Thursday, July 22, 2010

NamA BeLiaU OrenJe

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:03 PM
Photobucket


Photobucket

Aku namakan beliau Orenje

Sebabnya, aku asyik jumpa kucing warna oren sahaja. Bukan biru, merah atau ungu.

Jadi, bila di singkatkan, jadilah Orenje.

Masih di buka untuk adoption. Sesiapa yang berminat atau jiran tetangga kamu ada yang berminat oleh hubungi aku di sini atau melalui emel di mylosermind@yahoo.com

Sekian, terima kasih.

Nota kakitanganku : Moga ada yang sudi.






13 kUs-kUs:

Along25 on July 22, 2010 at 1:09 PM said...

welcome orenje! :D

Ms.Lilies on July 22, 2010 at 1:36 PM said...

nama xbleh blah hehehe

white rose on July 22, 2010 at 2:07 PM said...

hahahaje...
okje gakje tuje...

Aini on July 22, 2010 at 2:17 PM said...

dulu ade jugak kucing gini kaler.. Tapi panggil kuning.. nama manja neng =)

redNing on July 22, 2010 at 2:23 PM said...

ada ke kucen kaler biru ermmm

mira the monster on July 22, 2010 at 2:25 PM said...

kite suke kuceng ! comei !

Softtouch [Hanim] on July 22, 2010 at 2:25 PM said...

byk plak kucing yg nk tumpang umah tedi kan..tau2 jer tedi ni mmg pencinta cat..

aNiSa hANg tUaH on July 22, 2010 at 2:30 PM said...

hai orenje..
jangan nakal2 tau
(:

m.q on July 22, 2010 at 2:32 PM said...

orenje ni internasional...

Nur Hawa Mohd Zin on July 22, 2010 at 3:25 PM said...

kucing kat umah awe kak..patah tumbuh hilang berganti...kalu sekor mati..mesti ada sekor datang..kucing awe yg skunk ni dia bukan datang..mak dia tinggalkan dia kat umah awe...sian kak..waktu kecik tak penah nyusu..sampai besau dia nyonyot tapak tangan kalu nak tido...

starzieti on July 22, 2010 at 3:38 PM said...

orenje-oren_manje..;)

SYANI on July 22, 2010 at 5:34 PM said...

comelnya nama...

meowwmania on July 23, 2010 at 6:51 AM said...

nampak kurus si orenje :(

terima kasih pd tedi :)

smoga Allah sntiasa memberkati hidup kamu, amin..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting