Saturday, July 31, 2010

Mawi KahwiN saTu LaGi? : MacaM-MacaM sPekuLasi Di LamaN ForuM.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:30 PM
Photobucket

Sumber berita dan gambar di sini.

Tertarik betul dengan berita dalam akhbar Kosmo atas talian hari ini. Gosip Mawi kahwin lagi satu. Tapi kata Mawi, beliau tetap setia dengan isterinya.

Cuma lucu betul baca komen-komen dalam satu laman forum. Ada yang mempersoalkan, sejak kebelakangan ini macam-macam cerita Mawi yang keluar. Adakah isu kahwin 2 ini pun salah satu strategi untuk mempopularkan semula dia? Ada yang kata isterinya sendiri yang telefon media untuk mempopularkan semula si suami. Macam-macam.

He he he....

Tidak habis tentang masalah sakit tekak kononnya buatan orang sampai isu kahwin satu lagi, Mawi tetap ambil sikap bertenang.

Aduhai! Aku memang tidak minat dengan mamat ini. Selepas kahwin lagilah bertambah tidak minat. Ha ha ha.

Doakan yang baik-baik sahajalah.

Nota kakitanganku : PsssTtt... Dengarnya dengan orang Temerloh?? Ekekekeke..






14 kUs-kUs:

~ Butik Elyna ~ on July 31, 2010 at 9:08 PM said...

hehehe.. mawi aku pling minat... :)

~** PROFFY **~ on July 31, 2010 at 9:19 PM said...

aku tak minat MAWI..!! dari dulu lagi.. sorry la setakat mamat tu... best lagi SHAHIR!! kekekeke

Azuan on July 31, 2010 at 9:20 PM said...

tunggu je la kenyataan nanti hehe

HonEyBuNNy on July 31, 2010 at 9:21 PM said...

itula....heboh pulak mawi khwin lain..nk caye ke x...ehheh

illafira on July 31, 2010 at 9:37 PM said...

sama la kita.. tak mnt mawi dari dulu gak

nj on July 31, 2010 at 9:38 PM said...

SITEDI...

akak minat MAWI...
Kalau nak popular tu jangan lah buat gossip atau cerita murahan kan...buatlah cerita gempak contoh...MAWI SUMBANG BANGUNAN UNTUK RUMAH ANAK YATIM ke...ada gak faedahnya....wallahuallam..

QieFLy si Dolce on July 31, 2010 at 10:02 PM said...

hahaha orang temerlor pulak dah...hurm takpe la mawi mmg hidup untuk di gosipkan sahaja hehehe....


Entry terkini : semalam baru je tengok Salt lepas tu hari ni gosip pasal "Dia" dgn gambar X

Hariz on July 31, 2010 at 10:25 PM said...

mawi kawin lagi?
xmungkinlah~

New Entry Prof-Hariz
Nuffnang Pilih Kasih

Miss ... on July 31, 2010 at 10:32 PM said...

ok la tu klu kawen lagi wakaka

@ien_R@z on July 31, 2010 at 10:45 PM said...

tak minat nak amek tahu pasal dia.. ekekeke..


semoga mereka bahagia.. ^__^

ashie023 on July 31, 2010 at 11:23 PM said...

TAK MINAT!!!!!blom masuk Af aku dah x minat..

al-mankaraqi on August 1, 2010 at 12:03 AM said...

Salam ziarah!

x minat gak......

IntanBerlian on August 1, 2010 at 12:26 AM said...

erkkk yeke ade gossip macam ni. haiii kalau lah tak betul tu.kan ke dosa..

Anonymous said...

Everyone loves what you guys are usally up too.
This type of clever work annd exposure! Keep up the awesome works guys I've included you guys to my personal blogroll.



my web blog; best bleach bleach solution to kill mold

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting