Thursday, July 15, 2010

PIKOM PC FAIR 2010

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:19 AM
Photobucket

Nota kakitanganku : Selalu pergi memeriahkan majlis saja walaupun tidak gemar suasana ingit. elinya tidak! He he he he!






12 kUs-kUs:

sarah shafie on July 14, 2010 at 10:50 PM said...

highlight mitc tu..heheh

ashie023 on July 14, 2010 at 11:03 PM said...

huhuhu..kat ambe pun ada pc fair jugak nanti...ke sama tarikh ni...

ehem beli lah sebijik lappy baru

Hana Faza-same person on July 14, 2010 at 11:17 PM said...

tq sharing..memang tgh tercari2 tarikh bila PC fair..nak rembat printer sebijik..huhu

azuan on July 14, 2010 at 11:23 PM said...

dah macam orang pelat dah bila keybod rosak ekeke...

QieFLy si Dolce on July 14, 2010 at 11:44 PM said...

dah strt pelat takde B hahahaha
Entry terkini : Kanser Payudara Lelaki. Sentiasa berwaspada ok

Papa meow on July 15, 2010 at 12:07 AM said...

Macam aku jgk, ske tgk2 je hehehe

eiman on July 15, 2010 at 12:20 AM said...

alah lambat lagi yang kat KL tu.. august.. selalu gak layan pc fair nih.. pun tak beli jugak. hehe

HonEyBuNNy on July 15, 2010 at 12:33 AM said...

btol2...ila pun suka g meramaikan jemaah..heheh

nisya on July 15, 2010 at 12:38 AM said...

sejak bila pelat b nie? hehee

zulkbo on July 15, 2010 at 12:51 AM said...

Salam bertandang sahabat moga hari mu di berkati dengan kesihatan yang baik dan gembira selalu...
yeahhhh...nak gi KLCC lah nanti..

m.q on July 15, 2010 at 7:44 AM said...

aku sukaaaa window shopping kt pc fair heheheh

nuraarin-life on July 15, 2010 at 10:58 AM said...

nak cari mouse baru sambil memeriahkan PC fair la

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting