Saturday, July 31, 2010

Ikan PanGGanG sEGera : nyUm nyUm!! Dan Si BuLu kEmBanG yanG BeLa Jin???

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 PM
Photobucket

Ikan Panggang. Resepi baru. Sebelum ini tiada di pasaran. Bau aromanya boleh tahan. Rasa? Pasti lazat kerana berselera sekali bila di makan. Tidak toleh kiri kanan. Orang kata, kalau emak mertua lalu pun tidak perasan. Ha ha ha....

Photobucket

Tapi ini bukan untuk kamu. Tapi jika ingin cuba apa salahnya. Ekekekeke. Perisa Ikan Panggang dalam pek baru keemasan. Pek sudah cantik, harga jangan cakaplah. Sudah naik 20 sen. Adehhhh!! Dari RM 1.20 ke RM 1.40.

Ini untuk Budak Garfield. Selera dia tidak boleh di jangka. Sekarang dia gila pek Whiskas. Selang seli dengan `blackwood`.

Oh! `blackwood` juga sudah hampir habis. Tidak sampai 1 kilo lagi dari 10 kilo yang di beli 2 bulan yang lalu. Aku rasa Si Bulu Kembang (SBK) ada bela Jin sebab dia kuat makan! Ha ha ha!!

Sekian. Laporan makanan Si Bulu!

Nota kakitanganku : Rindu ikan Bakar. :))





4 kUs-kUs:

~LP Lum~ on July 31, 2010 at 6:39 PM said...

salam tedi~

hehehe... nak wat mcm mna ted, pek baru rege pun baru ar... :)

fiD on July 31, 2010 at 7:18 PM said...

wah! kucing selera tinggi ow!
fid last posts bas yang bas! mari lihat ini!

illafira on July 31, 2010 at 7:54 PM said...

10 kg dua bulan ok laa.. ni 10kg 2 minggu je dah habis.. parah tul

~** PROFFY **~ on July 31, 2010 at 8:56 PM said...

Momok mkn whiskas tp tak gemuk2 ... aku nak menggemukkan dia.. tp dia mcm mahu diet!!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting