku sedih kak....kesian kat maya...
Entry terkini : 1 lagi widget baru letak kat blog.

FarHa on July 16, 2010 at 11:50 PM said...

hemm no komen...

Yunus Badawi on July 17, 2010 at 12:13 AM said...

Nasib baik saya masih ada emak Adam hehehe

m4rilyn on July 17, 2010 at 12:50 AM said...

steve dah single balik!

Lelaki Ini on July 17, 2010 at 12:53 AM said...

kesian...

princeduyong on July 17, 2010 at 12:53 AM said...

ramai yang suka ni...

ANAK MANJA

fndrocka on July 17, 2010 at 1:37 AM said...

hurm.luna maya pa cerita

redNing on July 17, 2010 at 1:38 AM said...

naik court comey jer bertudung

umi_e on July 17, 2010 at 2:53 AM said...

Salam...apa nak kata... dah jodoh sampai di situ saja...

imam on July 17, 2010 at 8:03 AM said...

hahaha...aku suke...banyak lagi lelaki melayu yg boleh dia pilih...macam aku ni ke..

[s][u][e][h][a][n][n] on July 17, 2010 at 9:13 AM said...

alahai...

PinQib on July 17, 2010 at 9:16 AM said...

memeng la.. tp klu kawan dkat 8 thun, x ke boring nak hidup seumur hidup?? tu la.. ;) bek dulu kawin cepat3..

Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

The reveal of BVLgarigirl

ciK LyndaWawa igUana on July 17, 2010 at 2:37 PM said...

kesian kat maya....

pst;bday maya sama dengan bday saya..ahaks..

Shu Shinju on July 17, 2010 at 4:13 PM said...

jodoh ajal maut ditangan tuhan..... huhuhu...

Rozita on July 24, 2010 at 5:22 PM said...

insya-allah hilang satu seribu menunggu

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting